Havaianas vs. Fortnite: Η συνεργασία που θα αγαπήσει κάθε gamer

Havaianas vs. Fortnite: Η συνεργασία που θα αγαπήσει κάθε gamer Facebook Twitter
0

Σάο Πάολο, Μάρτιος 2020 - Η Havaianas παρουσιάζει μια άνευ προηγουμένου συλλογή για όλους τους gamers του Fortnite, καθώς και το αποκλειστικό νησί Havaianas Summer Island στον χάρτη του Fortnite.

Το νησί: Havaianas Summer Island

Θέλοντας να προσφέρει ακόμα πιο συναρπαστικές εμπειρίες στο κοινό της, η Havaianas δημιούργησε το δικό της χάρτη  μέσα στο Fortnite: Το Havaianas Summer Island, σχεδιασμένο από την Agência Cheil. Ο χάρτης, στον οποίο έχουν πρόσβαση gamers από όλο τον κόσμο, σχεδιάστηκε από τον Alan ‘Shinohara’ Garcia και τον Mateus ‘Derponce’ Yoshitani, οι οποίοι φημίζονται για τις εμβληματικές παραγωγές τους, αλλά και τις έξυπνες κινήσεις τους στο παιχνίδι.

«Η Havaianas, χρησιμοποιώντας την δημιουργικότητα της, κατάφερε να ενταχθεί στον κόσμο του Fortnite, πηγαίνοντας τη φαντασία των θαυμαστών του σε άλλο επίπεδο και δημιουργώντας μια συναρπαστική εμπειρία για τους gamers σε όλο τον κόσμο. Όλα ξεκίνησαν με την ιδέα της δημιουργίας ενός γιγαντιαίου νησιού στο σχήμα μιας σαγιονάρας Havaianas, το οποίο θα διαχωριζόταν σε τρία διαφορετικά σενάρια, έτσι ώστε το κάθε ένα να αντικατοπτρίζει τα χαρακτηριστικά των χωρών στις οποίες θα κυκλοφορούσε η συλλογή. Δεδομένου ότι το έργο ήταν τεράστιο, είχαμε την πολύτιμη βοήθεια της Mayara "Mei" Miranda και του Victor Santana, οι οποίοι βοήθησαν κυρίως στη διακόσμηση του χάρτη. Φτάσαμε στο μ’εγιστο δυνατό όριο στο Creative Mode, για να προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία “Object Hunt” που είχαν δει μέχρι τώρα οι παίκτες του Fortnite», αναφέρει ο Alan Shinohara.

Η Derponce μίλησε ακόμη και για τη συνεργασία που χρειάστηκε η ανάπτυξη του Havaianas Summer Island - «Δεν είχα νιώσει ποτέ ξανά τόσο καλά μετά την ολοκλήρωση του σχεδιασμού ενός χάρτη. Η δημιουργική διαδικασία ήταν πραγματικά απολαυστική. Στην αρχή, υπήρχε μόνο νερό, και μόλις ολοκληρώσαμε το πρώτο βήμα, που ήταν η δημιουργία του νησιού σε σχήμα μιας σαγιονάρας Havaianas, σκέφτηκα - Ουάου! Τελικά θα βγει πολύ καλύτερο από όσο περίμενα. Το να βλέπουμε αυτό το γιγαντιαίο νησί να παίρνει μορφή, κάθε μέρα όλο και πιο κοντά σε αυτό που οραματιζόμασταν, ήταν μια απαράμιλλη αίσθηση για μένα. Χωρίς αμφιβολία, αυτό ήταν ένα από τα καλύτερα projects σχεδιασμού χάρτη που έχω συμμετάσχει ποτέ."

Ως παγκόσμια πρωτοβουλία, η ανακοίνωση της συνεργασίας με το Fortnite για τη δημιουργία του Havaianas Summer Island έγινε ταυτόχρονα σε πολλές χώρες, όπως: Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, Αυστραλία, Πορτογαλία, Γερμανία και φυσικά στη Βραζιλία. «Θέλαμε να προσφέρουμε μια μοναδική και διαφοροποιημένη εμπειρία στον κόσμο του Fortnite και το να συμμετέχουμε στο παιχνίδι προσφέροντας νέες εμπειρίες στο κυνήγι θησαυρού και προσθέτοντας λίγο από το DNA της Havaianas, ήταν μια έξυπνη κίνηση. Τόσο οι επαγγελματίες gamers, όσο και οι θαυμαστές του Fortnite, ήδη χρησιμοποιούν Havaianas στην καθημερινή τους ζωή. Τώρα όμως μας δίνεται η ευκαιρία να μπούμε στον κόσμο τους και να 

συμμετέχουμε ενεργά στις συναρπαστικές προκλήσεις που τους προσφέρει το Fortnite – επιφυλάσσοντας μερικές εκπλήξεις που μόνο οι gamers θα καταλάβουν κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού», εξηγεί η Fefa Romano, CMO της Alpargatas.

