Για να διευκρινίσω γιατι μάλλον συμφωνούμε: Η Αννα Κομνηνη φυσικά και μιλούσε καθημερινα τον απογονο της Ελληνιστικης κοινης, την τότε μεσαιωνικη ελληνικη. Αλλα ήταν ΤΟΣΟ μεγάλο το κολλημα τους με την κλασσικη παράδοση, που από επιλογή αντί να γράψει την Αλεξιάδα στην κοινή ελληνικη της εποχης (αυτό που αναφέρεται ως "ρωμέικα") την έγραψε όπως αναφέρει και εδώ http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CE%BB%CE%B5%CE%BE%CE%B9%CE%AC%CE%B4%CE%B1 και μπορώ να βρώ (οχι τώρα) και αλλού αναφορές σε ... Αττικίζουσα (!!! δηλ. "πρωτο καθαρεύσουσα") διάλεκτο, για να φέρνει κοντα στον ... θουκυδίδη και τον Ομηρο (τον οποιο λεει αναφέρει ... 60+ φορές στο έργο!)Δηλαδή, οτι τελικά αυτό που προκύπτει είναι ότι ήταν τόσο κολλημενοι όχι μόνο με την Κοινή, που γράφτηκαν τα χριστιανικά κείμενα, αλλά ΚΑΙ με τα αρχαία κείμενα, ώστε μπορεί κανεις να ισχυριστε΄με ασφάλεια ότι οχι μονο πολιτικά αλλά και Πολιτιστικά αυτό που σήμερα καταχραστικα και ψευδέστατα αποκαλούμε βυζάντιο (και το οποιο στο καιρό του αποκαλούνταν απο τους ίδιους τους βυζαντινους Αυτοκράτωρια και Βασιλεία Ρωμαίων και από τους Δυτικούς για μείωση Αυτοκράτωρια των ... Γκραικών) ηταν ο πραγματικός κληρονομος ΕλληνοΡωμαικης παράδοσης. Δείξτε την προσοχή σας στο "Αυτοκράτων Γκραικών'. Σας καλώ να την διασταυρώσετε με την μεταμοντέρνα ιστοριογραφική αποψη που θελει τις εθνότητες να διδάσκονται - μετά τον 18αι . Οι Φραγκοι του 10αι. μ.χ. παντως καποιον αποκαλούσαν ως αυτοκράτορα των γραικών. Οι γραικοί βεβαια τωρα μας λενε οι βερεμηδες εφευρέθηκαν απο τον Κοραή τον 18αι.
Σχολιάζει ο/η