Η Lidl Ελλάς εξέδωσε τη δεύτερη Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης για το 2017-2018

Η Lidl Ελλάς εξέδωσε τη δεύτερη Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης για το 2017-2018 Facebook Twitter
0

Η Lidl Ελλάς, εφαρμόζοντας στρατηγικές βιώσιμης ανάπτυξης στο σύνολο της επιχειρηματικής της δραστηριότητας, εξέδωσε τη δεύτερη κατά σειρά Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης της εταιρείας για τα οικονομικά έτη 2017-2018. Η έκθεση συντάχθηκε σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο "GRI Standards" σε επίπεδο κάλυψης "Core".


Η Έκθεση παρουσιάζει την προστιθέμενη αξία και το αποτύπωμα της εταιρίας με όρους βιώσιμης ανάπτυξης στην αγορά, τους εργαζομένους, τους προμηθευτές , την ευρύτερη κοινωνία και το φυσικό περιβάλλον.


Ιδιαίτερα σημαντική είναι η σύνδεση των δραστηριοτήτων της με ευρύτερα θέματα βιώσιμης ανάπτυξης σε εταιρικό, κλαδικό, τοπικό και εθνικό επίπεδο και για τον λόγο αυτόν χρησιμοποιούν ως σημείο αναφοράς της λογοδοσίας και στρατηγικής της εταιρείας τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών.


Η Lidl Ελλάς εφαρμόζει ένα ολιστικό μοντέλο υπευθυνότητας, που ξεκινάει από τη διαχείριση των φυσικών πόρων, διαπερνάει όλα τα στάδια της εφοδιαστικής αλυσίδας και καταλήγει στην προσφορά της εταιρίας στην κοινωνία. Διατυπώνει σαφείς στόχους για υπεύθυνα προϊόντα, παρουσιάζει τα στοιχεία του πρώτου απολογισμού κλιματικού αποτυπώματος, αποτυπώνει τη συμβολή της στην απασχόληση.


Για τους ανθρώπους της εταιρείας, μία πιο βιώσιμη Lidl Ελλάς, σημαίνει μία πιο βιώσιμη Ελλάδα. Και αυτό το αποδεικνύουν στην πράξη. Η Lidl Ελλάς για 3η συνεχή χρονιά βρίσκεται ανάμεσα στις πιο βιώσιμες εταιρείες στην Ελλάδα, σύμφωνα με τον Επιχειρηματικό Δείκτη Βιώσιμης Ανάπτυξης, κατατάσσοντάς την στις "Τhe Most Sustainable Companies in Greece".

Την Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης της εταιρείας , μπορείτε να τη βρείτε εδώ.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM