«Απλά πράγματα», όπως μπύρα AΛΦΑ

«Απλά πράγματα», όπως μπύρα AΛΦΑ Facebook Twitter
0


Σε μία εποχή που όλα αλλάζουν και η ουσία των πραγμάτων αναζητείται στα «βασικά», η μπύρα ΑΛΦΑ μας συστήνει τον Ε-ΜΠΥΡΟ ήρωα της νέας τηλεοπτικής της καμπάνιας, που μοιράζεται τη δική του στάση ζωής με οδηγό την απλότητα! Γιατί ο πρωταγωνιστής της νέας καμπάνιας της ΑΛΦΑ«Έχων την Μπύρα» το έχει φιλοσοφήσει… τα απλά πράγματα είναι αυτά που έχουν αξία τελικά.

Με δόση χιούμορ και αισιόδοξη ματιά, η διαφημιστική καμπάνια της ΑΛΦΑ, που βρίσκεται ήδη στον αέρα, σχολιάζει χαρακτηριστικές στιγμές της ελληνικής πραγματικότητας, που λίγο ως πολύ όλοι έχουμε ζήσει, και δίνει απλές λύσεις σε σκέψεις και διλήμματα, που μοιάζουν περίπλοκα αλλά τελικά δεν είναι. Μετον δικό του αφοπλιστικό τρόπο, ο «Έχων την Μπύρα» σχολιάζει πρόσωπα και καταστάσεις της καθημερινότητάς μας και έχοντας την εμπειρία προτείνει Απλά Πράγματα, απολαμβάνοντας μια μπύρα ΑΛΦΑ.

Η νέα καμπάνια φέρει την υπογραφή της Soho Square Αthens, ενώ την παραγωγή επιμελήθηκε η Foss Productions. Περισσότερες ιστορίες του «Έχων την Μπύρα» με άφθονο γέλιοαναζητήστε στη σελίδα του στο Facebook (facebook.com/EhonTinBira).

Ακόμα περισσότερες "σοφίες" θα είναι σύντομα κοντά σας..!

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από το χωράφι μέχρι το πιάτο: Το πρώτο οικοσύστημα mentoring & εκπαίδευσης για επαγγελματίες τροφίμου

Market news / Από το χωράφι μέχρι το πιάτο: Το πρώτο οικοσύστημα mentoring & εκπαίδευσης για επαγγελματίες τροφίμου

Απευθύνεται σε αγρότες, παραγωγούς τροφίμων, επιχειρηματίες και επαγγελματίες της εστίασης, chefs και ειδικούς με κοινό όραμα το μέλλον της διατροφής στην Ελλάδα.
THE LIFO TEAM
Η Huawei παρουσιάζει τη σειρά HUAWEI WATCH GT 6: Το πιο προηγμένο outdoor smartwatch στην ιστορία της

Market news / Η Huawei παρουσιάζει τη σειρά HUAWEI WATCH GT 6: Το πιο προηγμένο outdoor smartwatch στην ιστορία της

Στις 19 Σεπτεμβρίου στο Παρίσι, η Huawei θα παρουσιάσει τη νέα της σειρά smartwatches για υπαίθριες δραστηριότητες, μαζί με μια σειρά καινοτόμων προϊόντων στο πλαίσιο του Global Innovative Launch.
THE LIFO TEAM
Παπαστράτος: Νέα πρωτοβουλία για την αποτροπή της πρόσβασης των ανηλίκων σε προϊόντα νικοτίνης

Market news / Παπαστράτος: Νέα πρωτοβουλία για την αποτροπή της πρόσβασης των ανηλίκων σε προϊόντα νικοτίνης

Μια ολοκληρωμένη στρατηγική ευαισθητοποίησης και ψηφιακής καινοτομίας σε συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας και το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης & Τεχνητής Νοημοσύνης.
THE LIFO TEAM