Το Park της Σοφίας Eξάρχου πάει στα διεθνή φεστιβάλ

Το Park της Σοφίας Eξάρχου πάει στα διεθνή φεστιβάλ Facebook Twitter
0

Η ταινία Park της Σοφίας Εξάρχου επιλέχθηκε να προβληθεί στην παγκόσμια πρεμιέρα του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Τορόντο στις 09 Σεπτεμβρίου, ανάμεσα σε σπουδαίες ταινίες σκηνοθετών από όλο τον κόσμο, ενώ για τη συνέχεια το Park συμμετέχει στο Διαγωνιστικό Νέων Σκηνοθετών του Σαν Σεμπαστιάν (16-24/9), στο Φεστιβάλ του Λονδίνου (5-16 Οκτωβρίου) και στο Φεστιβάλ της Βαρσοβίας (7-16 Οκτωβρίου) ενώ έχει ήδη κερδίσει  το μεγάλο βραβείο στο τμήμα «Works in Progress» του 50ου Φεστιβάλ του Κάρλοβι Βάρι.

Το Park, γυρισμένο σχεδόν εξ' ολοκλήρου στο Ολυμπιακό χωριό και τις αθλητικές εγκαταστάσεις των Ολυμπιακών Αγώνων, είναι μια ταινία για την Αθήνα 10 χρόνια μετά τους Ολυμπιακούς του 2004. Με φόντο την παρακμή του Ολυμπιακού χωριού μια παρέα εφήβων αναζητά διέξοδο στην πνιγηρή καθημερινότητα.

Το Park της Σοφίας Eξάρχου πάει στα διεθνή φεστιβάλ Facebook Twitter

Σύνοψη:

Δέκα χρόνια μετά τους Αγώνες του 2004, μια παρέα αγοριών ζει ανάμεσα στις εγκαταλελειμένες αθλητικές εγκαταστάσεις του Ολυμπιακού Χωριού της Αθήνας. Τα αγόρια περιφέρονται άσκοπα ανάμεσα στα ερείπια, στήνοντας παιχνίδια-βίαιες απομιμήσεις των ολυμπιακών αθλημάτων- και οργανώνοντας ζευγαρώματα σκύλων για να βγάζουν χρήματα. Ο μεγαλύτερος της παρέας, ο Δημήτρης (17) μαζί με την Άννα (22) – πρώην αθλήτρια- προσπαθούν να ξεφύγουν από το Χωριό με προορισμό τα τουριστικά ξενοδοχεία των νοτίων προαστίων. Καθώς οι εξορμήσεις τους συνεχίζονται και τα δυο παδιά εισχωρούν όλο και πιο πολύ στις ζωές των τουριστών, η επιθυμία του Δημήτρη για αποδοχή θα δοκιμαστεί με βίαιο τρόπο.

Σημείωμα σκηνοθέτη:

Μέσα από τις παράλληλες ιστορίες των παιδιών του Ολυμπιακού χωριού, το Park σκιαγραφεί το πορτραίτο μιας χαμένης γενιάς. Μέσα από τις εικόνες των εγκαταλελειμμένων αθλητικών εγκαταστάσεων, τα ερείπια και τα παρηκμασμένα τουριστικά θέρετρα, η ταινία διατρέχει το «ένδοξο» παρελθόν της χώρας έως την παρακμή του σήμερα παρουσιάζοντας μια κοινωνία, που ήταν απροετοίμαστη για τη βίαιη πτώση. Σε αυτό το απομεινάρι του παρελθόντος, η ανάγκη των παιδιών ν' ανήκουν κάπου γίνεται επιτακτική και οι προσπάθειές του όλο και πιο άγριες και απελπισμένες.

Βιογραφικό Σοφίας Εξάρχου:

Γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε ηλεκτρολόγος μηχανικός στο ΕΜΠ, σκηνοθεσία στη Σχολή Σταυράκου και θέατρο στο Stella Adler Studio of Actingστη Νέα Υόρκη. Συνέχισε τις μεταπτυχιακές της απουδές στη σχολή ESAV στην Τουλόυζη. Έχει δουλέψει ως βοηθός σκηνοθέτη σε μεγάλου μήκους ταινίες και διαφημιστικά. Έχει γράψει και σκηνοθετήσει 2 μικρού μήκους ταινίες, την Απόσταση και τη βραβευμένη Mesecina. To 2014, επιλέχθηκε να συμμετάσχει στο Sundance Screenwriters & Directors' Lab. Το Park είναι η πρώτη μεγάλου μήκους ταινία της και έχει ήδη αποσπάσει διάφορα διεθνή βραβεία στο στάδιο της ανάπτυξης σεναρίου (Works in Progress Award, Karlovy Vary Film Festival /Eurimages development award, Cinelink-Sarajevo Film Festival, CNC development award, Crossroads-Thessaloniki Film Festival).

