Με ένα δυναμικό μήνυμα, η ΙΚΕΑ μας προσκαλεί να υιοθετήσουμε μικρές αλλαγές για μία βιώσιμη ζωή στο σπίτι

Με ένα δυναμικό μήνυμα η ΙΚΕΑ μας προσκαλεί να υιοθετήσουμε μικρές αλλαγές για μία βιώσιμη ζωή στο σπίτι Facebook Twitter
0

Η ΙΚΕΑ, εταιρεία του Ομίλου FOURLIS, παρουσίασε τη νέα της τηλεοπτική καμπάνια με κεντρικό μήνυμα «Μια καινούργια, καλύτερη μέρα ξεκινάει από το σπίτι». Η νέα καμπάνια είναι αφιερωμένη στις μικρές αλλαγές που μπορούμε να κάνουμε όλοι, για να μειώσουμε το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα.

Με ένα δυναμικό μήνυμα η ΙΚΕΑ μας προσκαλεί να υιοθετήσουμε μικρές αλλαγές για μία βιώσιμη ζωή στο σπίτι Facebook Twitter

Το νέο τηλεοπτικό σποτ της ΙΚΕΑ εστιάζει σε στιγμές της καθημερινότητάς μας στο σπίτι- από την ώρα που ξυπνάμε το πρωί ως την ώρα που κοιμόμαστε το βράδυ- και στους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να τις βελτιώσουμε με στόχο τον θετικό μας αντίκτυπο στο περιβάλλον. Πρωταγωνιστές της τηλεοπτικής καμπάνιας γίνονται τα προϊόντα ΙΚΕΑ που μπορούν να μας βοηθήσουν:

  1. Να εξοικονομήσουμε νερό και πολύτιμη ηλεκτρική ενέργεια
  2. Να κάνουμε ανακύκλωση
  3. Να μειώσουμε τη σπατάλη των πόρων και του φαγητού και
  4. Να μειώσουμε το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα

Στόχος της ΙΚΕΑ είναι να συμβάλλει στη δημιουργία ενός θετικού αντίκτυπου για τους ανθρώπους και τον πλανήτη.

Για την ΙΚΕΑ αυτό σημαίνει:

  • Να παράγει πιο βιώσιμα προϊόντα και να υιοθετεί πιο βιώσιμες πρακτικές με στόχο τη σωστή χρήση των πόρων του πλανήτη.
  • Να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να ακολουθήσουν έναν πιο βιώσιμο τρόπο ζωής, δίνοντας τους προσιτές και εύκολες λύσεις μέσα από τα προϊόντα της και τη γνώση της.

Με ένα δυναμικό μήνυμα η ΙΚΕΑ μας προσκαλεί να υιοθετήσουμε μικρές αλλαγές για μία βιώσιμη ζωή στο σπίτι Facebook Twitter

Ταυτόχρονα η ΙΚΕΑ στην Ελλάδα έχει ήδη καταργήσει το πλαστικό μίας χρήσης από τη συλλογή προϊόντων της και τα εστιατόριά της, διαθέτει μόνο λαμπτήρες LED καταργώντας τους συμβατικούς και μέχρι το τέλος του 2021 προχωράει σε διακοπή της πώλησης των αλκαλικών μπαταριών αντικαθιστώντας τις με επαναφορτιζόμενες.

Μπείτε κι εσείς στο ΙΚΕΑ.gr για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τη νέα καμπάνια και να ανακαλύψετε, πώς μπορείτε με μικρές αλλαγές στο σπίτι να υιοθετήσετε έναν πιο βιώσιμο τρόπο ζωής, που θα έχει μεγάλο αντίκτυπο στον πλανήτη, το σπίτι όλων μας.

Το σχετικό τηλεοπτικό σποτ μπορείτε να το δείτε ΕΔΩ.

#IKEAviosimotita #KalyteriZoi #ikeagreece #zoumemazi

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νέα τηλεοπτική διαφήμιση από την Anytime για το πρωτοποριακό πρόγραμμα ασφάλισης αυτοκινήτου Smart Drive

Market news / Νέα τηλεοπτική διαφήμιση από την Anytime για το πρωτοποριακό πρόγραμμα ασφάλισης αυτοκινήτου Smart Drive

Η νέα μοντέρνα τηλεοπτική καμπάνια της Anytime, παρουσιάζει τέσσερις πρωταγωνιστές να μοιράζονται στιγμές από την καθημερινή τους μετακίνηση με το αυτοκίνητό τους.
THE LIFO TEAM
Τράπεζα Πειραιώς: Η γυναίκα στην επιχειρηματικότητα και την αγορά εργασίας

Market news / Τράπεζα Πειραιώς: Η γυναίκα στην επιχειρηματικότητα και την αγορά εργασίας

Η νέα μεγάλη τοιχογραφία σε κτίριο που βρίσκεται στην οδό Πανεπιστημίου 31 απέναντι από την εμβληματική «τριλογία» (Πανεπιστήμιο, Ακαδημία, Βιβλιοθήκη), δημιουργήθηκε με πρωτοβουλία της Τράπεζας Πειραιώς και φέρει την υπογραφή του διεθνούς φήμης street artist Atek.
THE LIFO TEAM
Η Huawei παρουσίασε νέα προϊόντα υψηλής τεχνολογίας σε μία φαντασμαγορική εκδήλωση στην Κωνσταντινούπολη

Market news / Η Huawei παρουσίασε νέα προϊόντα υψηλής τεχνολογίας σε μία φαντασμαγορική εκδήλωση στην Κωνσταντινούπολη

Tο νέο απόλυτα φορητό laptop 16 ιντσών HUAWEI Matebook D16, το ελαφρύτερο αναδιπλούμενο smartphone HUAWEI Mate Xs 2 και άλλα προϊόντα με τεχνολογία αιχμής ήταν οι πρωταγωνιστές.
THE LIFO TEAM
Γιατί το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας είναι η ιδανική επιλογή για σπουδές εκτός Ελλάδας

Market news / Γιατί το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας είναι η ιδανική επιλογή για σπουδές εκτός Ελλάδας

Το Γραφείο Ενημέρωσης και Εγγραφών Ελλάδας του Πανεπιστημίου Λευκωσίας ανακοινώνει την έναρξη νέου κύκλου δια ζώσης Ημερίδων Ενημέρωσης με ενδιαφερόμενους φοιτητές στην Ελλάδα.
THE LIFO TEAM
Νέα έκθεση της Deloitte: Οι προσπάθειες ένταξης των LGBT+ έχουν θετικό αντίκτυπο στο χώρο εργασίας, ωστόσο οι προκλήσεις εξακολουθούν να υφίστανται

Market news / Νέα έκθεση της Deloitte: Οι προσπάθειες ένταξης των LGBT+ έχουν θετικό αντίκτυπο στο χώρο εργασίας, ωστόσο οι προκλήσεις εξακολουθούν να υφίστανται

Ερευνώντας 600 ερωτηθέντες από οργανισμούς που εκτείνονται σε 12 γεωγραφικές περιοχές και ασχολούνται με ποικίλους τομείς, η έρευνα παρέχει ένα «στιγμιότυπο» των εμπειριών που έχουν βιώσει εργαζόμενοι που ανήκουν στην LGBT+ κοινότητα.
THE LIFO TEAM
Ψωνίζω στη γειτονιά και στηρίζω τις μικρές επιχειρήσεις!

Market news / «Ψωνίζω στη γειτονιά»: Το πρόγραμμα της Τράπεζας Πειραιώς που στηρίζει τις μικρές επιχειρήσεις

Ήδη 25.000 μικρές επιχειρήσεις είναι μέλη του προγράμματος και της αναπτυσσόμενης αυτής κοινότητας απολαμβάνοντας οφέλη και προνόμια  χωρίς καμία επιβάρυνση.
THE LIFO TEAM
ΙΑΣΩ Παίδων: Η μοναδική ιδιωτική Παιδιατρική Κλινική με Χρυσό βραβείο στα πρότυπα της Παγκόσμιας Πρωτοβουλίας Child Friendly Healthcare Initiative

Market news / ΙΑΣΩ Παίδων: Η μοναδική ιδιωτική Παιδιατρική Κλινική με Χρυσό βραβείο στα πρότυπα της Παγκόσμιας Πρωτοβουλίας Child Friendly Healthcare Initiative

Το Child Friendly Healthcare Initiative είναι μια παγκόσμια πρωτοβουλία με την οποία αναγνωρίζεται η δέσμευση των πιστοποιημένων νοσοκομείων προς τα δικαιώματα των παιδιών και την ποιότητα της περίθαλψης.
THE LIFO TEAM

σχόλια

Δεν υπάρχει δυνατότητα σχολιασμού

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