@ΔημήτρηςΑ 17.5.2015 | 12:26Μάθε πρώτα για πόσο πληθυσμό είναι κατασκευασμένη η Αθήνα και πόσο μπορεί να χωρέσει, αντικειμενικά, που κατοικούμε ο μισός πληθυσμός μία ολόκληρης χώρας σε αυτή (αν είναι δυνατόν!...), και σκέψου το λίγο καλύτερα.Όσο για τους πεζόδρομους γεμάτους καταστήματα ή χωρίς αυτά, είναι μια μεγάλη, τεράστια διαφορά αυτών των δύο. Άλλο πεζοδρομώ για να υπάρχω ανθρώπινα (εννοώντας φυσικά και έναν λογικό αριθμό λειτουργικών καταστημάτων), και άλλο πεζοδρομώ για να ωθώ την πληθώρα καταστημάτων, την όποια υπερκατανάλωση -κυρίως μόνο αυτή- με κάθε, αρνητικό, κυρίως, επακόλουθο.Υ.Γ.: Έχεις ταξιδέψει, άραγε, σε άλλες πρωτεύουσες της Ευρώπης για να δεις τι ισχύει σε αυτές; Έχεις αντιληφθεί ότι εξ αρχής κατασκευάστηκαν με ένα ολοκληρωμένο σχέδιο ώστε να μη γίνεται ο κακός χαμός; Εδώ στην Αθήνα που στο διάβολο μπορεί να αφήσει μία οικογένεια το αυτοκίνητο της; Ούτε δίκυκλο δεν υπάρχει χώρος καλά, καλά να σταθμεύσεις... Και όχι, να με συμπαθάς αλλά δεν είμαι υποχρεωμένος να κινούμαι με τις αστικές συγκοινωνίες. Δεν με βολεύουν και εκτός αυτού δεν είναι καθόλου εξυπηρετικές. Εξαίρεση αποτελεί μόνο το μετρό.Δεν θα λύσει κανένα ουσιαστικό πρόβλημα η πεζοδρόμηση μεγάλων δρόμων. Αντιθέτως θα τα επιδεινώσει. Μιλάμε πάντα για την Αθήνα!...Σ.Σ.: Έχω αυτοκίνητο αλλά χειμώνα-καλοκαίρι κινούμαι συνεχώς με την μηχανή.Σ.Σ.2: Μία κεντρική-κομβική πλατεία, την πλατεία Ομονοίας και δεν μπορούμε να την αναβαθμίσουμε αισθητικά και θέλουμε και ολόκληρους, κεντρικούς πεζόδρομους;;;...
Σχολιάζει ο/η