ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΪΟΥ

Δεν δικαιολογώ όποια πράξη βασίζεται στην προκατάληψη, αλλά χαιρετίζω (ειρωνικά) το ελληνικό ιδίωμα της άσκησης επιρροής/δύναμης: η ιστορία που αυτεπάγγελτα δημοσίευσε ο κ. Μαραβέγιας και "έκαναν like" 23,800 χρήστες, απέναντι σε έναν άσημο εργαζόμενο (δεν γνωρίζει ότι κάποιες χιλιάδες - κοινωνικά ευαίσθητων - ανθρώπων τον οικτίρουν{;} διαδικτυακά), ο οποίος καταδείχτηκε δημόσια & φανερά, στο όνομα της κοινωνικής ευαισθησίας του Χ επώνυμου στα social media. Σε αυτό το ιδίωμα λοιπόν, θα δώσω πόντους, όταν θα γίνεται με διακριτικότητα ως προς το άτομο (ειδάλλως γίνεται κόντρα-ρατσισμός), σε αναλογία με την σχέση δύναμης/επιρροής (διά-σημος & άσημος, εύπορος & λιγότερο εύπορος κλπ, influencer & non-influencer) και του μέσου καταγγελίας (social media, media, τύπος).
Σχολιάζει ο/η