Αγάπη και φιλιά στολίζουν το Δέντρο της ΟΠΑΠ

Αγάπη και φιλιά στολίζουν το Δέντρο της ΟΠΑΠ Facebook Twitter
0

Το «δέντρο των φιλιών», της ΟΠΑΠ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη καθώς και η εφαρμογή του facebook στην ιστοσελίδα της Εταιρίας, έχουν ήδη συγκεντρώσει 12.000 φιλιά για τα παιδιά που έχουν ανάγκη.

Η πρωτοβουλία, που ξεκίνησε πριν από πέντε ημέρες στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη, με σύνθημα «Ένα φιλί, Ένα ευρώ» μπροστά από το «Δέντρο των Φιλιών», εξελίσσεται σε πραγματική εκστρατεία αγάπης, δύο μόλις εικοσιτετράωρα πριν από τη μεγαλύτερη γιορτή της Χριστιανοσύνης. Άνθρωποι κάθε ηλικίας, προσωπικότητες του Αθλητισμού και του Πολιτισμού δίνουν καθημερινά το παρόν. Ανταλλάσουν ευχές και φιλιά για να ενισχύσουν τη προσπάθεια της ΟΠΑΠ, που έχει συνδέσει την επιχειρηματικότητα με τη κοινωνική ευαισθησία και την προσφορά. «Tο Δέντρο των Φιλιών», φαίνεται όμως ότι εμπνέει και τα ερωτευμένα ζευγάρια.  Στην πλατεία Αριστοτέλους την προηγούμενη Παρασκευή, μεταξύ του κοινού που συγκεντρώθηκε για να δώσει το φιλί του με σκοπό την ενίσχυση των ορφανοτροφείων που στηρίζει η ΟΠΑΠ,  ένα νεαρό ζευγάρι έδωσε και όρκους αιώνιας αγάπης.  Ενώπιον του κόσμου, ο νεαρός συνδύασε το φιλί προσφοράς με επίσημη πρόταση γάμου στην αγαπημένη του.  Το φιλί της πρότασης ανέβηκε μαζί με των υπολοίπων στο Facebook application της ΟΠΑΠ.

Είναι ενδεικτικό, ότι από τις 19 Δεκεμβρίου μέχρι σήμερα χιλιάδες πολίτες στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη έχουν ανταλλάξει φιλιά μπροστά από το «Δέντρο των Φιλιών» για να συνδράμουν στην ενίσχυση των Ορφανοτροφείων της χώρας. Μεγάλη είναι η συμμετοχή και στο facebook application της ΟΠΑΠ, όπου εκατοντάδες φωτογραφίες ανεβαίνουν καθημερινά.

12.000 φιλιά και το «Δέντρο» της ΟΠΑΠ  μεγαλώνει συνεχώς.

Είμαστε όλοι εκεί και σας περιμένουμε για να αποδείξουμε ότι αυτά τα  Χριστούγεννα το μήνυμα της αλληλεγγύης είναι μήνυμα ελπίδας και χαράς για τα παιδιά που μας έχουν ανάγκη. Και μην ξεχνάτε να ανεβάζετε τις φωτογραφίες με φιλιά που έχετε ανταλλάξει στο facebook application«Δέντρο των φιλιών» στην ιστοσελίδα της ΟΠΑΠ. Κάθε φωτογραφία και κάθε φιλί μετράνε!

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM