"Ο ρόλος των πειραματικών σχολείων είναι η δοκιμαστική εφαρμογή νέων μεθόδων διδασκαλίας και προγραμμάτων σπουδών, προκειμένου να εφαρμοστούν ανάλογα στην συνέχεια σε όλα τα δημόσια σχολεία. Γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο, το δείγμα των μαθητών πάνω στους οποίους θα εφαρμοστούν πιλοτικά αυτές οι νέες διδακτικές μέθοδοι και τα νέα προγράμματα σπουδών θα πρέπει να αντιπροσωπεύει όλο το μαθησιακό φάσμα, από μαθητές με αυξημένες ικανότητες και γνώσεις, μέχρι μαθητές μετρίου ή κατώτερου επιπέδου."Οι άριστοι μπορούν να ξεχωρίσουν στο Πανεπιστήμιο και στη ζωή. Η πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση άλλο ρόλο καλούνται να παίξουν. Πως να το εξηγήσεις όμως στους γονείς που προσπαθούν να ικανοποιήσουν τα κόμπλεξ τους σέρνοντας μικρά παιδιά από φροντιστήριο σε φροντιστήριο...Κατά τα άλλα διεκδικούμε το ευρωπαϊκό κεκτημένο. Αν προσπαθήσεις να εξηγήσεις το σκεπτικό του Θεοδωράκη και των ομοίων του για τα πειραματικά σε έναν Σουηδό π.χ. θα ψάξει να βρει παράθυρο να πηδήξει. Ευρώ να έχουμε στην τσέπη όμως και να δηλώνουμε (σαν τον μεγαλομπακάλη Κοσμά, διαχρονικό ήρωα του Γιάννη Ιωάννου)πρώτα Ευρωπαίοι και μετά Έλληνες!!!Σας βαρέθηκα ρε...
Σχολιάζει ο/η