COCO-MAT

COCO-MAT Facebook Twitter
0

Η COCO-MAT συνεχίζει να είναι μέλος της κοινότητας «Strongest Companies in Greece» για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, με βάση το ICAP Rating Score. Η διάκριση αυτή διευκολύνει σημαντικά τις συναλλαγές της εταιρείας εντός και εκτός Ελλάδας δεδομένου ότι την κατατάσσει στην ομάδα εταιρειών με πολύ χαμηλό πιστωτικό κίνδυνο.

Ο κύριος Κώστας Μαλτέζος, Γενικός Διευθυντής της COCO-MAT, υπογράμμισε τη σημασία της διάκρισης, δηλώνοντας σχετικά ότι «έχει ιδιαίτερη αξία, καθώς προέρχεται από έναν μεγάλο και ανεξάρτητο οργανισμό». Επιπλέον επισήμανε ότι «ενδυναμώνει περαιτέρω την εμπιστοσύνη τόσο των πελατών όσο και των συνεργατών μας και μάλιστα σε ένα ιδιαίτερα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον». Τέλος προσέθεσε ότι «η COCO-MAT παραμένει μια υγιής επιχείρηση με αποδεδειγμένη οικονομική ευρωστία. Στην επιτυχία της έχουν συμβάλει σημαντικά η διεθνής επέκταση της εταιρείας και η διεύρυνση της πελατειακής της βάσης σε νέους κλάδους και περισσότερες αγορές. Ως επιλεγμένος προμηθευτής πολυτελών ξενοδοχείων πέντε αστέρων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό η εταιρεία έχει κατακτήσει ένα σημαντικό και διαρκώς αυξανόμενο μερίδιο αγοράς. Επιπλέον, παρά τις γενικότερες δυσκολίες της παρούσας οικονομικής συγκυρίας, η COCO-MAT συνεχίζει να επεκτείνει την παρουσία της διεθνώς. Πρόσφατα ξεκίνησε τη λειτουργία του το νέο κατάστημα της εταιρείας στο Παρίσι και εγκαινιάστηκε το κατάστημα της COCO-MAT στη Τζέντα της Σαουδικής Αραβίας. Επιπλέον το δίκτυο καταστημάτων μας στην Κίνα διευρύνθηκε με τρία νέα, στις πόλεις Shanghai, Suzhou και Suqian. Έτσι η COCO-MAT έχει πλέον παρουσία σε δέκα χώρες διεθνώς».

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM