ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

@little black submarines: Δεν ξέρω αν μπορώ να εξηγήσω γιατί θεωρώ ότι δεν είναι καθόλου χαοτική η απόσταση μεταξύ των δύο, αλλά ότι αντιθέτως και τα δύο στηρίζονται σε μια βαθιά αδιαφορία για το πως μεταχειριζόμαστε τα ζώα. Και σίγουρα δεν θα έλεγα ότι η διαφορά είναι χαοτική επειδή μόνο και μόνο το ένα είναι νόμιμο και το άλλο παράνομο.Και οι γούνες είναι νόμιμες, κανείς που τις παράγει ή τις φοράει δεν διώκεται ποινικά, αλλά (για να χρησιμοποιήσω τα λόγια σου) ΚΑΙ εκεί βασανίζονται ή καταδικάζονται σε αργό θάνατο ζώα, επειδή καποιοι γουστάρουν να τα κυκλοφορούν σαν παλτό.Το ξέρω ότι δεν προκειται να σε πείσω, ούτε εσένα ούτε κανέναν από αυτούς που «ψηφίζουν» εδώ, αλλά υπάρχει πολύ μεγάλη πιθανότητα, εξίσου άσκοπα να βασανίζονται τα ζώα για τη δερμάτινη τσάντα, τα καστόρινα παπούτσια, και φυσικά για την πραγματικά τεράστια, γιγαντιαία, βιομηχανία κρέατος. Ζώα βασανίζονται επίσης κατά χιλιάδες για να τσεκάρουν αν η καινούρια μάσκαρα της revlon τσούζει τα μάτια, ή αν ο καπνός του τσιγάρου δημιουργεί τελικά το 80 ή το 85 τοις εκατό του καρκίνου του πνεύμονα. Γιατί να πληρώνουν τα ζώα όλες τις -μη απαραίτητες- προσωπικές επιλογές των ανθρώπων;Αποτέλεσμα λοιπόν (και όχι απλά ακραίο παράδειγμα) της άποψης που έχουμε ότι τα ζώα είναι αντικείμενα προς εξυπηρέτησή μας, είναι και η εν λόγω (φαντάζομαι περιορισμένη) μόδα.Τον 6ο αιώνα π.Χ., οι (χορτοφάγοι) Πυθαγόριοι θεωρούσαν ότι όσο οι άνθρωποι κατασφάζουν τα ζώα, τόσο θα σκοτώνονται και μεταξύ τους. Και είναι προφανές ότι όσο μας συμφέρει μια κατάσταση, επειδή είμαστε οι από πάνω, τόσο θα την θεωρούμε λογική και αυταπόδεικτη. Προσωπικά επιμένω ότι κάποια στιγμή, όλα αυτά θα μας φαίνονται αποκρουστικά και απάνθρωπα και ότι αυτό το «evolution to a vegetarian diet» που είπε ο Αϊνστάιν, θα έρθει κάποια στιγμή και θα είναι όντως evolution.
Σχολιάζει ο/η