Συντελεστές:

Σενάριο/Σκηνοθεσία: Σοφία Εξάρχου. Πρωταγωνιστούν: Δημήτρης Κίτσος, Δήμητρα Βλαγκοπούλου, Ενούκι Γκβενετάτζε, Λένα Κιτσοπούλου, Γιώργος Παντελεάκης, Thomas Bo Larsen, Τζούλιο Κατσής, Γκόγκα Τσικλαούρι, Ντάβιντ Σίμτσακ, Μινέλλα Μπαλλή, Παναγιώτης Παπαδόπουλος, Νίκος Ζεγκίνογλου, Μάριο Τζούτι, Σάββας Μπαλαχαζβίλι, Γιώργος Μοναστηριώτης, Τεό Αγγέλοφ. Διεύθυνση Φωτογραφίας: Monika Lenczewska. Σκηνογράφος: Πηνελόπη Βαλτή. Ενδυματολόγος: Μάρλι Αλειφέρη. Ήχος: Στέφανος Ευθυμίου- Κώστας Βαρυμποπιώτης- Περσεφόνη Μήλιου- Βάλια Τσίρου. Μοντάζ: Γιώργος Μαυροψαρίδης, Σοφία Εξάρχου. Μουσική: the Boy, Παραγωγή: Neda Film, Faliro House. Συμπαραγωγή: ΕΚΚ, ΕΡΤ, Madants, Σοφία Εξάρχου. Παραγωγοί: Αμάντα Λιβανού, Χρήστος Β. Κωνσταντακόπουλος. Συμπαραγωγοί: Klaudia Smiejia, Beata Rzezciczek. World Sales: Stray dogs.

Με την υποστήριξη του Sundance Institute και του Ιδρύματος Ωνάση.

Το Park θα κυκλοφορήσει στις ελληνικές αίθουσες τον χειμώνα του 2017.

Το Park της Σοφίας Eξάρχου πάει στα διεθνή φεστιβάλ Facebook Twitter
Το Park της Σοφίας Eξάρχου πάει στα διεθνή φεστιβάλ Facebook Twitter
Το Park της Σοφίας Eξάρχου πάει στα διεθνή φεστιβάλ Facebook Twitter
Το Park της Σοφίας Eξάρχου πάει στα διεθνή φεστιβάλ Facebook Twitter
Το Park της Σοφίας Eξάρχου πάει στα διεθνή φεστιβάλ Facebook Twitter
Το Park της Σοφίας Eξάρχου πάει στα διεθνή φεστιβάλ Facebook Twitter
Το Park της Σοφίας Eξάρχου πάει στα διεθνή φεστιβάλ Facebook Twitter
Το Park της Σοφίας Eξάρχου πάει στα διεθνή φεστιβάλ Facebook Twitter
Το Park της Σοφίας Eξάρχου πάει στα διεθνή φεστιβάλ Facebook Twitter
Το Park της Σοφίας Eξάρχου πάει στα διεθνή φεστιβάλ Facebook Twitter
Το Park της Σοφίας Eξάρχου πάει στα διεθνή φεστιβάλ Facebook Twitter
Το Park της Σοφίας Eξάρχου πάει στα διεθνή φεστιβάλ Facebook Twitter
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένα στα γρήγορα με την Taylor Swift

Pulp Fiction / Ένα στα γρήγορα με την Taylor Swift

Τη στιγμή που οι δύο υποψήφιοι Πρόεδροι, ο Μπάιντεν χιουμοριστικά και ο Τραμπ απειλητικά, επικαλούνται την προτίμησή της για να επηρεαστούν οι ψηφοφόροι των προεδρικών εκλογών, η Τέιλορ Σουίφτ ξεφουρνίζει ένα ακόμα μουσικό ημερολόγιο με επικάλυψη μελαγχολικής εκδίκησης έναντι των πρώην της και την ίδια synthpop μονοτονία που επιμένει να σπάει ρεκόρ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

The Review / «Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Γιάννης Καντέα-Παπαδόπουλος, κριτικός στο Αθηνόραμα, αναλύουν τη νέα ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ, που μόλις κυκλοφόρησε στις αίθουσες και τρομάζει τους Αμερικανούς θεατές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου μιλούν για την αγαπημένη εκπομπή των booklovers

Οθόνες / «Βιβλιοβούλιο»: Μια διόλου σοβαροφανής τηλεοπτική εκπομπή για το βιβλίο

Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου ήταν κάποτε «ανταγωνιστές». Και πια κάνουν μαζί την αγαπημένη εκπομπή των βιβλιόφιλων, τη μοναδική που υπάρχει για το βιβλίο στην ελληνική τηλεόραση, που επικεντρώνεται στη σύγχρονη εκδοτική παραγωγή και έχει καταφέρει να είναι ευχάριστη και ενημερωτική.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μην ανοίγεις την πόρτα

