Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία προωθεί την υπεύθυνη κατανάλωση με «σύμμαχο» τον Mythos 0.0% και τα ατομικά αλκοτέστ μίας χρήσης

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία προωθεί την υπεύθυνη κατανάλωση με «σύμμαχο» τον Mythos 0.0% και τα ατομικά αλκοτέστ μίας χρήσης Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Με σταθερή δέσμευση στην προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έδωσε δυναμικό «παρών» στα μεγαλύτερα μουσικά events του φετινού καλοκαιριού, με «όχημα» τον Mythos 0.0%.

Μέσα από μια στοχευμένη και βιωματική δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού, η προωθητική ομάδα της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας και του Mythos 0.0% συμμετείχε στο EJEKT Festival, στις συναυλίες του ΛΕΞ στο ΟΑΚΑ και του Bloody Hawk σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, μοιράζοντας ατομικά αλκοτέστ μίας χρήσης συνοδευόμενα από ενημερωτικά έντυπα που εξηγούσαν με σαφήνεια τους κινδύνους που συνδέονται με την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ. Η διανομή των αλκοτέστ πραγματοποιήθηκε στο τέλος κάθε εκδήλωσης με στόχο την προσωπική ευαισθητοποίηση γύρω από την κατανάλωση αλκοόλ και την οδική ασφάλεια. Με τη βοήθεια αναλυτικών οδηγιών, οι οδηγοί μπορούσαν να διαπιστώσουν εύκολα και άμεσα αν παρέμεναν εντός των επιτρεπτών ορίων, καθώς το τεστ έδινε αποτελέσματα μέσα σε λίγα μόλις δευτερόλεπτα.

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία προωθεί την υπεύθυνη κατανάλωση με «σύμμαχο» τον Mythos 0.0% και τα ατομικά αλκοτέστ μίας χρήσης Facebook Twitter

Η δράση συνοδεύτηκε από τη διανομή στο κοινό του νέου προϊόντος μπύρας Mythos 0.0%, με μηδενική περιεκτικότητα αλκοόλ, ενισχύοντας το μήνυμα ότι η διασκέδαση μπορεί να συμβαδίζει με την υπεύθυνη κατανάλωση.

Η δράση κατάφερε να φέρει το μήνυμα της υπεύθυνης κατανάλωσης σε τουλάχιστον 30.000 άτομα τα οποία επισκέφθηκαν την ειδική κατασκευή του Mythos 0.0%, με 3.000 οδηγούς να δοκιμάζουν επί τόπου το ατομικό τους αλκοτέστ, κάνοντας μια προσωπική επιλογή ασφάλειας.

Η Μαρία Ηλιοπούλου, Communications Manager της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, δήλωσε σχετικά: «Στην Ολυμπιακή Ζυθοποιία, η αποστολή μας δεν περιορίζεται μόνο στην παραγωγή ποιοτικής μπύρας. Εξίσου σημαντικό για εμάς είναι να ενθαρρύνουμε την υπεύθυνη κατανάλωση και να διασφαλίζουμε ότι τα προϊόντα μας απολαμβάνονται με σύνεση. Η δράση μας στα καλοκαιρινά μουσικά events ήταν μια ακόμη ευκαιρία να μεταφέρουμε αυτό το μήνυμα με βιωματικό τρόπο, ενισχύοντας την πρόληψη και την προσωπική ευθύνη, εκεί που η διασκέδαση συναντά τις καθημερινές μας επιλογές.»

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM