OTE Business Live από το Λονδίνο.

OTE Business Live από το Λονδίνο. Facebook Twitter
0

Συνεχίζοντας την επιτυχημένη τηλεοπτική καμπάνια με την πασίγνωστη -πλέον- “Κουτσομούρα”, ο ΟΤΕ και τα επιχειρηματικά πακέτα ΟΤΕ Business Double Play, φεύγουν για Λονδίνο για να μας αποδείξουν με τον πιο ζωντανό και ευφάνταστο τρόπο πως “η επιχείρησή σου φτάνει εκεί που φτάνει η επικοινωνία της”.


Από τις 23 Νοεμβρίου και για 10 ημέρες, επιχειρηματίες και ελεύθεροι επαγγελματίες θα μπορούν να δουν την διαφήμισή τους να εμφανίζεται στο κέντρο του Λονδίνου και μάλιστα μπροστά σε ένα από τα πιο χαρακτηριστικά αξιοθέατα της Βρετανικής Μητρόπολης, σε μια διαφημιστική πινακίδα με θέα το Tower Bridge.

Μέσα από μια πολύ απλή διαδικασία, οι χρήστες μπαίνοντας στο www.otebusinesslive.gr θα μπορούν να δημιουργούν τη διαφήμισή της επιχείρησης ή της επαγγελματικής τους ιδιότητας και να τη δουν να εμφανίζεται ζωντανά στο Λονδίνο, μέσα από μια σύνδεση που θα μεταδίδει εικόνα από το σημείο. Τη στιγμή που η διαφήμισή θα "βγαίνει στον αέρα", η κάμερα θα αποθηκεύει μια φωτογραφία και θα τη στέλνει στο e-mail του εκάστοτε χρήστη για να του θυμίζει για πάντα τη στιγμή που "κατέκτησε" το Λονδίνο.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από το χωράφι μέχρι το πιάτο: Το πρώτο οικοσύστημα mentoring & εκπαίδευσης για επαγγελματίες τροφίμου

Market news / Από το χωράφι μέχρι το πιάτο: Το πρώτο οικοσύστημα mentoring & εκπαίδευσης για επαγγελματίες τροφίμου

Απευθύνεται σε αγρότες, παραγωγούς τροφίμων, επιχειρηματίες και επαγγελματίες της εστίασης, chefs και ειδικούς με κοινό όραμα το μέλλον της διατροφής στην Ελλάδα.
THE LIFO TEAM
Η Huawei παρουσιάζει τη σειρά HUAWEI WATCH GT 6: Το πιο προηγμένο outdoor smartwatch στην ιστορία της

Market news / Η Huawei παρουσιάζει τη σειρά HUAWEI WATCH GT 6: Το πιο προηγμένο outdoor smartwatch στην ιστορία της

Στις 19 Σεπτεμβρίου στο Παρίσι, η Huawei θα παρουσιάσει τη νέα της σειρά smartwatches για υπαίθριες δραστηριότητες, μαζί με μια σειρά καινοτόμων προϊόντων στο πλαίσιο του Global Innovative Launch.
THE LIFO TEAM
Παπαστράτος: Νέα πρωτοβουλία για την αποτροπή της πρόσβασης των ανηλίκων σε προϊόντα νικοτίνης

Market news / Παπαστράτος: Νέα πρωτοβουλία για την αποτροπή της πρόσβασης των ανηλίκων σε προϊόντα νικοτίνης

Μια ολοκληρωμένη στρατηγική ευαισθητοποίησης και ψηφιακής καινοτομίας σε συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας και το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης & Τεχνητής Νοημοσύνης.
THE LIFO TEAM