ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Κατά την ταπεινή μου άποψη ο δάσκαλος είναι τελείως άκυρος και πάνω από όλα ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟΣ. Παρένθεση ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Χρυσή Αυγή (ακόμη τουλάχιστον και αν γίνω, θα με ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ). Όταν ήμουν μικρός είχαμε και εμείς μουσουλμάνους στο σχολείο μας (στο δημοτικό θυμάμαι διότι στο γυμνάσιο δεν φτάνανε, τους σταματούσαν οι γονείς τους). Μια ζωή δημιουργούσαν προβλήματα, τσαμπουκάδες, ήταν μέσα στη βρομιά με αποτέλεσμα να κολλάμε ψείρες και γενικά κωλυσιεργούσανε την μάθησή μας. Λοιπόν αν θέλουν αυτές οι «ΕΥΑΙΣΘΗΤΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ» (όπως θέλουν κάποιοι να τις χαρακτηρίζουν), να μπουν μέσα στη ζωή μας πολύ ευχαρίστως. Αλλά θα πρέπει να ακολουθήσουν τα δικά μας πρότυπα. Δεν γίνεται να έρχονται στα σχολεία μας και να αποτελούν τροχοπέδη στη μάθηση των παιδιών μας και να μην ακολουθούν (ούτε καν να πλησιάζουν) έστω τα χαμηλότερα επίπεδα υγειονομικού ενδιαφέροντος. Όσο αναφορά το 0,5% είναι τελείως άκυρο. Διότι αυτό το παιδί που μπήκε από το παραθυράκι του 0,5% με 2 που έγραψε το πιθανότερο είναι να γίνει ένας αιώνιος φοιτητής και στην τελική πήρε τη θέση ενός πιο άξιου μαθητή. Ο δάσκαλος λέει : «Σε οποιοδήποτε μουσουλμανικό χωριό της ορεινής Θράκης, κύριε Κασιδιάρη, ένα παιδί μεγαλώνει μαθαίνοντας από το σπίτι του είτε τα πομάκικα (σλαβογενής γλώσσα), είτε τα τούρκικα. Στο Δημοτικό σχολείο, αν δεν τα γνωρίζει ήδη, μαθαίνει και τα τούρκικα, σύμφωνα με τη συνθήκη της Λωζάνης (που αντίστοιχα επιβάλλει τη διδασκαλία ελληνικών στους έλληνες της Κωνσταντινούπολης).» Έχω λοιπόν να του πω ότι είναι δική τους επιλογή να μιλάνε πομάκικα και τούρκικα δεν τους το επιβάλει ούτε το Ελληνικά σχολείο, ούτε η Ελλάδα. Σαν να μου λέει κάποιος ότι ο Έλληνας στη Γερμανία που μιλάει Ποντιακά και Ελληνικά (αντιστοίχως για τα πομάκικα και τα Τούρκικα) και πρέπει να πάει και στο γερμανικό σχολείο που θα μάθει και Γερμανικά και ότι άλλη γλώσσα έχουν τα σχολεία εκεί, ότι πρέπει να τους βάλουν οι Γερμανοί στα πανεπιστήμια τους για πλάκα ή ότι φταίει το Γερμανικό σύστημα που μιλάνε Ποντιακά και Ελληνικά. Σου λέει ας μιλούσαν μόνο Γερμανικά. Όσο αναφορά τα ψυχοφάρμακα που προέρχονται, από ότι κατάλαβα, από την πίεση που προέρχεται από την θρησκεία τους, αυτό είναι επιλογή τους. Αν δεν μπορούν να καταλάβουν ότι η θρησκεία δεν πρέπει να πηγαίνει πίσω την ζωή αυτό είναι πρόβλημά τους. Και τώρα να πω εγώ κάτι δικό μου, διότι ως τώρα απαντούσα στον δάσκαλο. Αν λοιπόν πάρω ένα αγροτικό και το φορτώσω καρπούζια, πεπόνια, πατάτες και ότι άλλο μπορώ και με σταματήσει η Διεύθυνση Εμπορίου θα με γράψει αν δεν έχω άδεια πλανόδιου έμπορου. Σε αυτούς γιατί κ. Δάσκαλε δεν συμβαίνει; Την ξέρω την απάντησή σου: «Γιατί είναι ΕΥΑΙΣΘΗΤΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ». Το Φ.Π.Α. τους και γενικά τους φόρους τους ποιος θα τους πληρώσει κ. Δάσκαλε; Την ξέρω την απάντησή σου: «Εμείς». Λοιπόν κ. Δάσκαλε επειδή είσαι διορισμένος και έχεις τον μισθό σου έλα αν θες να πληρώσεις και το δικό μου μερίδιο που είναι αποτέλεσμα της φοροδιαφυγής τους. Διότι εγώ είμαι ένας από αυτούς τους ωρομίσθιους και αναπληρωτές, που μετά από 5 χρόνια που τους πρόσφερα τις υπηρεσίες μου αποφάσισε το Υπουργείο Παιδείας να με καταστήσει ΑΝΕΡΓΟ. Δεν θέλω να πιάσω το θέμα των ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ. Άβατα τα χωριά τους για τέτοιους ελέγχους.Υ.Γ1. «κ. Δάσκαλε εγώ δεν τα λέω ανώνυμα αν και μπορεί να γίνω και εγώ στόχος 10 μουσουλμάνων τραμπούκων»Υ.Γ.2 «θα συμφωνήσω απόλυτα με αυτούς που αναρωτιούνται τι συμβαίνει με τους ορθόδοξους που ζουν στην Τουρκία. Και το κατά πόσον τηρείται η συνθήκη της Λοζάνης και από την Τούρκικη πλευρά.
Σχολιάζει ο/η