Οθόνες / «Μην ανοίγεις την πόρτα»: Το χειροποίητο αλλά καθόλου ερασιτεχνικό θρίλερ των Unboxholics

Η πρώτη τους ταινία είναι λογικό να αποτελεί τη συνισταμένη των επιρροών τους αλλά και τόσο παρήγορο να συνορεύει με ένα λιντσικό σύμπαν ψυχολογικού θρίλερ, αντί να αναπαράγει απότομες τρομάρες και δωρεάν ανατριχίλες. 
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία  στη μνήμη

Daily / The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία στη μνήμη

Σατιρικό δράμα και περιπέτεια κατασκοπίας συγχρόνως, η νέα φιλόδοξη σειρά του HBO διαθέτει, ανάμεσα στα άλλα σημαντικά της ατού, τον Παρκ Τσαν-γουκ στη σκηνοθεσία και τον Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ σε τέσσερις διαφορετικούς ρόλους.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Τελικά, είναι ο Τομ Ρίπλεϊ γκέι; 

Βιβλίο / Τελικά, είναι γκέι ο Τομ Ρίπλεϊ;

Το ερώτημα έχει τη σημασία του. Η δολοφονία του Ντίκι Γκρίνλιφ από τον Ρίπλεϊ, η πιο συγκλονιστική από τις πολλές δολοφονίες που διαπράττει σε βάθος χρόνου ο χαρακτήρας, είναι και η πιο περίπλοκη επειδή είναι συνυφασμένη με τη σεξουαλικότητά του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Pulp Fiction / Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Ο Κόπολα πούλησε τα φημισμένα αμπέλια του και σκάρωσε ένα από τα ακριβότερα στοιχήματα στην ιστορία του σινεμά. Όμως, το Φεστιβάλ Καννών των auteurs και των κινηματογραφιστών αιχμής έχει τόση ανάγκη τους καταξιωμένους δημιουργούς μιας αλλοτινής εποχής;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιώργος Αρβανίτης: «Έλεγα "είμαι καλύτερος" και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Οι Αθηναίοι / Γιώργος Αρβανίτης: «Πείσμωνα για να γίνω ο καλύτερος και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Από μια νιότη γεμάτη αντιξοότητες, ο τροχός για εκείνον γύρισε, η ζωή του στράφηκε στο φως και έγινε βιβλίο. Η Ευρώπη τον ανακάλυψε από τις ταινίες του Αγγελόπουλου, στις ιστορίες του πρωταγωνιστούν ο Φίνος, ο Μαστρογιάνι και ο Κουροσάβα. Ο πολυβραβευμένος διευθυντής φωτογραφίας που ήταν «πάντα την κατάλληλη στιγμή στο κατάλληλο μέρος» είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Οθόνες / Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Το laugh track στις κωμικές σειρές αντιπροσώπευε την ψευδαίσθηση μιας κοινότητας, αλλά τώρα ακόμη κι αυτή η ψευδαίσθηση έχει χάσει τη λάμψη της. Καμία σειρά με γέλιο-κονσέρβα δεν έχει κερδίσει το βραβείο Emmy καλύτερης κωμωδίας εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.
THE LIFO TEAM
Σάκης Καρπάς: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Οθόνες / Unboxholics: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Καθώς το «Μην ανοίγεις την πόρτα», το σκηνοθετικό ντεμπούτο των Unboxholics, ετοιμάζεται να βγει στις αίθουσες, ο Σάκης Καρπάς μας μιλά για το δάσος και άλλα πράγματα που τους τρομάζουν, για αγαπημένες ταινίες και games τρόμου, αλλά και για την άδικη δαιμονοποίηση των gamers.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των 90s;

Pulp Fiction / Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των '90s;

Είναι η δεκαετία του '90 η καλύτερη όλων στο σινεμά; Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συζητά με την κριτικό και αρθρογράφο της LiFO Ειρήνη Γιαννάκη για τη δεκαετία που ξεκίνησε με το «Pretty Woman», το «Goodfellas», το «Χορεύοντας με τους λύκους» και το «Μόνος στο σπίτι» και έκλεισε με τα «Μάτια ερμητικά κλειστά», την «Έκτη αίσθηση», το «Matrix» και το «Fight Club».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghostwatch»: H ταινία τρόμου που προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό

Οθόνες / «Ghostwatch»: Γιατί αυτή η ταινία τρόμου προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό το 1992;

H κυκλοφορία του «Late Night with the Devil» στους κινηματογράφους ξαναφέρνει στην επικαιρότητα μια πρωτοποριακή και πέρα για πέρα ανατριχιαστική δημιουργία του BBC, που προκάλεσε πανικό και ακραίες αντιδράσεις στη Βρετανία το 1992, οδηγώντας έναν νεαρό τηλεθεατή στην αυτοκτονία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