There will be haters

There will be haters Facebook Twitter
0

Η adidas, στο πλαίσιο της νέας καμπάνιας #There Will Be Haters, παρουσίασε σήμερα μια νέα, αντισυμβατική σειρά ποδοσφαιρικών παπουτσιών που αναμένεται να προκαλέσει “μίσος” και δέος ταυτόχρονα. Τα νέα adizero F50, Predator, Nitrocharge και 11Pro έχουν ήδη φορεθεί στο γήπεδο από τους καλύτερους ποδοσφαιριστές στον κόσμο και τώρα ήρθε η δική σου σειρά να γίνεις εκείνος που όλοι θα φθονούν μέσα στον αγωνιστικό χώρο.

Το απόλυτο κομπλιμέντο για ένα σταρ είναι να έχει "haters". Οι καλύτεροι παίκτες στον κόσμο ξέρουν πως η κορυφαία τους απόδοση στο γήπεδο προκαλεί το φθόνο οπαδών και αντιπάλων, ιδιαίτερα στα social media. Αυτός ο φθόνος είναι που τρέφει την αυτοπεποίθηση των παικτών και τους σπρώχνει σε ακόμα καλύτερες επιδόσεις. Οι κορυφαίοι ποδοσφαιριστές ζουν και εξελίσσονται από τους “haters” και δεν απολογούνται για αυτό.

Η καμπάνια #ThereWillBeHaters ξεκίνησε πρόσφατα με ένα νέο, προκλητικό βίντεο, στο οποίο πρωταγωνιστούν παγκόσμια αστέρια, όπως ο GarethBale,ο LuisSuarez, ο JamesRodriguez και ο KarimBenzema. Η καμπάνια παρουσιάζει τη νέα σειρά ποδοσφαιρικών παπουτσιών που ενσωματώνουν τις τελευταίες τεχνολογίες της adidas και εγγυώνται επιδόσεις στο γήπεδο, για τις οποίες θα σε ζηλεύουν όλοι. Στην Ελλάδα, δύο από τους παίκτες που προκαλούν το μεγαλύτερο “φθόνο”, ο Κώστας Μήτρογλου και ο Νίκος Καρέλης, φορούν ήδη στους αγώνες το νέο adizero f50, κάνοντας τους “haters” να παραμιλάνε. “Πιστολέρο” και “Hulk” προκαλούν τους fans για περισσότερο μίσος, για ακόμα πιο πολλά γκολ και εμφανίσεις που θα μείνουν αξέχαστες.

adizero f50

Το adidas adizero f50  έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει μέγιστη ταχύτητα και ευελιξία και επιλέγεται από τους κορυφαίους παίκτες στον κόσμο. Ο νέος επαναστατικός σχεδιασμός, το κομψό κόκκινο χρώμα και το καινούριο branding με τις τρεις ρίγες, θα σε κάνουν να ξεχωρίσεις μέσα στο γήπεδο. Ένα 3D dribbletex υλικό πλαισιώνει το επάνω μέρος του παπουτσιού, επιτρέποντας καλύτερο έλεγχο της μπάλας σε υγρό ή στεγνό γήπεδο. Η εξωτερική σόλα έχει επανασχεδιαστεί, ώστε να φέρει μικρά μυτερά καρφιά, σαν αυτά που βλέπουμε στα παπούτσια για sprint. Τα καρφιά δύο επιπέδων στη σόλα επιτρέπουν βελτιωμένο κράτημα και έλεγχο στον αγωνιστικό χώρο.                                                                 

Predator

Μετά την περσινή 20η επέτειο από την πρώτη κυκλοφορία του, το εμβληματικό Predator επανέρχεται ανανεωμένο. Ο νέος, πολύ μαλακός σχεδιασμός στο επάνω μέρος του παπουτσιού συνδυάζει τα οφέλη του δέρματος και του συνθετικού υλικού. Οι ζώνες καουτσούκ με 3D σχεδιασμό σε συνδυασμό με το πρόσφατα κατασκευασμένο gel pod, προσφέρουν βέλτιστη πρόσφυση και αυξημένη ικανότητα για προσπεράσεις ακριβείας. Το επαναστατικό πλαίσιο ελέγχου παρέχει απόλυτη επαφή και η διαφανής εξωτερική σόλα χαρίζει «μαγικό άγγιγμα» και πλήρη έλεγχο της μπάλας.

Nitrocharge

Το Nitrocharge έχει επανασχεδιαστεί με βάση την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Το ελαστικό έλασμα έχει τοποθετηθεί σε καίριο σημείο του παπουτσιού και σε συνδυασμό με την τοποθέτηση προστατευτικών μαξιλαριών και πλέγματος προστασίας προσφέρει ασύγκριτη σταθερότητα και ενέργεια. Το Nitrocharge αποτελεί το απόλυτο παπούτσι για τον “παίκτη μηχανή”, τον παίκτη που καλύπτει κάθε γωνιά του γηπέδου και εκτελεί πολλαπλούς ρόλους στον αγωνιστικό χώρο.

11Pro

Το 11Pro είναι διαχρονικά το πιο άνετο και κομψό ποδοσφαιρικό παπούτσι, με την καλύτερη εφαρμογή. Ο σκελετός στη φτέρνα και το μπροστινό μέρος του παπουτσιού προσφέρουν καλύτερη εφαρμογή και αυξημένη σταθερότητα. Η ολοκαίνουργια εξωτερική σόλα διαθέτει επίσης ένα πλαίσιο που προσφέρει άνεση και διανέμει την πίεση σε όλο το μήκος του πέλματος, ενώ τα νέα μικρότερα καρφιά παρέχουν τέλεια διείσδυση στο έδαφος. Το δερμάτινο επάνω μέρος του παπουτσιού παρέχει εξαιρετικά άνετη εφαρμογή, καθώς και καλύτερο έλεγχο της μπάλας.

Τα νέα adidasadizerof50, Predator, Nitrocharge και 11Pro είναι διαθέσιμα από σήμερα, Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου, στα adidas stores και στα καταστήματα αθλητικών ειδών.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM