ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΪΟΥ

Ο φανατισμός μου περιορίζεται στην αξιοποίηση της λογικής διεργασίας για την άντληση επιχειρημάτων και την κατάληξη σε συμπεράσματα μέσω αυτών. Όχι στο κυνήγι μαγισσών, στην μυρωδιά των ονύχων και στην συγγένειά μου με τον Χορταρέα για να δηλώνω μετά βεβαιότητας πως οι εν λόγω ενήλικες διαθέτουν συγκεκριμένη πολιτική (ίσως και κομματική) προέλευση. Ευτυχώς που το άρθρο δεν αναφέρει πως ήταν και μαλλιάδες, αξύριστοι και με σκουλαρίκι, για να δέσουμε κόμπο την κατηγόρια. Όπως αντιστοίχως θα συνέβαινε αν οι δράστες ήταν με ξυρισμένο κεφάλι και στρατιωτικό μπουφάν. Στερεοτυπικός αυνανισμός που ενίοτε μας εκθέτει, διότι λατρεύουμε τη βιασύνη, την επιπόλαιη γνωμοδότηση και την εύκολη κριτική.Προσαρμόζομαι στο ύφος και στην αισθητική της κατάθεσης, ώστε τα επιχειρήματα να γίνουν πλήρως αντιληπτά από το συνομιλητή και να μην αναρωτιέται εύλογα. Φαντάζομαι πως δεν ανησυχείς για την μετέωρη απειλή της στείρωσης. Παρά το λεχθέν, συνεχίζω να πιστεύω στην δυναμική του συνανθρώπου μου να λειτουργεί με μεγαλύτερη κριτική ικανότητα και να αποφεύγει τις αβάσιμες κατηγόριες και το τσουβάλιασμα. Είμαι κάτι παραπάνω από βέβαιος πως ήδη με έχεις καταχωρήσει στη συνείδησή σου στους ιδεολογικούς σου εχθρούς. Αντιθέτως ο ίδιος σε εντάσσω σε εκείνους με την έωλη επιχειρηματολογική βάση.@EllevorosΔεν είναι απαραίτητο να υποθέτεις τι εννοεί ο Vardaris. Το καθιστά σαφέστατο με την πρώτη κι όλας γραμμή της γνωμοδότησής του: "τα παιδιά δεν άντεξαν τον ζυγό του αστικού κράτους που τα περιορίζει και ξέσπασαν στον άνθρωπο". Η πράξη τους δηλαδή είχε σαφή πολιτικά κίνητρα, ήταν μια αντίσταση, μια μικρή κοινωνική επανάσταση, με ιδεολογικό επίχρισμα. Η εξόφθαλμη "αλητεία" απέκτησε αριστερή κοινωνική θεώρηση! (για την αλητεία της άλλης πλευράς, δεν ξέρουμε, γιατί όπως προείπαμε το θύμα ήταν Έλληνας)Αν τα παραπάνω τα έλεγαν οι 4 προσφάτως συλληφθέντες, θα γελούσαμε ακόμα. Τώρα που τα λέει ο Vardaris πρέπει να τα πάρουμε σοβαρά ως φιλοσοφικό στοχασμό ολκής. Sure things!
Σχολιάζει ο/η