4 διακρίσεις απέσπασε η Lidl Ελλάς στα Loyalty Awards 2021 για το Lidl Plus

4 διακρίσεις απέσπασε η Lidl Ελλάς στα Loyalty Awards 2021 για το Lidl Plus Facebook Twitter
0

Με τέσσερα βραβεία, ένα Gold, ένα Silver και 2 Bronze, διακρίθηκε η Lidl Ελλάς στο πλαίσιο των τέταρτων Loyalty Awards, τον θεσμό που θεσπίστηκε με σκοπό να αναδείξει τη σημαντικότητα των προγραμμάτων και πρωτοβουλιών πιστότητας στη διατήρηση και την ενδυνάμωση των σχέσεων των επιχειρήσεων με τους πελάτες τους.

Συγκεκριμένα η Lidl Ελλάς απέσπασε στη φετινή διοργάνωση των Loyalty Awards:

- Gold βραβείο στην ενότητα Best in Loyalty & Engagement - Retail  (Food, Electronics & Home Appliances) για το καλύτερο πρόγραµµα επιβράβευσης και δημιουργίας δεσμών µε τον πελάτη από επιχείρηση λιανικού εμπορίου.

- Silver βραβείο στην ενότητα Best New Product / Service Loyalty Initiative για την καλύτερη υποψηφιότητα προγράμματος επιβράβευσης για νέο προϊόν ή υπηρεσία

- Bronze βραβείο στην ενότητα Best Use of Mobile για την αξιοποίηση mobile τεχνολογιών

- Bronze βραβείο στην ενότητα Best In-house Loyalty Team για τη σύγχρονη και ευέλικτη ομάδα πίσω από το Lidl Plus που συνεισέφερε τα μέγιστα στην αύξηση της αφοσίωσης πελατών μέσω μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής προσέγγισης, η οποία θέτει τον πελάτη στο επίκεντρο.

4 διακρίσεις απέσπασε η Lidl Ελλάς στα Loyalty Awards 2021 για το Lidl Plus Facebook Twitter

Το Lidl Plus αποτελεί, όχι μόνο «κατ’ όνομα» αλλά και στην ουσία του, ένα πρόγραμμα επιβράβευσης, καθώς ανταμείβει σε εβδομαδιαία βάση τους κατόχους του, ανεξαρτήτως ποσού αγορών, με ελκυστικές εκπτώσεις σε προϊόντα ευρείας αποδοχής και όχι με ένα σύστημα συλλογής πόντων, ενώ παράλληλα προσφέρει επιπλέον ευκαιρίες οφέλους μέσω της διασκεδαστικής λειτουργίας «Ξύνεις Κερδίζεις».

Η εταιρεία αποδεικνύει έμπρακτα ότι θέτει τον πελάτη στο επίκεντρο των στρατηγικών της προτεραιοτήτων, επιδιώκοντας τη μέγιστη ικανοποίησή του.

Ο καθένας μπορεί να κατεβάσει το Lidl Plus δωρεάν από το App Store / Google Play, να κάνει γρήγορα και εύκολα εγγραφή και να αποκτήσει πρόσβαση σε ελκυστικές προσφορές και προνόμια.

Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα:

corporate.lidl.gr

facebook.com/lidlgr

twitter.com/Lidl_Hellas_

instagram.com/lidl_hellas

linkedin.com/company/lidl-hellas

youtube.com/user/lidlhellas

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM