Ο Nescafé® Frappé βρήκε και φέτος τον τρόπο να παρατείνει το καλοκαίρι!

Ο Nescafé® Frappé βρήκε και φέτος τον τρόπο να παρατείνει το καλοκαίρι! Facebook Twitter
0

Πάνω που έχεις χαλαρώσει, έχεις ξεχάσει τους ήχους της πόλης, τη  φασαρία και το άγχος της καθημερινότητας, η βερμούδα έχει γίνει το πιο επίσημο ένδυμα σου και οι σαγιονάρες το αγαπημένο σου αξεσουάρ, στο βάθος αρχίζει να αχνοφαίνεται το λιμάνι του Πειραιά. Πολλοί το επισκέφθηκαν, ακόμα περισσότεροι το «μίσησαν» καθώς για κακή του τύχη έχει συνδυαστεί με την επιστροφή και το τέλος των διακοπών.

Και εκεί που η μπουκαπόρτα ανοίγει, αισθάνεσαι στο δέρμα σου την υγρασία του λιμανιού, ξεκινάς να σέρνεις άκεφα τη βαλίτσα σου. Προορισμός σου ο ηλεκτρικός σταθμός του Πειραιά όπου το τραίνο θα σε οδηγήσει και πάλι πίσω στο σπίτι για να βρεις τα πάντα όπως τα άφησες!

Ξαφνικά μια όαση ξεπροβάλλει μπροστά σου και σου αποδεικνύει ότι ο Nescafé Frappé αυτό το καλοκαίρι βρήκε τον τρόπο να κάνει την κρυφή επιθυμία του κάθε χαρούμενου «ταξιδιώτη»πραγματικότητα! Το μόνο που χρειαζόταν ήταν αποφασιστικότητα  και να έλεγε «Ή tan ή επί τας»!

Έτσι, στο σταθμό του ΗΣΑΠ στον Πειραιά περίμενε τις παρέες μια εντυπωσιακή κατασκευή που μετρούσε το πόσο μαυρισμένοι γύρισαν οι ταξιδιώτες από τις διακοπές τους. Εκείνοι βάζοντας τα χέρια τους στις ειδικές υποδοχές του μηχανήματος αξιολογούνταν, κάθε ένας ξεχωριστά, με... περιγραφικά επίθετα για το επίπεδο του μαυρίσματος τους! Εν συνεχεία, υπολογιζόταν ο μέσος όρος, βάση του οποίου έβγαινε και η μεγάλη απόφαση του κατά πόσο η παρέα χρειάζονταν περισσότερο ήλιο και θάλασσα!

Τα χαμόγελα επανερχόταν στα πρόσωπα της παρέας, η βαλίτσα ξαναγινόταν πούπουλο στα χέρια τους και οι σαγιονάρες μεταμορφωνόταν σε φτερωτά σανδάλια του Ερμή έτοιμα προς απογείωση. Κάθε νίκη ήταν και ένα μικρό πάρτι μέσα στο σταθμό. Και όσο τα εισιτήρια έβγαιναν από τη σχισμή του μηχανήματος, ομάδες χορευτών ντυμένοι ναύτες, νησιώτες ή paparazzi, περικύκλωναν τους νικητές και γιόρταζαν μαζί την άμεση αναχώρησή τους!

Η ενέργεια διήρκησε συνολικά 4 ημέρες του Αυγούστου, από τις πλέον υψηλές σε κίνηση στο λιμάνι του Πειραιά. Περισσότερες από 400 παρέες είπαν το «Ή tan ή επί τας», ενώ 60 από αυτές έφυγαν αμέσως για ακόμα περισσότερες διακοπές! Όλοι όσοι έζησαν την εμπειρία επιβεβαίωσαν ότι όπου υπάρχει Nescafé Frappé, υπάρχει τρόπος!

#yparxeitropos

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM