Η διαφορά (ανάμεσα σε πολλές άλλες) είναι ότι η Chiltern Railways θα επιστρέψει στον επιβάτη όλο - αν η διαδρομή δεν εξυπηρετείται με άλλο δρομολόγιο τρένου κ μέσα σε λογικά χρονικά πλαίσια - ή ποσό του αντίτιμου του εισιτηρίου. Τουλάχιστον αυτό οφείλει να κάνει - αν δεν το κάνει, τότε ο επιβάτης μπορεί να παραπονεθεί γραπτά στην εταιρία κ συνήθως θα πάρει τα χρήματά του πίσω.Διαβάζω σε σχόλια παρακάτω για μη επιστροφή χρημάτων, πρόστιμα κλπ. Όντως, ισχύει να συμβεί κάτι τέτοιο. Αν και θεωρητικά η κυβέρνηση έχει την επίβλεψη των εταιριών, μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για ιδιωτικές εταιρίες και οι κανονισμοί σχετικά με αποζημιώσεις μπορεί να διαφέρουν λίγο. Όπως ακριβώς κ στα αεροπορικά εισιτήρια, έτσι κ στα εισιτήρια του τρένου, όσο πιο ακριβό το εισιτήριο, τόσο μεγαλύτερη δυνατότητα σε αλλαγή, αποζημίωση, ακύρωση κλπ περιλαμβάνει. Όπως ακριβώς κ με μία αεροπορική εταιρία, αν χάσεις το αεροπλάνο από δική σου ευθύνη, η εταιρία δεν έχει καμία υποχρέωση να σου δώσει θέση στο επόμενο δρομολόγιο, παρά μόνο αν πληρώσεις εκ νέου το όλο το ναύλο
Σχολιάζει ο/η