Η United Colors of Benetton είναι η κορυφαία ιταλική μάρκα ενδυμάτων σε ό,τι αφορά τη διαφάνεια

Η United Colors of Benetton είναι η κορυφαία ιταλική μάρκα ενδυμάτων σε ό,τι αφορά τη διαφάνεια Facebook Twitter
0

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η United Colors of Benetton κατατάσσεται μεταξύ των εμπορικών σημάτων μόδας που έχουν δεσμευτεί να αποκαλύπτουν αξιόπιστες πληροφορίες σχετικά με τις κοινωνικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις των δραστηριοτήτων τους σύμφωνα με τον Fashion Transparency Index (Δείκτης Διαφάνειας Μόδας).

«Όταν οι καταναλωτές γνωρίζουν περισσότερες, καλύτερης ποιότητας και πιο αξιόπιστες πληροφορίες σχετικά με τις κοινωνικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις των ρούχων που αγοράζουν, είναι σε θέση να λαμβάνουν και καλύτερες αποφάσεις», εξηγεί η έκθεση.

Η United Colors of Benetton συγκέντρωσε συνολικό σκορ 55, το υψηλότερο μεταξύ όλων των ιταλικών εμπορικών σημάτων μόδας και μεταξύ των δέκα καλύτερων παγκοσμίως. Αυτό αποτελεί σημαντική κατάκτηση σε σχέση με πριν από τέσσερα χρόνια, όταν το σκορ της εταιρείας ήταν 17 τοις εκατό.

Μεταξύ των κατηγοριών που αναλύθηκαν από τον δείκτη, η ιχνηλασιμότητα είναι εκείνη στην οποία η United Colors of Benetton πέτυχε το καλύτερο αποτέλεσμα, με βαθμολογία 73% (έναντι μέσου όρου 16%). Είναι το τέταρτο καλύτερο αποτέλεσμα ανάμεσα σε όλες τις μάρκες που αναλύθηκαν παγκοσμίως και ανταμείβει τη δέσμευση που έχει αναλάβει η εταιρεία στη χαρτογράφηση της αλυσίδας εφοδιασμού της.

Η έκθεση δημοσιεύθηκε από το Fashion Revolution, και από το 2013 ο Fashion Transparency Index αναλύει το επίπεδο διαφάνειας 200 μεγάλων εμπορικών σημάτων και λιανοπωλητών ρούχων, αξιολογώντας πέντε κατηγορίες: τη συμμόρφωση με περιβαλλοντικές και κοινωνικές δεσμεύσεις, την εταιρική διοίκηση με περιβαλλοντική και κοινωνική πολιτική, την ιχνηλασιμότητα της αλυσίδας εφοδιασμού, τις δράσεις ελέγχου και εξυγίανσης σε προμηθευτές, και την ικανότητα αντιμετώπισης συγκεκριμένων ζητημάτων όπως η διαχείριση αποβλήτων, η ελευθερία του συνεταιρίζεσθαι ή η χρήση βιώσιμων υλικών.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την έκθεση, ακολουθήστε τον σύνδεσμο:
https://www.fashionrevolution.org/about/transparency/

 

Περισσότερες πληροφορίες:

benettongroup.com/sustainability
benetton.com

facebook.com/benetton

twitter.com/benetton

youtube.com/benetton

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM