Mε επιτυχία ο θερισμός της περιόδου 2013/ 14 από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Mε επιτυχία ο θερισμός της περιόδου 2013/ 14 από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία Facebook Twitter
0

Για 4η συνεχή χρονιά η Ολυμπιακή Ζυθοποιία ολοκλήρωσε με μεγάλη επιτυχία τον θερισμό ελληνικού κριθαριού για την περίοδο 2013-2014, στο πλαίσιο του Προγράμματος Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού, που εντατικά υλοποιεί από το 2011.

Από τα 3.000 στρέμματα καλλιεργήσιμων εκτάσεων που διατηρεί η εταιρεία στις περιοχές της Εύβοιας, της Βοιωτίας και της Μαγνησίας, τα εξαιρετικά αποτελέσματα της φετινής χρονιάς αντιστοιχούν σε συγκομιδή 1.350 τόνων ελληνικού κριθαριού άριστης ποιότητας, ποσότητα διπλάσια σε σχέση με πέρσι.

Με την υποστήριξη της Τράπεζας Πειραιώς, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία στηρίζει έμπρακτα τους αγρότες που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα, με απτές εγγυήσεις για την απρόσκοπτη υλοποίησή του, παραμένοντας πιστή στη δέσμευσή της για ουσιαστική συμβολή στην αγροτική παραγωγή της χώρας. Ταυτόχρονα, η εταιρεία θέτει συνεχώς ψηλότερα τον πήχη των ποιοτικών και ποσοτικών στόχων του Προγράμματος, καλλιεργώντας τον αναγκαίο σπόρο για την επόμενη σοδειά σε αυξημένη ποσότητα, με στόχο την είσοδο περισσότερων συνεργαζόμενων αγροτών, από τη νέα σεζόν, ενώ παράλληλα προσβλέπει και σε αύξηση των καλλιεργούμενων εκτάσεων.

«Είναι τιμή, για εμάς, να έχουμε τη στήριξη των καλλιεργητών της ελληνικής γης. Τους ευχαριστούμε για αυτήν τη στήριξη και τη διαρκώς αυξανόμενη ανταπόκρισή τους, στο πλαίσιο της προσπάθειάς μας για υπεύθυνη επένδυση στην πρώτη ύλη των προϊόντων μας. Το γεγονός ότι δεν είναι ακόμη έτοιμο ένα ανεξάρτητο βυνοποιείο, δε διευκόλυνε στο να εντάξουμε το σύνολο της παραγωγής μας σε αυτό, κάτι το οποίο δεσμευόμαστε να πραγματοποιηθεί στο μέλλον.», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Γιώργος Γκρέκης, Αντιπρόεδρος της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας και επικεφαλής υλοποίησης του συγκεκριμένου Προγράμματος.

 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM
Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Market news / Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Η μάρκα Αλλατίνη ανανεώνει τα αγαπημένα Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ! & τραγανά και ενισχύει την απολαυστική σειρά λανσάροντας τα ΓΕΜΑΤΑ ΜΑΧ σε δύο δυνατούς γευστικούς συνδυασμούς.
THE LIFO TEAM