Το ότι απολαμβάνει κάποιος την κατάρρευση μιας ελληνικής επιχείρησης, προφανώς μη κατανοώντας τις συνέπειες είναι χαρακτηριστικό δείγμα μίας λογικής που συνδέεται με την κατάσταση της οικονομίας αλλά και της χώρας μας γενικότερα. Το βρίσκω θλιβερό και είναι αυτό που με κάνει περισσότερο από οτιδήποτε άλλο απαισιόδοξο. Επίσης σχετικά με το θέμα lifestyle.Έχει καταντήσει κουραστικό. Όλοι αναθεματίζουν την προβολή του glamour αλλά ξεχνούν ή αρνούνται ότι πιθανότατα οι ίδιοι το "κατανάλωναν" στο παρελθόν. Τα μίντια προσφέρουν αυτό που διαπιστώνουν πως πουλάει και γι' αυτόν το λόγο αυτού του είδους η κριτική θα πρέπει να απευθύνεται πρώτα σε όλους τους Έλληνες και έπειτα στους επιχειρηματίες. Αν ήθελε ο “Ελληνας” να εμπλουτίσει τον πνευματικό του κόσμο θα αγόραζε βιβλία αντί lifestyle περιοδικών ...Κάποιοι εκδότες πλούτισαν πουλώντας αυτό που ζήταγε ο λαός (όπως και κάποιοι πολιτικοί). Θεωρώ επίσης ουσιαστικά άστοχες τις “αυτόματες” αναφορές στον τρόπο ζωής των επιχειρηματιών διότι εσκεμμένα υπερ-απλοποιούν τα πράγματα. Για όσους δεν το έχουν αντιληφθεί ακόμα, το καινούργιο “lifestyle” περιλαμβάνει εναλλακτικούς τρόπους ζωής εκτός πόλης, βιολογικές καλλιέργειες, πολύ design, φιλανθρωπικές δράσεις, ακτιβισμό, ποδηλασία, οικολογία, κλπ.. Σπεύσατε να “αγοράσετε”. Έχω την εντύπωση πως και τώρα, λόγω της ιδιοσυγκρασίας μας ως λαός πάλι θα υπερβάλλουμε ...
Σχολιάζει ο/η