Οι κουρτίνες μου δίνουν την αίσθηση οτι κάποιος περιέγραψε τον πίνακα της Ρώμης και πως ο ζωγράφος της εκδοχής του Παλέρμο κάτι δεν κατάλαβε καλα και του έδωσε και κατάλαβε, όπως και με τα υπερβολικά μαυρισμένα χέρια του Ολοφέρνη και την έκφραση της Ιουδήθ. Η γρια βοηθός από την άλλη έχει τη χαρακτηριστική παραμόρφωση του λαιμού του αρχικού μοντέλου του Καραβάτζο, οπότε το πρόβλημα περιπλέκεται. Όπως και να έχει μπορεί να είναι απλά ένας ατυπικός ή μέτριος πίνακας. Η συζήτηση θα έχει ενδιαφέρον για τα επόμενα χρόνια.
Σχολιάζει ο/η