Παρακάμπτω όλα τα υπόλοιπα που αναφέρεις γιατί δεν θα τελειώσουμε ποτέ (και γιατί φανερώνουν κακοπιστία και κακεντρέχεια - είναι ενδεικτικό του πώς αντιλαμβάνεστε τον διάλογο εσείς οι φιλελύθεροι μάλλον). Το ζήτημα παραμένει ότι έχεις μία προκατασκευασμένη αντίληψη για τη Β. Κορέα την οποία αρνείσαι ή διστάζεις να θέσεις σε εμπειρικό και κριτικό έλεγχο. Το μόνο τεκμήριο που κόμισες στη συζήτηση είναι ένα απόσπασμα από άρθρο της Αυγής το οποίο αναφέρεται στην 372 σελίδων έκθεση του ΟΗΕ σχετικά με τη Β. Κορέα. Έχεις διαβάσει τη σχετική έκθεση του ΟΗΕ ο ίδιος; Θεωρείς ότι στοιχειοθετούνται και τεκμηριώνονται με επαρκή εμπειρικά δεδομένα όλα όσα προσάπτονται στην πολιτική εξουσία της χώρας αυτής; Οι συγκρίσεις με τη ναζιστική Γερμανία, πάλι, υπερβαίνουν τα όρια του γελοίου. Η ευθυγράμμιση των δυτικών ΜΜΕ σε ό,τι αφορά τη Β. Κορέα δεν σού φαίνεται ύποπτη; Τόσα κατασκευασμένα ρεπορτάζ που αναπαράγονται από τα μεγαλύτερα και υποτίθεται εγκυρότερα αμερικανικά και ευρωπαϊκά τηλεοπτικά δίκτυα, εφημερίδες και ραδιόφωνα, δεν σε πονηρεύουν καθόλου εσένα; Δεν επαρκούν αυτά για να στηριχθεί η κατηγορία της μιντιακής και πολιτικής χειραγώγησης της δυτικής κοινής γνώμης σε ό,τι αφορά τα εσωτερικά της Β. Κορέας; Σχετικά με το Fox News: αυτό που συνέβη είναι ότι το δίκτυο αυτό αποστασιοποιήθηκε και διέψευσε έγκαιρα (σε αντίθεση με τους Τριανταφυλλόπουλους και τα capital.gr) την "είδηση" ότι το καθεστώς στη Β. Κορέα έχει κάνεις τους κατοίκους της να πιστεύουν ότι η χώρα τους συμμετέχει στο Μουντιάλ. Είναι εντυπωσιακή πάντως η επιπολαιότητα με την οποία εγκαλείτε άλλους για μανιχαϊστικές λογικές, ενώ έχετε οι ίδιοι μία εξαιρετικά απλοϊκή αντίληψη για το πως δομούνται οι κοινωνικοί σχηματισμοί και τα πολιτικά καθεστώτα. Το ίδιο το σχήμα "ολοκληρωτική ή αυταρχική κ.λπ. εξουσία" - "καταπιεζόμενος αγνός λαός" είναι η πεμπτουσία της υπεραπλούστευσης, και αποτελεί άλλωστε συστατικό στοιχείο του αριστερού/φιλελεύθερου φαντασιακού! Εγώ το μόνο που λέω είναι ότι, προτού βγάλεις καταδικαστική απόφαση για τη χώρα αυτή, λάβε υπόψιν σου τη συνθετότητα των κοινωνικών-πολιτικών διεργασιών και δομών εξουσίας, λάβε επίσης υπόψη την ιστορική πορεία της από την ιαπωνική κατοχή (1895 - 1945) μέχρι τη διχοτόμηση της Κορεατικής Χερσονήσου (1950) και τον συνακόλουθο Κορεατικό Πόλεμο (1950 - 1953). Ο εύκολες και ανώδυνες αξιολογικές κρίσεις για πράγματα που γνωρίζουμε ελάχιστα ή καθόλου δεν βοηθούν σε τίποτα. Ούτε υφίσταται ουδέτερο σημείο θέασης. Η δική σου οπτική εκκινεί από τη δυτική διαφωτιστική παράδοση των "δικαιωμάτων του ανθρώπου και του πολίτη" και με βάση αυτό το ΘΕΤΙΚΟ πρότυπο κρίνεις την πολιτική και κοινωνική κατάσταση σε όλον τον πλανήτη. Η κατανόηση της ετερότητας όμως οφείλει να προηγείται της καταδίκης της. Ούτε ειδα εγώ κανέναν να κόπτεται για τα π.χ. 500.000 κομμουνιστών και συμπαθούντων του ΚΚ Ινδονησίας που εκτελέστηκαν την περίοδο '65-'66 από τον Σουχάρτο με τη στήριξη της CIA. Και πρόσεξε πως αντιμετωπίστηκε η σφαγή αυτή από τους "υπερασπιστές των ανθρωπίνων δικαιωμάτων":«Internationally, the killings and purges were seen as a victory over Communism at the height of the Cold War. Western governments and much of the West's media preferred Suharto and the "New Order" to the PKI and the increasingly leftist "Old Order". A headline in US News and World Report read: "Indonesia: Hope... where there was once none". Australian Prime Minister Harold Holt commented in The New York Times "With 500,000 to a million communist sympathisers knocked off...I think it's safe to assume a reorientation has taken place." Time magazine described the suppression of the PKI as "The West's best news for years in Asia. In recalling the attitudes of US government officials regarding the killings, State Department intelligence officer Howard Federspiel said that "no one cared, as long as they were Communists, that they were being butchered."»Κατά τα άλλα, όπου ακούμε Β. Κορέα είμαστε μανούλες στις καταδίκες.
Σχολιάζει ο/η