ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Από τη στιγμή που οι μετρήσεις πραγματοποιήθηκαν και εγκρίθηκαν από την ΕΕΤΤ, επιβεβαιώνοντας και αποδεικνύοντας επιστημονικά και εμπεριστατωμένα ότι οι ταχύτητες του διαδικτύου, γενικά αλλά και ανά εταιρεία παροχής, παρουσιάζουν τεράστια απόκλιση από εκείνες για τις οποίες πληρώνουμε και δεν υφίστανται στο παραμικρό, προσφεύγοντας μέσω κάποιων οργανισμών προστασίας καταναλωτών ή ανεξάρτητα ο καθένας στην δικαιοσύνη, πρέπει να επιστραφεί μέρος των χρημάτων που πληρώθηκαν, όπως και να επιβληθούν πρόστιμα σε όσες εταιρίες παρουσίασαν παραπλανητικό, διαφημιστικό περιεχόμενο για διαδικτυακές ταχύτητες που σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να επιτευχθούν, κάτι που το γνωρίζανε πάρα πολύ καλά.Έως να δούμε τις πρώτες προσφυγές, οπωσδήποτε τα τιμολόγια πρέπει να αλλάξουν και να μειωθούν κατά πολύ, τηρουμένων των πραγματικών-μειωμένων ταχυτήτων, βάσει των οποίων πρέπει να πραγματοποιείται η τιμολόγηση.Ας σκεφτούμε μόνο, όσοι διαμένουμε σε μεγάλα αστικά κέντρα, που έχουμε πρόβλημα με τις ταχύτητες του διαδικτύου, πόσο μεγαλύτερο πρόβλημα αντιμετωπίζει η περιφέρεια (με το ίδιο κόστος τιμολογήσεων).Ουσιαστικά οι περισσότερες, πολύ συγκεκριμένες εταιρίες διαδικτυακών παρόχων, όπως και εκείνες της κινητής τηλεφωνίας, στο μεγαλύτερο ποσοστό τους χρεώνουν και κοστολογούν «κοπανιστό αέρα». Το μεγαλύτερο ποσοστό πληρωμών αφομοιώνεται σε λειτουργικά έξοδα και δαπάνες των εταιριών αυτών και όχι σε πραγματικές, λειτουργικές υπηρεσίες.
Σχολιάζει ο/η