Lidl και Global G.A.P. αναπτύσσουν το πρώτο πρότυπο πιστοποίησης βιοποικιλότητας

Lidl και Global G.A.P. αναπτύσσουν το πρώτο πρότυπο πιστοποίησης βιοποικιλότητας Facebook Twitter
0

Η Lidl, μαζί με τον φορέα πιστοποίησης GLOBAL G.A.P. και άλλους εταίρους έχουν ολοκληρώσει την ανάπτυξη ενός προτύπου, για ολόκληρη τη βιομηχανία, με σκοπό την προστασία της βιοποικιλότητας στη συμβατική παραγωγή φρούτων και λαχανικών στην Ευρώπη. Μεταξύ των εταίρων, είναι η Sustainable Food Systems GmbH (SFS) στον ρόλο του ηγέτη του έργου, καθώς και το Global Nature Fund, η Bioland, το Lake Constance Foundation, εκπρόσωποι παραγωγών γεωργικών προϊόντων, καθώς και το Πανεπιστήμιο Nürtingen-Geislingen. Yπηρεσίες και παραγωγοί γεωργικών προϊόντων συμμετείχαν στην ανάπτυξη και την πιλοτική εφαρμογή του προτύπου στη Γερμανία, την Ιταλία, την Πολωνία και την Ισπανία, προκειμένου να ληφθούν υπόψη οι πρακτικές ανάγκες. Το πρόσθετο στοιχείο για την προώθηση της βιοποικιλότητας στη συμβατική γεωργία σχεδιάστηκε λεπτομερώς για όλους τους συμμετέχοντες της αγοράς, από τους παραγωγούς μέχρι τους διανομείς

Με άμεση ισχύ είναι διαθέσιμο σε όλους τους συμμετέχοντες στην αγορά ως προσθήκη υπό τη διαχείριση του GLOBALG.A.P. προτύπου για καλές γεωργικές πρακτικές. Η Lidl θα είναι η πρώτη ευρωπαϊκή εταιρεία λιανικής πώλησης τροφίμων που θα χρησιμοποιήσει το πρότυπο και θα το εφαρμόσει σε περισσότερους από 250 παραγωγούς από διαφορετικές ευρωπαϊκές χώρες. Σαν επόμενο βήμα, η Lidl στοχεύει να το διαθέσει σε όλους τους Ευρωπαίους παραγωγούς φρούτων και λαχανικών.

«Η εισαγωγή του πρώτου προτύπου βιοποικιλότητας στη συμβατική ευρωπαϊκή παραγωγή φρούτων και λαχανικών δείχνει πόσο σημαντικές είναι η πρωτοβουλία και η συνεργασία. Το πρότυπο καθιστά πλέον δυνατό τον καθορισμό των ελάχιστων απαιτήσεων για τη βιοποικιλότητα σε ολόκληρο τον κλάδο. Είναι συμβολική η ώθησή μας για αλλαγές σε ολόκληρη τη βιομηχανία προκειμένου να εξελιχθούμε σε μία από τις πιο πιεστικές προκλήσεις της εποχής μας, τη διατήρηση της βιοποικιλότητας», αναφέρει ο Ιωάννης Καρανάτσιος, Mέλος της Διοίκησης, Διεύθυνση Αγορών της Lidl Ελλάς.

Η Marion Hammerl, Πρόεδρος του Global Nature Fund, δήλωσε: «Είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι η απώλεια βιοποικιλότητας είναι η μεγαλύτερη πρόκληση για τον πλανήτη μας - και για τη γεωργία – μετά την κλιματική αλλαγή. Το πρόσθετο στοιχείο βοηθά στην προστασία της βιοποικιλότητας ορίζοντας μια καταληκτική ημερομηνία για τη μετατροπή των φυσικών οικοσυστημάτων σε γεωργική γη, απαιτώντας ένα σχέδιο διαχείρισης βιοποικιλότητας, καθιερώνοντας πιο αποτελεσματικά κριτήρια τόσο για τη διατήρηση του εδάφους, όσο και για την ολοκληρωμένη διαχείριση παρασίτων κ.ά. Η αναφορά στην αλληλεπίδραση του αγροκτήματος με γειτονικές εκτάσεις είναι ένα πρώτο βήμα προς μια προσέγγιση βασισμένη στο τοπίο - που είναι αναγκαία για να σταματήσει η απώλεια βιοποικιλότητας.»

Η προστασία της βιοποικιλότητας είναι μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις στον κλάδο των τροφίμων. Ως εκ τούτου, ο «Σεβασμός της βιοποικιλότητας» αντιπροσωπεύει έναν από τους έξι στρατηγικούς πυλώνες της νέας στρατηγικής βιωσιμότητας της Lidl. Με αυτόν τον τρόπο, η Lidl τονίζει τη σημασία ενός ποικιλόμορφου και άθικτου φυσικού περιβάλλοντος για τις δικές της επιχειρηματικές δραστηριότητες και την προσφορά τροφίμων για ένα καλύτερο αύριο. Η ανάπτυξη του νέου προτύπου, υπό τη διαχείριση του GLOBALG.A.P, συνάδει απόλυτα με τη νέα στρατηγική της Lidl για τη βιοποικιλότητα, η οποία περιλαμβάνει την προώθηση της προστασίας και της αειφόρου χρήσης της βιοποικιλότητας. Αυτό συνεπάγεται αρχικά τον εντοπισμό πρώτων υλών των οποίων η καλλιέργεια συνδέεται με ιδιαίτερα υψηλούς κινδύνους για τη βιοποικιλότητα. Μεταξύ άλλων, για τον σκοπό αυτόν έχει αναπτυχθεί ένα ειδικό εργαλείο ανάλυσης κινδύνου για τη βιοποικιλότητα. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το νέο πρότυπο θα βρείτε στο GLOBALG.A.P.: https://globalgap.org/biodiversity

