H Fischer σε προσκαλεί να βρεις τη δική σου αφορμή για να απολαύσεις τη ζωή

H Fischer σε προσκαλεί να βρεις τη δική σου αφορμή για να απολαύσεις τη ζωή Facebook Twitter
0

Η Fischer, η αγαπημένη σου Pilsener μπίρα, σε προσκαλεί να βρεις τη δική σου αφορμή για να απολαύσεις τη ζωή, με τη νέα της τηλεοπτική ταινία, που έκανε το ντεμπούτο της στους δέκτες μας.

Η έμπνευση πίσω από τη νέα ταινία είναι η διαπίστωση ότι δεν χρειάζεσαι ιδιαίτερους λόγους για να απολαύσεις τη ζωή. Από το ότι τελείωσες ένα βιβλίο, μέχρι ότι βρήκες εισιτήρια για μια συναυλία, το παραμικρό μπορεί να αποτελέσει μία καλή αφορμή για να απολαύσεις τη ζωή. Και μία παγωμένη Fischer.

Ο γοητευτικός πρωταγωνιστής της ταινίας, αποφασίζει να απολαύσει μία Fischer με αφορμή… την «τελειότητά» του. Σε ένα retro και vintage σκηνικό, ο ήρωας, γεμάτος αυτοπεποίθηση, έχοντας δημιουργήσει το φαινομενικά τέλειο κεραμικό ποτήρι μπίρας, επιλέγει να γιορτάσει τη δεξιοτεχνία του με μία παγωμένη Fischer στο κοντινό bar. Την ξεχωριστή στιγμή με την αγαπημένη του Fischer, δεν μπορεί να σταματήσει τίποτα, ούτε καν η μικρή «αποδόμηση» του δημιουργήματός του. Η συνέχεια εδώ!

Τη νέα τηλεοπτική/digital ταινία δημιούργησε και επιμελήθηκε η Soho Square Athens, ενώ τη συμπαραγωγή ανέλαβαν οι Foss Productions και TopCut-Modiano, με σκηνοθέτη τον Γρηγόρη Ρέντη. Βρες κι εσύ τη δική σου αφορμή για να απολαύσεις τη ζωή στον κόσμο των εμπειριών του Fischer Presents.

Fischer, It’s About Taste

#AReasonToEnjoyLife #ItsAboutTaste #FischerBeer

www.fischerbeer.gr

Facebook

Instagram

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM