Αγαπητή κυρία Τριανταφύλλου, απ'όσο ξέρω δεν είστε νομικός, και το ζήτημα εκτός από κοινωνικό είναι και νομικό. Επιπλέον πέσατε σε ένα λογικό σφάλμα: είπατε: "Ισονομία σημαίνει να μην προβλέπεται διαφορετική μεταχείριση λόγω καταγωγής, θρησκεύματος, κοινωνικής και ταξικής θέσης ή φύλου. Αλλά, αν επεκτείνουμε την έννοια σε ζητήματα της φύσης, όπως η τεκνοποιία, φοβάμαι ότι θα βρεθούμε σε πολλαπλά αδιέξοδα." Αφενός αυτό που περιγράφετε λέγεται "αρχή της μη διάκρισης" και όχι ισονομία. Αφετέρου: εαν η τεκνοποιία είναι το μόνο διακριτικό στοιχείο γάμου και συμφώνου συμβίωσης τότε κάθε ετερόφυλο ζευγάρι όπου η γυναίκα έχει περάσει εμμηνόπαυση δεν έχει δικαίωμα στο γάμο.Ούτε το ζευγάρι των υγειών νέων που δεν μπορούν παρά ταύτα να τεκνοποιήσουν. Η δε θέλουν τα παιδιά ούτε ζωγραφιστά. Τα είπε η καημενούλα η Κάγκαν. Ποιός την ακούει όμως; Θα επωφεληθείτε πολύ έαν διαβάσετε τα επιχειρήματα και τις ερωτήσεις των δικαστών στο Αμερικάνικο Συνταγματικό Δικαστήριο.Αν ο γάμος είναι σύμβαση από την οποία απορρέουν δικαιώματα και υποχρεώσεις, τότε το να γίνεται διάκριση των συμβαλλομένων λόγω τεκνοποιίας είναι παράλογο. Όπως παράλογο είναι ένα ζευγάρι λεσβιών, που πάνε το ίδιο βράδυ με τον ίδιο άντρα και κάνουν δύο παιδιά που βιολογικά είναι αδέρφια, που έχουν τον ίδιο πατέρα και διαφορετικές μητέρες και που οι μητέρες τους επιθυμούν να παντρευτούν, ο νόμος να τους λέει ότι νομικά δεν είναι οικογένεια. Αφού είναι!
Σχολιάζει ο/η