Η Lidl Ελλάς φέρνει κάθε τόπο στον τόπο σου με τη νέα σειρά τοπικών και ποιοτικών προϊόντων «Nώμα»

Η Lidl Ελλάς φέρνει κάθε τόπο στον τόπο σου με τη νέα σειρά τοπικών και ποιοτικών προϊόντων «Nώμα» Facebook Twitter
0

Σε συνεργασία με Έλληνες παραγωγούς και αγρότες, η Lidl Ελλάς συγκεντρώνει τα εκλεκτά προϊόντα «Νώμα», για να προσφέρει στους καταναλωτές τα αρώματα, τις γεύσεις και τις αναμνήσεις από κάθε τόπο της χώρας μας, στον τόπο τους.

Η λέξη «νῶμα» σημαίνει από την αρχαιότητα νόημα και ανάμνηση. Το νόημα μάς δένει με την ποιότητα και η ανάμνηση με τον τόπο. Αυτή είναι και η υπόσχεση των ελληνικών & τοπικών προϊόντων «Νώμα» και της Lidl Ελλάς απέναντι στους καταναλωτές. Να μεταφέρουν την παράδοση, την αυθεντική γεύση και την άριστη ποιότητα από κάθε τόπο, στον τόπο σου.

Η Lidl Ελλάς φέρνει κάθε τόπο στον τόπο σου με τη νέα σειρά τοπικών και ποιοτικών προϊόντων «Nώμα» Facebook Twitter

Το λανσάρισμα της νέας σειράς γίνεται μέσα από μία ανατρεπτική και γεμάτη γεύσεις & αρώματα ταινία. Με συμπρωταγωνιστές τα προϊόντα «Νώμα» και έναν νεαρό άνδρα, ταξιδεύουμε στην ελληνική ύπαιθρο, μέσα από ένα ξεχωριστό, κινούμενο σπίτι. Χωρίς να κάνουμε βήμα γνωρίζουμε ξεχωριστούς τόπους, παρακολουθώντας τον πρωταγωνιστή να προμηθεύεται εκλεκτές πρώτες ύλες από τοπικούς παραγωγούς, να απολαμβάνει τη δημιουργική διαδικασία της μαγειρικής, αλλά και να γεύεται τα τοπικά προϊόντα «Νώμα».

Στη Lidl Ελλάς όλα αρχίζουν και καταλήγουν στην ποιότητα. Μια ποιότητα που είναι άρρηκτα δεμένη με την αυθεντικότητα, καθώς οι πρώτες ύλες αλλά και τα τελικά προϊόντα έχουν γερές ρίζες στον τόπο που τα παράγει.

Η ταινία «Νώμα» δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη The Newtons Laboratory, την παραγωγή του τηλεοπτικού spot υλοποίησε η Filmiki Productions με τη σκηνοθετική ομάδα των Danny & Loco, ενώ τη μουσική επένδυση επιμελήθηκε ο διάσημος καλλιτέχνης Νίκος Πορτοκάλογλου

Απολαύστε την ταινία εδώ.

Μάθετε περισσότερα για τα προϊόντα «Νώμα» εδώ.

Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα:

corporate.lidl.gr

facebook.com/lidlgr

twitter.com/Lidl_Hellas_

instagram.com/lidl_hellas

linkedin.com/company/lidl-hellas

youtube.com/user/lidlhellas

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Mastercard: Η «Οικονομία των εμπειριών» αναμένεται να επικρατήσει στην Ευρώπη

Market news / Mastercard: Η «Οικονομία των εμπειριών» αναμένεται να επικρατήσει στην Ευρώπη

Σύμφωνα με νέα έρευνα της Mastercard, εννέα στους δέκα ταξιδιώτες θα ξοδέψουν τα ίδια ή περισσότερα χρήματα για εμπειρίες την τρέχουσα χρονιά σε σύγκριση με το 2023, δίνοντας προτεραιότητα σε στιγμές ανεκτίμητης αξίας.
THE LIFO TEAM
ΤΕΧΑΝ & ΦΟΔΣΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ: Ανακηρύχθηκαν οι νικητές του Μεγάλου Εκπαιδευτικού Διαγωνισμού Ανακύκλωσης σε 13 Δήμους της Περιφέρειας Πελοποννήσου

Market news / ΤΕΧΑΝ & ΦΟΔΣΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ: Οι νικητές του Μεγάλου Εκπαιδευτικού Διαγωνισμού Ανακύκλωσης

Μαθητές από 200 σχολικά τμήματα των 13 Δήμων της Περιφέρειας Πελοποννήσου συμμετείχαν ενεργά στον διαγωνισμό της ΤΕΧΑΝ δείχνοντας τον δρόμο για ένα πιο βιώσιμο μέλλον.
THE LIFO TEAM