Αξιοθαύμαστη και αξιέπαινη η συμπατριώτισσά μας για την επιστημονική της πορεία.Σαν πολίτις όμως, η σημαντική τοποθέτησή της είναι η ακόλουθη :"Η εκπαίδευση είναι ο μόνος τρόπος για να προχωρήσουν τα άτομα που βρίσκονται σε κοινωνικά μειονεκτική θέση. Άλλωστε, δεν θα ήμουν εδώ αν δεν ήταν αυτό. Ταυτόχρονα, πιστεύω ότι το εκπαιδευτικό σύστημα στην Ελλάδα είναι υποτιμημένο, όπως συμβαίνει σε πολλές χώρες του κόσμου. Όμως, η εκπαίδευση είναι ένα ανθρώπινο δικαίωμα, όπως η υγειονομική περίθαλψη."Σχολίασα πριν λίγο καιρό, ότι η "κρατική-κατευθυνόμενη" Παιδεία μπορεί και πρέπει να αποτελέσει μέρος του στρατηγικού σχεδιασμού για την κατεύθυνση της Ελλάδας.Και επίσης πρέπει η Παιδεία να συνδεθεί άμεσα με το ΑΕΠ.Όπως ακριβώς έχει γίνει στη Φινλανδία, όπου μια εξαιρετικά πτωχή χώρα, κατόρθωσε μέσω της στοχευμένης Παιδείας, να έχει ένα υψηλότατο κατά κεφαλήν εισόδημα για τους πολίτες της σε παγκόσμιο επίπεδο.Η αρχαία Ελλάδα είναι μια χώρα που προσέφερε στην ανθρωπότητα έργα της Επιστήμης και της Τέχνης, που η διεθνής κοινότητα ακόμη υποκλίνεται μπροστά τους.Η σύγχρονη Ελλάδα - με τεράστια και αποκλειστική ευθύνη των πολιτικών που την κυβέρνησαν μεταπελευθερωτικά -, κρατάει τον μέσο πολίτη της μακριά από την πνευματική "επανασύνδεσή" του με το παρελθόν του.Που το θυμάται μόνον όταν - από κόμπλεξ ελλείψει της πνευματικής υπεροχής σήμερα -, εκφράζεται χυδαία για τους υπόλοιπους "πιθήκους". Οπότε, γίνεται και γελοίος.Και συντηρείται ο φαύλος κύκλος, ενώ οι πλατείες ΔΕΝ είναι γεμάτες από αγανακτισμένους για αυτή την κατάσταση... Η τελική απόφαση είναι των ίδιων των πολιτών, να δώσουν το μήνυμα στους πολιτικούς να αλλάξει αυτή η κατάσταση που μόνα θύματα έχει τους ίδιους.
Σχολιάζει ο/η