Ιστορίες της Κρεβατοκάμαρας: Πώς η νέα καμπάνια της ΙΚΕΑ έγινε έμπνευση για μια πρωτότυπη θεατρική παράσταση

Ιστορίες της Κρεβατοκάμαρας: Πώς η νέα καμπάνια της ΙΚΕΑ έγινε έμπνευση για μια πρωτότυπη θεατρική παράσταση Facebook Twitter
0

Σε ένα πρωτότυπο και λαμπερό media event, η ΙΚΕΑ γιόρτασε το βράδυ της Δευτέρας την ολοκαίνουρια καμπάνια της εταιρείας για το 2020, στο Gazarte.

Σε μια ζεστή ατμόσφαιρα και με σκηνικό ένα αληθινό σπίτι ΙΚΕΑ, το δημοσιογραφικό κοινό απόλαυσε ένα θεατρικό έργο, εμπνευσμένο από το βασικό μήνυμα της φετινής καμπάνιας «Σ' ένα σπίτι ΙΚΕΑ ζεις πιο πολλά απ' όσα φαντάζεσαι». Το «Pillow Talk: Ιστορίες της Κρεβατοκάμαρας» είναι η τρυφερή ιστορία αγάπης της Σοφίας και του Αντώνη, που υποδύθηκαν η Ευγενία Σαμαρά και ο Γιάννης Ποιμενίδης και εμπνεύστηκε και σκηνοθέτησε ο Δημήτρης Μαλισσόβας, απέδειξε πως ένα σπίτι ΙΚΕΑ παύει να είναι απλώς ένα σπίτι.

Ιστορίες της Κρεβατοκάμαρας: Πώς η νέα καμπάνια της ΙΚΕΑ έγινε έμπνευση για μια πρωτότυπη θεατρική παράσταση Facebook Twitter

Είναι ένας χώρος συναισθημάτων, εμπειριών και στιγμών ... είναι πιο πολλά από όσα έχουμε φανταστεί! Μέσα από ανατροπές αλλά και έντονες συγκινήσεις, η δράση της ιστορίας του πρωταγωνιστικού ζευγαριού είχε ως σημείο αναφοράς το χώρο που ξεκινάμε και ολοκληρώνουμε την ημέρα μας, το υπνοδωμάτιο. Καθόλου τυχαίο, αφού αποτελεί και τον πρωταγωνιστή του νέου καταλόγου για το 2020.

Ιστορίες της Κρεβατοκάμαρας: Πώς η νέα καμπάνια της ΙΚΕΑ έγινε έμπνευση για μια πρωτότυπη θεατρική παράσταση Facebook Twitter

Η ιστορία αντλεί, ακόμη, έμπνευση από τις διαχρονικές αξίες της ΙΚΕΑ, οι οποίες ενσωματώνονται με ευρηματικό τρόπο στην παράσταση, δίνοντας μια ενδιαφέρουσα τροπή στις ζωές των πρωταγωνιστών. Οι αξίες της ΙΚΕΑ γύρω από τον σχεδιασμό των προϊόντων της, αποτελούν βασικά στοιχεία που την κάνουν μοναδική: design, λειτουργικότητα, ποιότητα, βιωσιμότητα και προσιτή τιμή. Για αυτό το λόγο και κάθε προϊόν ΙΚΕΑ είναι πιο πολλά από όσα μπορεί να φανταστεί κανείς.

Ιστορίες της Κρεβατοκάμαρας: Πώς η νέα καμπάνια της ΙΚΕΑ έγινε έμπνευση για μια πρωτότυπη θεατρική παράσταση Facebook Twitter

Η Νατάσα Χριστοφή, Marketing Manager της ΙΚΕΑ ανέφερε σχετικά με τη νέα καμπάνια: «Η νέα καμπάνια της IKEA είναι αφιερωμένη στο σπίτι και στο πώς αυτό διαμορφώνεται, ώστε να μετατραπεί στον προσωπικό μας χώρο. Στο μέρος δηλαδή που θα μας κάνει να αισθανόμαστε καλά όταν ζούμε μέσα σε αυτό. Μπορεί να φαίνεται πρόκληση, αλλά στην ΙΚΕΑ γίνεται αφορμή για έμπνευση. Άλλωστε, πρωταρχικός μας στόχος είναι να «αφουγκραζόμαστε» τις ανάγκες των καταναλωτών μας και να μελετάμε κάθε γωνιά του σπιτιού και κάθε ανάγκη της ζωής σε αυτό σχεδιάζοντας προϊόντα με γνώμονα πάντα τις βασικές μας αξίες».

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