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη δέσμευση της Lidl για τη βιοποικιλότητα μπορείτε να βρείτε στο: https://corporate.lidl-hellas.gr/responsibility/biodiversity

Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα:

corporate.lidl.gr

facebook.com/lidlgr

twitter.com/Lidl_Hellas_

instagram.com/lidl_hellas

linkedin.com/company/lidl-hellas

youtube.com/lidlhellas

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νέα τηλεοπτική διαφήμιση από την Anytime για το πρωτοποριακό πρόγραμμα ασφάλισης αυτοκινήτου Smart Drive

Market news / Νέα τηλεοπτική διαφήμιση από την Anytime για το πρωτοποριακό πρόγραμμα ασφάλισης αυτοκινήτου Smart Drive

Η νέα μοντέρνα τηλεοπτική καμπάνια της Anytime, παρουσιάζει τέσσερις πρωταγωνιστές να μοιράζονται στιγμές από την καθημερινή τους μετακίνηση με το αυτοκίνητό τους.
THE LIFO TEAM
Τράπεζα Πειραιώς: Η γυναίκα στην επιχειρηματικότητα και την αγορά εργασίας

Market news / Τράπεζα Πειραιώς: Η γυναίκα στην επιχειρηματικότητα και την αγορά εργασίας

Η νέα μεγάλη τοιχογραφία σε κτίριο που βρίσκεται στην οδό Πανεπιστημίου 31 απέναντι από την εμβληματική «τριλογία» (Πανεπιστήμιο, Ακαδημία, Βιβλιοθήκη), δημιουργήθηκε με πρωτοβουλία της Τράπεζας Πειραιώς και φέρει την υπογραφή του διεθνούς φήμης street artist Atek.
THE LIFO TEAM
Η Huawei παρουσίασε νέα προϊόντα υψηλής τεχνολογίας σε μία φαντασμαγορική εκδήλωση στην Κωνσταντινούπολη

Market news / Η Huawei παρουσίασε νέα προϊόντα υψηλής τεχνολογίας σε μία φαντασμαγορική εκδήλωση στην Κωνσταντινούπολη

Tο νέο απόλυτα φορητό laptop 16 ιντσών HUAWEI Matebook D16, το ελαφρύτερο αναδιπλούμενο smartphone HUAWEI Mate Xs 2 και άλλα προϊόντα με τεχνολογία αιχμής ήταν οι πρωταγωνιστές.
THE LIFO TEAM
Γιατί το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας είναι η ιδανική επιλογή για σπουδές εκτός Ελλάδας

Market news / Γιατί το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας είναι η ιδανική επιλογή για σπουδές εκτός Ελλάδας

Το Γραφείο Ενημέρωσης και Εγγραφών Ελλάδας του Πανεπιστημίου Λευκωσίας ανακοινώνει την έναρξη νέου κύκλου δια ζώσης Ημερίδων Ενημέρωσης με ενδιαφερόμενους φοιτητές στην Ελλάδα.
THE LIFO TEAM
Νέα έκθεση της Deloitte: Οι προσπάθειες ένταξης των LGBT+ έχουν θετικό αντίκτυπο στο χώρο εργασίας, ωστόσο οι προκλήσεις εξακολουθούν να υφίστανται

Market news / Νέα έκθεση της Deloitte: Οι προσπάθειες ένταξης των LGBT+ έχουν θετικό αντίκτυπο στο χώρο εργασίας, ωστόσο οι προκλήσεις εξακολουθούν να υφίστανται

Ερευνώντας 600 ερωτηθέντες από οργανισμούς που εκτείνονται σε 12 γεωγραφικές περιοχές και ασχολούνται με ποικίλους τομείς, η έρευνα παρέχει ένα «στιγμιότυπο» των εμπειριών που έχουν βιώσει εργαζόμενοι που ανήκουν στην LGBT+ κοινότητα.
THE LIFO TEAM
Ψωνίζω στη γειτονιά και στηρίζω τις μικρές επιχειρήσεις!

Market news / «Ψωνίζω στη γειτονιά»: Το πρόγραμμα της Τράπεζας Πειραιώς που στηρίζει τις μικρές επιχειρήσεις

Ήδη 25.000 μικρές επιχειρήσεις είναι μέλη του προγράμματος και της αναπτυσσόμενης αυτής κοινότητας απολαμβάνοντας οφέλη και προνόμια  χωρίς καμία επιβάρυνση.
THE LIFO TEAM
ΙΑΣΩ Παίδων: Η μοναδική ιδιωτική Παιδιατρική Κλινική με Χρυσό βραβείο στα πρότυπα της Παγκόσμιας Πρωτοβουλίας Child Friendly Healthcare Initiative

Market news / ΙΑΣΩ Παίδων: Η μοναδική ιδιωτική Παιδιατρική Κλινική με Χρυσό βραβείο στα πρότυπα της Παγκόσμιας Πρωτοβουλίας Child Friendly Healthcare Initiative

Το Child Friendly Healthcare Initiative είναι μια παγκόσμια πρωτοβουλία με την οποία αναγνωρίζεται η δέσμευση των πιστοποιημένων νοσοκομείων προς τα δικαιώματα των παιδιών και την ποιότητα της περίθαλψης.
THE LIFO TEAM

σχόλια

Δεν υπάρχει δυνατότητα σχολιασμού

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