Save Vintage 2019: Μια οινική καμπάνια που αξίζει την υποστήριξη όλων

Save Vintage 2019: Μια οινική καμπάνια που αξίζει την υποστήριξη όλων Facebook Twitter
0

Οι ειδικοί συμφωνούν πως το 2019 ήταν μία εξαιρετική χρονιά για τις περισσότερες οινοπαραγωγικές περιοχές της Ελλάδας και πως τα κρασιά της εσοδείας αυτής διαθέτουν εξαιρετικά γευστικά χαρακτηριστικά. Πολλοί οινοποιοί εκτιμούν πως η εσοδεία του 2019 είναι μία από τις κορυφαίες των τελευταίων δεκαετιών ή ακόμα και εσοδεία «αναφοράς» για την περιοχή τους. Ωστόσο, τα ελληνικά κρασιά 2019 επισκιάστηκαν από την πανδημία. Έτσι, η καμπάνια Save Vintage 2019, –όπως λέει και το όνομά της– δημιουργήθηκε για να υποστηρίξει τη διάσωσή τους.


Με την εστίαση υπολειτουργούσα, τον τουρισμό σε κρίση και το Οινόραμα, τη μεγαλύτερη έκθεση ελληνικών κρασιών στον κόσμο, ακυρωμένο το 2020, η εν λόγω καμπάνια, με πυρήνα την ιστοσελίδα www.SaveVintage2019.gr, από τις αρχές του καλοκαιριού φιλοδοξεί να κινητοποιήσει μαζικά όλους τους Έέλληνες οινοποιούς, φορείς, διαμορφωτές κοινής γνώμης και οινόφιλους. Στοχεύει, έτσι, στην άμεση ενδυνάμωση της κατανάλωσης ελληνικών κρασιών εσοδείας 2019 και όχι μόνο.


Τελικός σκοπός είναι να κεντριστεί το ενδιαφέρον του καταναλωτή και να εξαφτεί η φαντασία του, ώστε να αγοράσει κρασιά, αρχικά εσοδείας 2019. Το «Save» στην προκειμένη περίπτωση είναι διττό: «Σώστε», δηλαδή καταναλώστε και χαρείτε τα κρασιά του 2019 προτού χαθούν και «Φυλάξτε» τα, δηλαδή αποθηκεύστε και παλαιώσετε τα κρασιά αυτά, ακόμα και τα λευκά, επειδή είναι υψηλής ποιότητας.


Γιατί, πράγματι, τα κρασιά του 2019 είναι πλούσια, νόστιμα, τραγανά και ισορροπημένα ―τα επίθετα δεν λείπουν για να τα περιγράψει κάποιος. Μάλιστα, πολλά από αυτά θα μπορέσουν να παλαιώσουν για δεκαετίες σε ιδανικές συνθήκες.


Πίσω από την εν λόγω καμπάνια βρίσκεται η εταιρεία Vinetum, που διοργανώνει την έκθεση Οινόραμα, ωστόσο η δράση αυτή αφορά όλον τον αμπελοοινικό κλάδο. Γι' αυτό και υποστηρίζεται από όλους τους σχετικούς φορείς, ενώ συσπειρώνει σημαντικό αριθμό οινογράφων, δημοσιογράφων οίνου και γεύσης και άλλων επικοινωνών και επιστημόνων του κρασιού, που όλο και μεγαλώνει. Ανθρώπους που προσφέρουν την πένα και τον ουρανίσκο τους αφιλοκερδώς, δοκιμάζοντας και γράφοντας για τα ελληνικά κρασιά του 2019. Γι' αυτό το λόγο τα πορτραίτα τους προβάλλονται στον ιστότοπο της καμπάνιας, η οποία προωθείται και από τα κοινωνικά δίκτυα της Vinetum.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM