Η Lidl Ελλάς φέρνει κάθε τόπο στον τόπο σου με τη νέα σειρά τοπικών και ποιοτικών προϊόντων «Nώμα»

Η Lidl Ελλάς φέρνει κάθε τόπο στον τόπο σου με τη νέα σειρά τοπικών και ποιοτικών προϊόντων «Nώμα» Facebook Twitter
0

Σε συνεργασία με Έλληνες παραγωγούς και αγρότες, η Lidl Ελλάς συγκεντρώνει τα εκλεκτά προϊόντα «Νώμα», για να προσφέρει στους καταναλωτές τα αρώματα, τις γεύσεις και τις αναμνήσεις από κάθε τόπο της χώρας μας, στον τόπο τους.

Η λέξη «νῶμα» σημαίνει από την αρχαιότητα νόημα και ανάμνηση. Το νόημα μάς δένει με την ποιότητα και η ανάμνηση με τον τόπο. Αυτή είναι και η υπόσχεση των ελληνικών & τοπικών προϊόντων «Νώμα» και της Lidl Ελλάς απέναντι στους καταναλωτές. Να μεταφέρουν την παράδοση, την αυθεντική γεύση και την άριστη ποιότητα από κάθε τόπο, στον τόπο σου.

Η Lidl Ελλάς φέρνει κάθε τόπο στον τόπο σου με τη νέα σειρά τοπικών και ποιοτικών προϊόντων «Nώμα» Facebook Twitter

Το λανσάρισμα της νέας σειράς γίνεται μέσα από μία ανατρεπτική και γεμάτη γεύσεις & αρώματα ταινία. Με συμπρωταγωνιστές τα προϊόντα «Νώμα» και έναν νεαρό άνδρα, ταξιδεύουμε στην ελληνική ύπαιθρο, μέσα από ένα ξεχωριστό, κινούμενο σπίτι. Χωρίς να κάνουμε βήμα γνωρίζουμε ξεχωριστούς τόπους, παρακολουθώντας τον πρωταγωνιστή να προμηθεύεται εκλεκτές πρώτες ύλες από τοπικούς παραγωγούς, να απολαμβάνει τη δημιουργική διαδικασία της μαγειρικής, αλλά και να γεύεται τα τοπικά προϊόντα «Νώμα».

Στη Lidl Ελλάς όλα αρχίζουν και καταλήγουν στην ποιότητα. Μια ποιότητα που είναι άρρηκτα δεμένη με την αυθεντικότητα, καθώς οι πρώτες ύλες αλλά και τα τελικά προϊόντα έχουν γερές ρίζες στον τόπο που τα παράγει.

Η ταινία «Νώμα» δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη The Newtons Laboratory, την παραγωγή του τηλεοπτικού spot υλοποίησε η Filmiki Productions με τη σκηνοθετική ομάδα των Danny & Loco, ενώ τη μουσική επένδυση επιμελήθηκε ο διάσημος καλλιτέχνης Νίκος Πορτοκάλογλου

Απολαύστε την ταινία εδώ.

Μάθετε περισσότερα για τα προϊόντα «Νώμα» εδώ.

Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα:

corporate.lidl.gr

facebook.com/lidlgr

twitter.com/Lidl_Hellas_

instagram.com/lidl_hellas

linkedin.com/company/lidl-hellas

youtube.com/user/lidlhellas

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM
Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Market news / Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Η μάρκα Αλλατίνη ανανεώνει τα αγαπημένα Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ! & τραγανά και ενισχύει την απολαυστική σειρά λανσάροντας τα ΓΕΜΑΤΑ ΜΑΧ σε δύο δυνατούς γευστικούς συνδυασμούς.
THE LIFO TEAM