ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Σαφώς και δεν το κάνεις από καλή θέληση. Είναι επιχειρήσεις διαχείρισης πλοίων. Δεν σημαίνει ότι είναι και πλοιοκτητριες. Η ναυτιλία είναι τζόγος. Θα σας δώσω ένα παράδειγμα. Ένα cape size πλοίο επερνε ημερήσιο ναύλο το 2009 200000 δολάρια τη μέρα. Τα τελευταία τρία χρόνια ο αντίστοιχος ναύλος είναι σταθερά κάτι παραπάνω από 5000 δολάρια. Καταλαβαινετε λοιπόν ότι με ημερήσια πάγια έξοδα μεταξύ 6000 με 8000 δολάρια ο πλοιοκτήτης μπαίνει μέσα κανονικά και περιμένει την αγορά να "γυρίσει". Από την άλλη ο διαχειριστής - εφοπλιστής παίρνει ένα μέρος των κερδών της τάξης του 10 - 15% εφόσον αυτά υπάρχουν. Επίσης εφόσον δεν έχει πλοιοκτησια δεν έχει βάσει νόμου και αποθεματικά κεφάλαια. Εφοπλισμος δεν σημαίνει σε όλες τις περιπτώσεις πλούτο και ότι άλλο φαντάζεται ο κάθε άσχετος.
Σχολιάζει ο/η