Game of Islands: Δυο νέοι δημιουργούν μια πρωτότυπη τουριστική καμπάνια για την Ελλάδα

Game of Islands: Δυο νέοι δημιουργούν μια πρωτότυπη τουριστική καμπάνια για την Ελλάδα Facebook Twitter
0

Μαγικές εικόνες από τα ελληνικά νησιά κι ένα έξυπνο concept προσκαλούν τον πλανήτη να ζήσει από κοντά το ελληνικό καλοκαίρι!

Τι σχέση μπορεί να έχουν ένας δράκος, μία πόρτα με θέα το Αιγαίο, και το Κάστρο των Ιπποτών στη Ρόδο; Η απάντηση έχει το όνομα "Game of Islands"!

Game of Islands: Δυο νέοι δημιουργούν μια πρωτότυπη τουριστική καμπάνια για την Ελλάδα Facebook Twitter


Ο Δημήτρης Κανέλλης και η Ελίνα Μακροδημήτρη βρίσκονται πίσω από τη νέα social media καμπάνια με τίτλο "Game of Islands", η οποία έχει ως βασικό της στόχο να προωθήσει τον ελληνικό τουρισμό στο εξωτερικό.

Τι ακριβώς είναι το Game of Islands;

 

Game of Islands: Δυο νέοι δημιουργούν μια πρωτότυπη τουριστική καμπάνια για την Ελλάδα Facebook Twitter

Η καμπάνια βασίζεται στη λογική πως κάθε ένα από τα αμέτρητα ελληνικά νησιά έχει τη δική του χαρακτηριστική ομορφιά, αλλά και τα δικά του ξεχωριστά πολιτισμικά στοιχεία.


Μέσα λοιπόν από τις φωτογραφίες, αλλά και τις ευρηματικές περιγραφές, όποιος λαμβάνει μέρος στο "Game of Islands" ανακαλύπτει όλες τις ιδιαιτερότητες που κάνουν τα ελληνικά νησιά τον απόλυτο καλοκαιρινό προορισμό.


Τα νησιά χωρίζονται στους εξής οίκους, ενώ ο κάθε ένας από αυτούς έχει και το δικό του οικόσημο: House of Cyclades, House of Heptanese, House of North Aegean, House of Dodecanese, House of Sporades και Crete's Landing. Χαρακτηριστικά, το... "Crete's Landing" απεικονίζεται με το Μινώταυρο, ενώ ο "House of Cyclades" έχει ως σήμα του ένα μικρό λευκό σπιτάκι!


Καταγάλανα νερά, αρχαιολογικοί χώροι γεμάτοι ιστορία, αλλά και γεύσεις από όλες τις άκρες του Αιγαίου, του Ιονίου και του Κρητικού πελάγους, αποτελούν ένα μικρό preview για ταξιδιώτες από κάθε γωνιά του πλανήτη που επιθυμούν να μάθουν τι εστί ελληνικό καλοκαίρι και τους φέρνουν ένα βήμα πιο κοντά στο να κλείσουν εισιτήριο για ένα ελληνικό νησί.

Game of Islands: Δυο νέοι δημιουργούν μια πρωτότυπη τουριστική καμπάνια για την Ελλάδα Facebook Twitter

Το "Summer is coming", αλλά και τα βασικά μηνύματα της καμπάνιας "All men must diVe" - "All men must visit" απεικονίζονται πάνω σε εντυπωσιακές φωτογραφίες της νησιωτικής Ελλάδας και προσκαλούν τουρίστες από όλο τον κόσμο να «παίξουν» το ελληνικό παιχνίδι των οίκων και φυσικά, να ζήσουν μια αξέχαστη ταξιδιωτική εμπειρία.
Ο κανόνας του παιχνιδιού είναι ένας.


When you visit Greece, you must obey the one and only rule: All men must dive.

Δες περισσότερα στη σελίδα της καμπάνιας στο Facebook & ακολούθησε το Game of Islands στο Instagram.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

RED WAVE EVENTS BY VICHY LABORATOIRES: Η νέα εποχή στην αντιγήρανση με το νέο Liftactiv Collagen Specialist 16 Bonding Serum

Επιχειρείν/Market / RED WAVE EVENTS BY VICHY LABORATOIRES: Η νέα εποχή στην αντιγήρανση με το νέο Liftactiv Collagen Specialist 16 Bonding Serum

Με φόντο ένα  εντυπωσιακό κόκκινο σκηνικό, στις  εκδηλώσεις σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Ηράκλειο Κρήτης, αποκαλύφθηκε η ολιστική προσέγγιση της Vichy στην αντιγήρανση, συνδυάζοντας την επιστημονική έρευνα και καινοτομία  στην ενίσχυση του κολλαγόνου.
THE LIFO TEAM
Eurelectric: Ανακαλύψτε την ευελιξία των ηλεκτρικών οχημάτων για να εξοικονομήσετε χρήματα για τους πελάτες και να βελτιστοποιήσετε το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας

Επιχειρείν/Market / Eurelectric: Ανακαλύψτε την ευελιξία των ηλεκτρικών οχημάτων για να εξοικονομήσετε χρήματα για τους πελάτες και να βελτιστοποιήσετε το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας

Ένας ιδιοκτήτης ηλεκτρικού οχήματος στην Ευρώπη θα μπορούσε να εξοικονομήσει από €450 έως €2.900 ετησίως, αξιοποιώντας τόσο την έξυπνη όσο και την αμφίδρομη φόρτιση – σύμφωνα με μια νέα μελέτη της Eurelectric-EY.
THE LIFO TEAM
50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM