Στείλε το βίντεό σου και ξεχώρισε!

Στείλε το βίντεό σου και ξεχώρισε! Facebook Twitter
To CHOCO COOL, το σοκολατούχο γάλα της ΟΛΥΜΠΟΣ, σας καλεί τους νέους άνω των 18 ετών να αναδείξετε πού ξεχωρίζετε, τι είναι αυτό που σας παθιάζει και πώς θέλετε να το πάτε ένα βήμα παρακάτω.
0

ADVERTORIAL


Στείλε το βίντεό σου και ξεχώρισε! Facebook Twitter

 

Έχεις ένα πάθος και ψάχνεις να βρεις τρόπους να το εξελίξεις; Έχεις ένα ταλέντο σε κάτι αλλά σου λείπουν τα σωστά εργαλεία; Όλοι σου λένε ότι ξεχωρίζεις αλλά χρειάζεσαι την ευκαιρία σου;

 

Λοιπόν, αγαπητέ και αγαπητή έχεις μια μοναδική ευκαιρία και το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να το διεκδικήσεις. Τι θα μπορούσε να είναι αυτό;

Εάν λοιπόν:

Έχεις γράψει κώδικα για το επόμενο application που θα κάψει καρδιές και χρειάζεσαι πόρους για το μάρκετινγκ και την επικοινωνία του.

Κόβεις τα κύματα σαν πρωταγωνιστής σε αμερικάνικη ταινία αλλά η σανίδα σου πλέον έχει μετρημένα τα ψωμιά της άρα χρειάζεσαι καινούργια σανίδα.

Έχεις το φωτογραφικό μάτι του επόμενου Νιούτον και σου λείπει ένας ακόμα φακός και ένα καλό τρίποδο.

Έχεις μια ευκολία στο να δημιουργείς πατέντες και πρέπει να τις κατοχυρώσεις και να τις προωθήσεις.

Είσαι ο νέος Ταραντίνο και χρειάζεσαι μια δεύτερη κάμερα γιατί το επόμενο μικρού μήκους σου πρέπει να είναι -τουλάχιστον- δικάμερο.

Έχεις τρέξει και ξεχωρίσει σε ό,τι running event υπάρχει στη χώρα και ονειρεύεσαι το Μαραθώνιο στη Βοστώνη.

Η πτυχιακή σου έλαβε χρυσούς επαίνους και ονειρεύεσαι μεταπτυχιακά στο Λονδίνο ξεκινώντας την αναζήτηση κεφαλαίου.

Αυτές είναι μερικές μόνο περιπτώσεις που μπορούν να αποτυπωθούν σε ένα βιντεάκι.

To CHOCO COOL, το σοκολατούχο γάλα της ΟΛΥΜΠΟΣ, σας καλεί τους νέους άνω των 18 ετών να αναδείξετε πού ξεχωρίζετε, τι είναι αυτό που σας παθιάζει και πώς θέλετε να το πάτε ένα βήμα παρακάτω.

Ενδεικτικά και πολύ χαριτωμένα ο ambassador Γιώργος Λέντζας, στο σχετικό βιντεάκι, σας προτρέπει να επικοινωνήσετε διάφορες ξεχωριστές «ικανότητες» που μπορεί να έχετε:

Τι πρέπει να κάνετε για να διεκδικήσετε δώρα-εργαλεία του ταλέντου σας αξίας εώς 3,000€;

  • Αρχικά θα πρέπει να φτιάξετε ένα video που θα λέτε τι είναι αυτό που σας κάνει να ξεχωρίζετε και βεβαίως τι είναι αυτό που χρειάζεστε για να το πάτε στο επόμενο στάδιο. Αν έχετε ένα ήδη, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε!
  • Στη συνέχεια, θα πρέπει να το ανεβάσετε σε όποια πλατφόρμα επιθυμείτε! (Youtube, Vimeo, Google Drive).
  • Και τέλος, να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας στην σχετική σελίδα του διαγωνισμού, μαζί βέβαια με το link του video. Σημειώστε: https://www.ksexorise.gr/

Η συνέχεια θα είναι επί της οθόνης και συγκεκριμένα την Τετάρτη 10/01/2018 θα αναδειχθούν 10 τυχεροί, οι οποίοι θα τεθούν στην ψηφοφορία του κοινού. Η διαδικασία θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή 19/01, ώστε να αναδειχθούν οι τρεις τυχεροί νικητές!

Οι 3 επικρατέστεροι θα κερδίσουν τα δικά τους δώρα αξίας εώς 3,000€ από το CHOCO COOL!

Επισκεφτείτε επίσης τη Facebook σελίδα του CHOCO COOL για περισσότερες πληροφορίες.

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

RED WAVE EVENTS BY VICHY LABORATOIRES: Η νέα εποχή στην αντιγήρανση με το νέο Liftactiv Collagen Specialist 16 Bonding Serum

Επιχειρείν/Market / RED WAVE EVENTS BY VICHY LABORATOIRES: Η νέα εποχή στην αντιγήρανση με το νέο Liftactiv Collagen Specialist 16 Bonding Serum

Με φόντο ένα  εντυπωσιακό κόκκινο σκηνικό, στις  εκδηλώσεις σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Ηράκλειο Κρήτης, αποκαλύφθηκε η ολιστική προσέγγιση της Vichy στην αντιγήρανση, συνδυάζοντας την επιστημονική έρευνα και καινοτομία  στην ενίσχυση του κολλαγόνου.
THE LIFO TEAM
Eurelectric: Ανακαλύψτε την ευελιξία των ηλεκτρικών οχημάτων για να εξοικονομήσετε χρήματα για τους πελάτες και να βελτιστοποιήσετε το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας

Επιχειρείν/Market / Eurelectric: Ανακαλύψτε την ευελιξία των ηλεκτρικών οχημάτων για να εξοικονομήσετε χρήματα για τους πελάτες και να βελτιστοποιήσετε το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας

Ένας ιδιοκτήτης ηλεκτρικού οχήματος στην Ευρώπη θα μπορούσε να εξοικονομήσει από €450 έως €2.900 ετησίως, αξιοποιώντας τόσο την έξυπνη όσο και την αμφίδρομη φόρτιση – σύμφωνα με μια νέα μελέτη της Eurelectric-EY.
THE LIFO TEAM
50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM