Takeda: Εστιάζοντας στον ασθενή, εξελίσσοντας το λειτουργικό μοντέλο

Takeda: Εστιάζοντας στον ασθενή, εξελίσσοντας το λειτουργικό μοντέλο Facebook Twitter
0

Στο μεταβαλλόμενο λειτουργικό μοντέλο της φαρμακευτικής βιομηχανίας την μετά COVID-19 εποχή αναφέρθηκε ο Business Operations & Integration Head GR/CY/MT της Takeda Hellas, Σοφοκλής Ρουμπής, στην ομιλία του στο 4ο «Pharma Transformation Covid-19 Deep dive». Ο κ. Ρουμπής υπογράμμισε, μάλιστα, ότι ο μετασχηματισμός που η πανδημία προκάλεσε στο επιχειρείν - και της φαρμακευτικής βιομηχανίας - πρέπει να αντιμετωπιστεί ως μια μοναδική ευκαιρία για να προχωρήσουμε γρήγορα στην ψηφιακή ολοκλήρωση όλων των υπηρεσιών φαρμακευτικής περίθαλψης υπέρ του ασθενούς – σε έναν ψηφιακό "εκδημοκρατισμό" στην υγεία, όπως χαρακτηριστικά είπε.

Αναγνωρίζοντας ότι σε μια εταιρεία όπως η Takeda, η οποία επενδύει στην έρευνα και την ανάπτυξη καινοτόμων θεραπευτικών λύσεων, με έμφαση στις σπάνιες νόσους, όπου ο κάθε ασθενής πραγματικά μετράει, ο κίνδυνος ανατροπής της ομαλότητας λόγω της πανδημίας ήταν σημαντικά μεγαλύτερος, ο κύριος Ρουμπής ανέπτυξε πώς η εταιρεία έδρασε άμεσα για τον μετασχηματισμό του λειτουργικού της μοντέλου. Δίνοντας προτεραιότητα στην κάλυψη των αναγκών των ασθενών, μέσω της ενδυνάμωσης των ανθρώπων της εταιρείας που βίωναν και οι ίδιοι την ανατροπή της πανδημίας, αλλά και της εξέλιξης των μεθόδων συνεργασίας, η εταιρεία κινήθηκε στους άξονες Άνθρωποι, Συνεργάτες, Ασθενείς (People, Providers, Patients), για να διασφαλίσει την επιχειρησιακή συνέχεια και συνέπεια στην παροχή υπηρεσιών στο σύστημα υγείας και τους ασθενείς.

Takeda: Εστιάζοντας στον ασθενή, εξελίσσοντας το λειτουργικό μοντέλο Facebook Twitter

Έτσι, ξεκινώντας από τους ανθρώπους της, για τους οποίους ανέπτυξε δράσεις σε 3 πυλώνες, Μένουμε Ασφαλείς (στο σπίτι και την εργασία), Αισθανόμαστε Ασφαλείς (με υποστήριξη σε ζητήματα ψυχικής υγείας και ευεξίας αλλά και εργασιακή ασφάλεια), και Παραμένουμε Διασυνδεδεμένοι, εφάρμοσε ειδικό πλάνο διαχείρισης κρίσεων και διασφάλισε μια αρραγή επιχειρησιακή συνέχεια. Επιπλέον, με την ταυτόχρονη, άμεση σχεδόν, μετάβαση σε ένα πλήρως ψηφιοποιημένο περιβάλλον σύναψης συμβάσεων και διαχείρισης εγκρίσεων και υπογραφών αλλά και τη βελτιστοποίηση των συνεργασιών της σε επίπεδο διαχείρισης αποθεμάτων, ειδικά σε νόσους με ιδιαίτερα δύσκολες διαδικασίες παραγωγής προϊόντος, εξασφάλισε τη συνεχιζόμενη τροφοδοσία του συστήματος υγείας και των ασθενών με τις θεραπείες που έχουν ανάγκη. Τέλος, αξιοποιώντας ψηφιακά εργαλεία, εξέλιξε την ιατρική ενημέρωση και εκπαίδευση, εισάγοντας μεθόδους αποτελεσματικής, εξ αποστάσεως, ψηφιακής επικοινωνίας με τους επαγγελματίες υγείας.

Όλα αυτά, η εταιρεία έθεσε στην υπηρεσία των ασθενών της, υπέρ των οποίων, ο κ. Ρουμπής υπογράμμισε, διευρύνθηκαν και εμπλουτίστηκαν τα Προγράμματα Υποστήριξης, τα προγράμματα δηλαδή κατ᾽ οίκον υποστήριξης με τη διαχείριση της φαρμακευτικής αγωγής με στόχο τη βελτιστοποίηση των κλινικών αποτελεσμάτων. Επιπλέον, αξιοποιήθηκαν τα νέα (ψηφιακά) κανάλια επικοινωνίας προκειμένου να καταστεί εφικτή αλλά και να ενδυναμωθεί η συνεχιζόμενη ευαισθητοποίηση για νόσους, για τις οποίες η επικοινωνία είναι δύσκολη ή στιγματισμένη, όπως π.χ. οι φλεγμονώδεις νόσοι του εντέρου.

Κλείνοντας, ο κ. Ρουμπής, αναφέρθηκε στη μοναδική ευκαιρία ο ψηφιακός μετασχηματισμός με τον οποίο η πανδημία μας "υποχρέωσε" να ζούμε να αποκτήσει έναν μόνιμο χαρακτήρα, να "αγκαλιαστεί" από όλους, στελέχη των εταιρειών, το σύστημα υγείας και τους ασθενείς, προκειμένου να συνεισφέρει στην παροχή εμπεριστατωμένης φροντίδας στους ασθενείς, βελτιώνοντας όχι μόνο τα κλινικά αποτελέσματα αλλά και την ίδια την εμπειρία τους με το σύστημα υγείας.

Επιχειρείν
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΑΙ Launchpad: Tο πρόγραμμα εσωτερικής εκπαίδευσης της Dialectica για την Τεχνητή Νοημοσύνη

Επιχειρείν / ΑΙ Launchpad: Tο πρόγραμμα εσωτερικής εκπαίδευσης της Dialectica για την Τεχνητή Νοημοσύνη

Η εταιρεία προσφέρει στους ανθρώπους της παγκοσμίως ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης για την Τεχνητή Νοημοσύνη, στο πλαίσιο συνολικής επένδυσης άνω των 25€ εκατ. σε τεχνολογία.
THE LIFO TEAM
Η Lidl Ελλάς τρέχει ξανά ως Μεγάλος Χορηγός στον 13ο Διεθνή Νυχτερινό Ημιμαραθώνιο Θεσσαλονίκης

Επιχειρείν / Η Lidl Ελλάς τρέχει ξανά ως Μεγάλος Χορηγός στον 13ο Διεθνή Νυχτερινό Ημιμαραθώνιο Θεσσαλονίκης

Με στόχο την προώθηση της υγιεινής ζωής και της κοινωνικής προσφοράς, η Lidl Ελλάς έτρεξε, για 3η συνεχόμενη χρονιά. μαζί με χιλιάδες δρομείς στον 13ο Νυχτερινό Ημιμαραθώνιο Θεσσαλονίκης.
THE LIFO TEAM
15ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Management: Ελισάβετ Προδρόμου & Χρήστος Σωτηρίου Πρόεδροι της Οργανωτικής Επιτροπής

Επιχειρείν / 15ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Management: Ελισάβετ Προδρόμου & Χρήστος Σωτηρίου Πρόεδροι της Οργανωτικής Επιτροπής

Το Συνέδριο της Ε.Ε.Φα.Μ. επιστρέφει με όραμα να αποτελέσει έναν δυναμικό κόμβο γνώσης, διαλόγου και έμπνευσης για τα στελέχη του φαρμακευτικού κλάδου.
THE LIFO TEAM
Στάσσης (ΔΕΗ): Επενδύσεις στην ενεργειακή ευελιξία στην εποχή των data centers – Απαραίτητη η βελτίωση του ρυθμιστικού πλαισίου

Επιχειρείν / Στάσσης (ΔΕΗ): Επενδύσεις στην ενεργειακή ευελιξία στην εποχή των data centers – Απαραίτητη η βελτίωση του ρυθμιστικού πλαισίου

Ο κ. Στάσσης περιέγραψε αναλυτικά το επενδυτικό πλάνο του Ομίλου ΔΕΗ, που περιλαμβάνει ανάπτυξη ΑΠΕ και ευέλικτη παραγωγή, καθώς και τεχνολογίες που προσφέρουν ευελιξία: μπαταρίες, αντλησιοταμίευση, μονάδες αιχμής φυσικού αερίου, ψηφιοποίηση δικτύων και ανάπτυξη ευελιξίας ζήτησης μέσω δυναμικών τιμολογίων.
LIFO NEWSROOM