Riot Games: Το League of Legends γίνεται animated σειρά στο Netflix

Riot Games: Το League of Legends γίνεται animated σειρά στο Netflix Facebook Twitter
0

Η Netflix και η Riot Games μεταφέρουν το παγκόσμιο φαινόμενο League of Legends στους τηλεοπτικούς δέκτες με τη σειρά κινουμένων σχεδίων Arcane που έχει προγραμματιστεί να κάνει παγκόσμια πρεμιέρα στο Netflix το φθινόπωρο του 2021.

Η σειρά θα αποτελέσει την πρώτη σειρά της Riot Games για την τηλεόραση. Με επίκεντρο την παγκοσμίως δημοφιλή μυθολογία του League of Legends της Riot, το Arcane είναι μια σειρά κινουμένων σχεδίων, σε ανάπτυξη και παραγωγή της Riot Games με τη συνεργασία της Fortiche Productions. Η ιστορία που διαδραματίζεται στην περιοχή του ουτοπικού Πιλτόβερ και στα καταπιεσμένα βάθη του Ζάουν, ακολουθεί την προέλευση δύο εμβληματικών Ηρώων του League και τη δύναμη που θα τους χωρίσει για πάντα.

 

 

Dominique Bazay, Διεύθυνση Αυθεντικών Animation για τη Netflix: «Το League of Legends έχει εμπνεύσει πάθος και υποστήριξη παγκοσμίως και είμαστε ενθουσιασμένοι που θα φιλοξενήσει την πρώτη τηλεοπτική σειρά που διαδραματίζεται σε αυτό το σύμπαν, την Arcane. Η σειρά υπόσχεται ότι θα είναι οπτικά εντυπωσιακή και συναρπαστική και ότι θα καθηλώσει τους θεατές.» Shauna Spenley, Παγκόσμια Διεύθυνση Ψυχαγωγίας στη Riot Games: «Το Arcane δημιουργήθηκε ως μια ερωτική επιστολή προς τους παίκτες και τους θαυμαστές μας, οι οποίοι μας ζητούσαν περισσότερες κινηματογραφικές εμπειρίες, για να βυθιστούν στους κόσμους και στους Ήρωες του League of Legends. Η Netflix, με την απίστευτη παγκόσμια επωνυμία και τον κοινό στόχο να προσφέρει κορυφαίο περιεχόμενο εξαιρετικής ποιότητας, αποτελεί τον ιδανικό συνεργάτη που θα μας βοηθήσει να κάνουμε διαθέσιμο το Arcane σε παίκτες σε ολόκληρο τον κόσμο.» 

Riot Games: Το League of Legends γίνεται animated σειρά στο Netflix Facebook Twitter

Η Riot Games συνεχίζει να αναπτύσσει την παγκόσμια βάση θαυμαστών της εντός και εκτός του παιχνιδιού. Έχει συγκεντρώσει πάνω από 14 δισεκατομμύρια προβολές των βίντεό της παγκοσμίως. Στην αναμέτρηση esports Παγκόσμιο Πρωτάθλημα League of Legends 2020 σημειώθηκε ρεκόρ τηλεθέασης με βάση διάφορες μετρήσεις. Συνολικά, σημειώθηκε παρακολούθηση άνω του ενός δισεκατομμυρίου ωρών περιεχομένου σε ολόκληρο τον κόσμο, επεκτείνοντας τη θέση του League ως το esport με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση στον πλανήτη. Ο τελικός αγώνας κατέγραψε μέση τηλεθέαση ανά λεπτό (AMA) 23,04 εκατομμυρίων θεατών, ενώ σημειώθηκε ρεκόρ μέγιστου αριθμού ταυτόχρονων θεατών (PCU) με 45 εκατομμύρια θεατές.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM