Δεν υπήρχε λόγος παιδαγώγησης, υπήρχε λόγος σωφρονισμού. Παιδαγώγηση υπάρχει όταν το παιδί κάνει κάποια αταξία, όχι όταν διαπράττει ποινικά αδικήματα.Γι' αυτό και πήγε στα δικαστήρια. Ο σωφρονισμός των ανηλίκων άλλωστε είναι επιεικής (στις πολιτισμένες χώρες), γι' αυτό και καταδικάστηκε μόνο σε 20 ώρες κοινωφελούς εργασίας αντί να φάει ένα χρόνο φυλακή.Το γεγονός ότι είναι παιδί με ειδικές ανάγκες είναι άσχετο. Αν το πρόβλημά του ήταν κάποιο πρόβλημα που επηρέαζε την κρίση του ώστε να μην καταλαβαίνει τι κάνει, θα είχε απαλλαχθεί.Το χειρότερο δε ήταν ο συγκεκριμένος χαρακτηρισμός της δασκάλας, ως "καθυστερημένης".