Πλήθος επισκεπτών γνώρισαν τη «Walking Dead Art» στην Αθήνα

Facebook Twitter
0

Τι συμβαίνει όταν μια σειρά ξεπερνά τα σύνορα της τηλεόρασης και μεταμορφώνεται σε ένα αληθινό φαινόμενο της pop κουλτούρας;

Την απάντηση έδωσε το κανάλι FOX με τη διοργάνωση της μετα-αποκαλυπτικής έκθεσης τέχνης «The Walking Dead Art», αλλά και οι περισσότεροι από 10.000 επισκέπτες που τόλμησαν να επισκεφτούν την πιο ανατρεπτική έκθεση τέχνης της χρονιάς, από τις 15 έως τις 18 Μαρτίου στο Ωδείο Αθηνών.

Το κοινό βίωσε μια μοναδική και πολυδιάστατη εμπειρία, καθώς είχε την ευκαιρία να θαυμάσει τα εξαιρετικά έργα των 52 καλλιτεχνών που εμπνεύστηκαν από την σειρά-φαινόμενο «The Walking Dead» και να συμμετάσχει σε μια σειρά από πλούσιες και πρωτότυπες παράλληλες δράσεις.

Η έκθεση άνοιξε τις πόρτες της για το κοινό την Πέμπτη 15 Μαρτίου και παρέμεινε ανοικτή έως και την Κυριακή 18 Μαρτίου. Όσοι επισκέφθηκαν την έκθεση την Πέμπτη και την Παρασκευή, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τον μαραθώνιο προβολής των επεισοδίων του 8ου κύκλου της σειράς «The Walking Dead», σε μια ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα στο χώρο της έκθεσης.

Το Σάββατο 17 και τη Κυριακή 18 Μαρτίου οι επισκέπτες ταξίδεψαν ακόμα πιο βαθιά στον κόσμο της σειράς. Πληθώρα παράλληλων δράσεων, για όλα τα ενδιαφέροντα, έκαναν τους επισκέπτες να βιώσουν μια ολοκληρωτική εμπειρία.

Ξεκινώντας με μια δυνατή εισαγωγή για την έκθεση «The Walking Dead Art», από την κυρία Ευγενία Μανωλιουδάκη – Μπόγιατζάρα, Visual Artist Curator της έκθεσης οι παράλληλες δράσεις του Σαββάτου συνέχισαν με ανατρεπτικές ομιλίες και workshops.

Οι συμμετέχοντες ενημερώθηκαν για την εξάπλωση, την εξέλιξη και την επικράτηση των zombies στο σινεμά, την τηλεόραση και την pop κουλτούρα από τον δημοσιογράφο Ιωσήφ Πρωιμάκη, αλλά και για τη διαδικασία εικονογράφησης ενός zombie μέχρι την τελική μορφή ενός τατουάζ από την τολμηρή ομάδα του Sake Tattoo Crew, όπως και για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ένας κομίστας στη συγγραφή μιας γραφικής νουβέλας από τον stand-up comedian Κωνσταντίνο Μπούρα.

To «γλυκό» break της ημέρας, είχε την επιμέλεια του Gus Αθανασιάδη και του Στάθη Φιωτάκη, όπου μας αποκάλυψαν τα πάντα γύρω από την ανατομία ενός cupcake. Από μια τέτοια ημέρα δε θα μπορούσε να λείπει ένα workshop αυτοάμυνας από το Krav Maga Kolonaki, για να είμαστε προετοιμασμένοι in case of a zombie attack.

Η ημέρα έκλεισε με ένα συγκλονιστικό real zombie transformation από τους special effects experts Γιώργο και Ρούλη Αλαχούζο, που μαγνήτισε το ενδιαφέρον και τα βλέμματα όλων των επισκεπτών οι οποίοι κατέκλυσαν την αίθουσα!

Οι δράσεις συνεχίστηκαν έως και την Κυριακή 18 Μαρτίου με μια ευρεία γκάμα ομιλιών, συζητήσεων και workshops, ξεκινώντας δυνατά με Survival Workout από το Art Training Hall για να είμαστε πάντα σε καλή φυσική κατάσταση. Το πρόγραμμα συνεχίστηκε με το βιωματικό εργαστήριο ανασύνταξης –και όχι αποσύνθεσης– από τις ψυχολόγους Βαρδαλαχάκη Δήμητρα, Αναστασάκη Εμμανουέλα και Παπακωνσταντίνου Εβελίνα.

Οι γονείς που βρέθηκαν στην έκθεση συμμετείχαν σε ανοικτό διάλογο σχετικά με τους φόβους των παιδιών από την ψυχολόγο Κουρή Ήρα, ενώ στη συνέχεια η ψυχολόγος Πέππου Λίλλυ μας έδωσε «οδηγίες επιβίωσης» για το πώς να κατανοήσουμε και να αντιμετωπίσουμε τα «συναισθηματικά zombies» που ρουφούν την ενέργεια μας και ζουν ανάμεσά μας.

Οι παράλληλες δράσεις συνεχίστηκαν με συζητήσεις γύρω από την σειρά, τον ρόλο της στη διαμόρφωση τάσεων γύρω από τον θάνατο και την αντιμετώπισή του και θεωρίες γύρω από την εξέλιξη και το μέλλον της σειράς από την ομάδα της Comicdom, αλλά και τον κόσμο του design και των γραφικών με ένα 3D design workshop από την Another Circus.

Η Κυριακή όμως επιφύλασσε ακόμα μια έκπληξη, αφού η ομάδα του FOX συμμετείχε στον Ημι-μαραθώνιο της Αθήνας με το σύνθημα «Run like zombies are chasing you!», βρίσκοντας τελικά καταφύγιο στο Ωδείο Αθηνών και στην έκθεση τέχνης «The Walking Dead ART»!

  

Τα νέα επεισόδια «The Walking Dead» προβάλλονται κάθε Δευτέρα στις 22:45, αποκλειστικά στο FOX λιγότερο από 24 ώρες μετά την πρεμιέρα τους στην Αμερική! Το κανάλι FOX είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα μέσω COSMOTE TV, Nova και Vodafone TV.

 

Χρησιμοποιείστε τα hashtags #TWDARTGR και #FOXGR για τις αναρτήσεις των social media.

 


0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM