Στα Lidl παίρνουν το φρέσκο κρέας και ψάρι στα σοβαρά

Στα Lidl παίρνουμε το φρέσκο κρέας και ψάρι στα σοβαρά Facebook Twitter
0

Με βασικό όχημα μια σειρά ταινιών και πρωταγωνιστές το ψάρι και το κρέας, η Lidl Ελλάς τεκμηριώνει τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των συσκευασμένων νωπών κρεάτων και ψαρικών που διαθέτει στα καταστήματά της, αναφερόμενη στις έννοιες της ποιότητας, της φρεσκάδας, της υγιεινής και ασφάλειας των τροφίμων, καθώς και των συστηματικών και αυστηρών ελέγχων.

Από την επιλογή των παραγωγών έως και τη στιγμή που ο καταναλωτής επιλέγει το προϊόν, κάθε κομμάτι κρέατος και κάθε φρέσκο ψάρι από τα Lidl έχει ποιότητα που αξίζει.

Η αφήγηση της κεντρικής ιδέας εστιάζει στο φαγητό αναλύοντας το ταξίδι που κάνει κάθε κομμάτι κρέας και κάθε φρέσκο ψάρι πριν φτάσει στο τραπέζι μας. Όλη αυτή η αφήγηση γίνεται με έναν ατμοσφαιρικό τρόπο, ο οποίος παρουσιάζει το φαγητό με μια καλλιτεχνική απόδοση ώστε να στηρίξει απόλυτα το βασικό μήνυμα «παίρνουμε το φρέσκο κρέας και το φρέσκο ψάρι στα σοβαρά».

Η καμπάνια ξεδιπλώνεται σε όλα τα μέσα, με στόχο να μεταφέρει περαιτέρω τεκμηριωμένη γνώση και να απαντήσει σε απορίες του καταναλωτικού κοινού για την πρώτη ύλη του κρέατος και ψαριού σε όλα τα στάδια, από την αγορά ως το τελικό πιάτο. 

Την καμπάνια επιμελήθηκε η διαφημιστική εταιρεία Cream, ενώ την παραγωγή των τηλεοπτικών ταινιών υλοποίησε η Picky Productions σε σκηνοθεσία Danny & Loco και την παραγωγή του still content έχει επιμεληθεί ο φωτογράφος Παντελής Ζερβός.

Απολαύστε την ταινία για το κρέας εδώ και την ταινία για το ψάρι εδώ.

Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα:

corporate.lidl.gr

facebook.com/lidlgr

twitter.com/Lidl_Hellas_

instagram.com/lidl_hellas

linkedin.com/company/lidl-hellas

youtube.com/user/lidlhellas

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM