Σε πρακτικο επιπεδο θα ελεγα οτι οπως και στα περισσοτερα προβληματα που εχει η Ελλαδα, ακομη και στον πολιτικο χωρο με φαινομενα οπως ο κλιεντελισμος, την κακιστη οδικη συμπεριφορα δημιουργησε σε μεγαλο βαθμο η ανωμαλη μεταπολεμικη δημογραφικη ιστορια μας. Οταν μαζευεις τον μισο πληθυσμο της χωρας μεσα σε λιγες μονο δεκαετιες σε ενα μικρο λεκανοπεδιο οπως της Αθηνας, με αναρχες υποδομες, κακιστους αν οχι υποτυπωδεις δρομους ( ενταξει η Συγγρου και η Αλεξανδρας ηταν δωρα των γαλλων αλλα ποσοι θυμουνται τους χωματοδρομους της Αθηνας τη δεκαετια του 70 ), πιστευω οτι αυτο δημιουργει μια εκρηκτικη ατμοσφαιρα για οδικη ανομια. Η ψυχολογια που χαρακτηριζει την μιση Ελλαδα που φιλοξενειται σε μια πολη εδω και δεκαετιες, ειναι η ιδια που μας δυσκολευει να δρασουμε απο κοινου, η ιδια που ενθαρρυνει τον υπερατομισμο, που τροφοδοτει την καταναλωση για στατους που με τη σειρα της γεννα την κακιστη νοοτροπια του ανταγωνισμου στην ποζα και στο οδικο νταβατζιλικι, ειτε αυτο λεγεται υπερβολικη ταχυτητα, ειτε παρανομο παρκαρισμα ( που ουτως η αλλως ειναι μια δυσκολη υποθεση σε "πολεις-μισες χωρες" οπως η Αθηνα ) κοκ.Ποτε δεν ενδιαφερθηκαμε για το ΜΕΤΡΟ. Επρεπε να ερθουν οι Ολυμπιακοι για να γινει κατι. Κυτταξτε την Θεσσαλονικη. Παει για 2021 !Ποια θα ηταν για μενα η λυση, τουλαχιστον για την Αθηνα ( που οπως ειναι ετσι μιζερη, σε φτιαχνει να πατησεις το γκαζι οταν βγεις στην Εθνικη ), θα ηταν η δημιουργια τεσσαρων συμμετρικα-στρατηγικα τοποθετημενων πολυοροφων δημοτικων παρκινγκ, δωρεα καποιου μεγαλου ευεργετη τυπου Ιδρυματος Νιαρχος, και με μια φορμουλα να προσφερεται δωρεαν σε οσους δουλευουν στο κεντρο και δε κινουνται με το ΜΕΤΡΟ. Προγραμματα αποσυμφορεσης των χιλιαδων εμπορικων φορτηγων απο το κεντρο με δημιουργια εμπορικης ζωνης σε συγκεκριμενη περιοχη στο λεκανοπεδιο. Επεκταση ΜΕΤΡΟ. Αυστηροτατα προστιμα για τους παραβατες. Διαφημιση του ΜΕΤΡΟ. Διαφημιση στη τηλεοραση για τα τροχαια. Επισπευση των εργων σε ολες τις εθνικες οδικες αρτηριες. Τελειωσε προσφατα μετα απο δεκαετιες η Αθηνα-Θεσσαλονικη. Ο Μαλιακος τελειωνει το ερχομενο καλοκαιρι. Τελειωνει η Κορινθος-Πατρα. Σε καλο δρομο βρισκεται η Ιονια και στο 60% η Ε65.Υπαρχουν τοσα πραγματα που μπορουμε να κανουμε. Πχ οδικη αγωγη που να ξεκινα απ τα σχολεια. Κυτταξτε που μια αριστερη κυβερνηση τσεπωνει απο το Ιδρυμα Νιαρχος μια βιβλιοθηκη 600 εκατ. στο Δελτα, τη ιδια στιγμη που χτιζεται η προεκταση προς Πειραια και δε σκεφτηκε να την κανει πολο ελξης της μισης χωρας και να κτυπησει το αυτοκινητο την ιδια στιγμη, φτιαχνοντας ενα σταθμο στην Καλλιθεα. Θα βαλει τουλαχιστον ΔΩΡΕΑΝ τσαρτερ-λεωφορειο απο εναν απο τους τρεις νεους σταθμους προς Πειραια - που αποφασιστηκε να δωθουν σταδιακα μεχρι το 19 - προς Δελτα ; Ποσος κοσμος θα προτιμησει το ΜΕΤΡΟ απο το αυτοκινητο τοτε. Τι λεει ο κυριος Κιμουλης γι αυτο ;Εχουμε αργησει πολυ με τα τροχαια. Εχουμε χασει κοσμο και κοσμακη. Μηπως καποια στιγμη πρεπει να απαιτησουμε να γινει κατι ;;;
Σχολιάζει ο/η