Οι περιπετειώδεις εξερευνητές που θέλουν να ταξιδέψουν στο νήσι Havaianas Summer Island μπορούν να το προσεγγίσουν και να έχουν πρόσβαση μέσω του κωδικού 6301-8935-3098, από τις 30 Απριλίου.

Havaianas vs. Fortnite

Η νέα συλλογή Havaianas vs. Fortnite περιλαμβάνει τρία εντυπωσιακά σχέδια με στοιχεία του παιχνιδιού και ευφάνταστα γραφικά. Είναι διαθέσιμη από 35/36 έως 45/46, ώστε να εξυπηρετήσει όλα τα γούστα και τα μεγέθη.

Τα σχέδια της συλλογής φέρουν τα πιο εμβληματικά στοιχεία του παιχνιδιού, όπως είναι το Unicorn Llama Pickaxe, το οποίο έχει μετατραπεί ακόμη και σε πραγματικό παιχνίδι και είναι ένα από τα πιο δημοφιλή χαρακτηριστικά του Fortnite. Επίσης, σε ένα από τα σχέδια αποτυπώνεται το Battle Bus, το λεωφορείο που χρησιμοποιεί κάθε παίκτης στην αρχή του αγώνα και το οποίο τον οδηγήσει στην αρένα του Fortnite.

Το βιομηχανία των διαδυκτιακών παιχνιδιών είναι η δεύτερη μεγαλύτερη βιομηχανία παγκοσμίως στον τομέα της ψυχαγωγίας. Η Havaianas αποτελεί ένα brand που εδώ και αρκετό καιρό επικοινωνεί με αυτό το κοινό, μέσω άλλων συνεργασιών όπως το Naruto, το Mario Bros, το Minecraft και το Star Wars. Πιστεύουμε ότι, όπως ακριβώς συνέβη με εκείνες, έτσι και η Havaianas vs. Fortnite συνεργασία αναμένεται να αποτελέσει άλλη μια μεγάλη επιτυχία», καταλήγει η Fefa.

Με τη στρατηγική επικοινωνίας να έχει δημιουργηθεί από την Cheil Gaming, καθώς οι επιχειρηματικές δραστηριότητες της Cheil Brasil είναι αφιερωμένες στο κλάδο του gaming, η παγκόσμια καμπάνια της συλλογής Havaianas vs. Fortnite στοχεύει στην ενίσχυση της σύνδεσης του brand με το gamer κοινό με ένα φυσικό τρόπο και για τις δύο πλευρές. «Αναρωτηθήκαμε πως να συνδυάσουμε ένα διασκεδαστικό brand εξωτερικού χώρου, με μια αγορά που λειτουργεί με κώδικες, εφαρμόζεται σε εσωτερικό χώρο και χαρακτηρίζεται από ανταγωνιστικότητα. Η απάντηση σε αυτό ήταν να αναδείξουμε αυτές ακριβώς τις διαφορές που έχουν μεταξύ οι δύο κόσμοι κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, βρίσκοντας κοινά σημεία αναφοράς», εξηγεί ο Ντάγκλας Σάντος, επικεφαλής του Cheil Gaming.

Η έμπνευση της ιδέας ήρθε από το γεγονός ότι τα πόδια των gamers είναι το μοναδικό μέρος του σώματός τους που παραμένει χαλαρό κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, οπότε κάτι τόσο άνετο όσο ένα ζευγάρι Havaianas, είναι το απαραίτητο gaming accessory.

Η συλλογή Havaianas vs.Fortnite είναι διαθέσιμη στο havaianas-store.com, τα καταστήματα Havaianas, καθώς και επιλεγμένα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM
«Αυτοκινητόδρομος της Χρονιάς» η Ολυμπία Οδός στα Mobility Awards 2021

Επιχειρείν/Market / «Αυτοκινητόδρομος της Χρονιάς» η Ολυμπία Οδός στα Mobility Awards 2021

Μια ιδιαίτερη διάκριση απέσπασε η Ολυμπία Οδός, καθώς αναδείχθηκε «Αυτοκινητόδρομος της Χρονιάς» (“Motorway of the year”) στη διοργάνωση Mobility Awards 2021, στο πλαίσιο της οποίας κέρδισε έξι (6) βραβεία.
THE LIFO TEAM