Takeda: Εστιάζοντας στον ασθενή, εξελίσσοντας το λειτουργικό μοντέλο

Takeda: Εστιάζοντας στον ασθενή, εξελίσσοντας το λειτουργικό μοντέλο Facebook Twitter
0

Στο μεταβαλλόμενο λειτουργικό μοντέλο της φαρμακευτικής βιομηχανίας την μετά COVID-19 εποχή αναφέρθηκε ο Business Operations & Integration Head GR/CY/MT της Takeda Hellas, Σοφοκλής Ρουμπής, στην ομιλία του στο 4ο «Pharma Transformation Covid-19 Deep dive». Ο κ. Ρουμπής υπογράμμισε, μάλιστα, ότι ο μετασχηματισμός που η πανδημία προκάλεσε στο επιχειρείν - και της φαρμακευτικής βιομηχανίας - πρέπει να αντιμετωπιστεί ως μια μοναδική ευκαιρία για να προχωρήσουμε γρήγορα στην ψηφιακή ολοκλήρωση όλων των υπηρεσιών φαρμακευτικής περίθαλψης υπέρ του ασθενούς – σε έναν ψηφιακό "εκδημοκρατισμό" στην υγεία, όπως χαρακτηριστικά είπε.

Αναγνωρίζοντας ότι σε μια εταιρεία όπως η Takeda, η οποία επενδύει στην έρευνα και την ανάπτυξη καινοτόμων θεραπευτικών λύσεων, με έμφαση στις σπάνιες νόσους, όπου ο κάθε ασθενής πραγματικά μετράει, ο κίνδυνος ανατροπής της ομαλότητας λόγω της πανδημίας ήταν σημαντικά μεγαλύτερος, ο κύριος Ρουμπής ανέπτυξε πώς η εταιρεία έδρασε άμεσα για τον μετασχηματισμό του λειτουργικού της μοντέλου. Δίνοντας προτεραιότητα στην κάλυψη των αναγκών των ασθενών, μέσω της ενδυνάμωσης των ανθρώπων της εταιρείας που βίωναν και οι ίδιοι την ανατροπή της πανδημίας, αλλά και της εξέλιξης των μεθόδων συνεργασίας, η εταιρεία κινήθηκε στους άξονες Άνθρωποι, Συνεργάτες, Ασθενείς (People, Providers, Patients), για να διασφαλίσει την επιχειρησιακή συνέχεια και συνέπεια στην παροχή υπηρεσιών στο σύστημα υγείας και τους ασθενείς.

Takeda: Εστιάζοντας στον ασθενή, εξελίσσοντας το λειτουργικό μοντέλο Facebook Twitter

Έτσι, ξεκινώντας από τους ανθρώπους της, για τους οποίους ανέπτυξε δράσεις σε 3 πυλώνες, Μένουμε Ασφαλείς (στο σπίτι και την εργασία), Αισθανόμαστε Ασφαλείς (με υποστήριξη σε ζητήματα ψυχικής υγείας και ευεξίας αλλά και εργασιακή ασφάλεια), και Παραμένουμε Διασυνδεδεμένοι, εφάρμοσε ειδικό πλάνο διαχείρισης κρίσεων και διασφάλισε μια αρραγή επιχειρησιακή συνέχεια. Επιπλέον, με την ταυτόχρονη, άμεση σχεδόν, μετάβαση σε ένα πλήρως ψηφιοποιημένο περιβάλλον σύναψης συμβάσεων και διαχείρισης εγκρίσεων και υπογραφών αλλά και τη βελτιστοποίηση των συνεργασιών της σε επίπεδο διαχείρισης αποθεμάτων, ειδικά σε νόσους με ιδιαίτερα δύσκολες διαδικασίες παραγωγής προϊόντος, εξασφάλισε τη συνεχιζόμενη τροφοδοσία του συστήματος υγείας και των ασθενών με τις θεραπείες που έχουν ανάγκη. Τέλος, αξιοποιώντας ψηφιακά εργαλεία, εξέλιξε την ιατρική ενημέρωση και εκπαίδευση, εισάγοντας μεθόδους αποτελεσματικής, εξ αποστάσεως, ψηφιακής επικοινωνίας με τους επαγγελματίες υγείας.

Όλα αυτά, η εταιρεία έθεσε στην υπηρεσία των ασθενών της, υπέρ των οποίων, ο κ. Ρουμπής υπογράμμισε, διευρύνθηκαν και εμπλουτίστηκαν τα Προγράμματα Υποστήριξης, τα προγράμματα δηλαδή κατ᾽ οίκον υποστήριξης με τη διαχείριση της φαρμακευτικής αγωγής με στόχο τη βελτιστοποίηση των κλινικών αποτελεσμάτων. Επιπλέον, αξιοποιήθηκαν τα νέα (ψηφιακά) κανάλια επικοινωνίας προκειμένου να καταστεί εφικτή αλλά και να ενδυναμωθεί η συνεχιζόμενη ευαισθητοποίηση για νόσους, για τις οποίες η επικοινωνία είναι δύσκολη ή στιγματισμένη, όπως π.χ. οι φλεγμονώδεις νόσοι του εντέρου.

Κλείνοντας, ο κ. Ρουμπής, αναφέρθηκε στη μοναδική ευκαιρία ο ψηφιακός μετασχηματισμός με τον οποίο η πανδημία μας "υποχρέωσε" να ζούμε να αποκτήσει έναν μόνιμο χαρακτήρα, να "αγκαλιαστεί" από όλους, στελέχη των εταιρειών, το σύστημα υγείας και τους ασθενείς, προκειμένου να συνεισφέρει στην παροχή εμπεριστατωμένης φροντίδας στους ασθενείς, βελτιώνοντας όχι μόνο τα κλινικά αποτελέσματα αλλά και την ίδια την εμπειρία τους με το σύστημα υγείας.

Επιχειρείν
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέντε χρόνια GRIPP-SNF: Απολογισμός και επόμενα βήματα του προγράμματος

Επιχειρείν / Πέντε χρόνια GRIPP-SNF: Απολογισμός και επόμενα βήματα του προγράμματος

Ολοκληρώθηκε η πιλοτική φάση του Πανελλήνιου Προγράμματος για την Πρόληψη και τον Έλεγχο των Νοσοκομειακών Λοιμώξεων και της Μικροβιακής αντοχής (GRIPP-SNF), που υλοποιήθηκε με αποκλειστική δωρεά από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), καταγράφοντας σημαντική μείωση των νοσοκομειακών λοιμώξεων.
THE LIFO TEAM
DIMAND: Παρουσίαση του Masterplan για την ανάπλαση της ιστορικής ζυθοποιίας ΦΙΞ, με την υπογραφή των Foster + Partners 

Επιχειρείν / DIMAND: Παρουσίαση του Masterplan για την ανάπλαση της ιστορικής ζυθοποιίας ΦΙΞ, με την υπογραφή των Foster + Partners 

Περισσότεροι από 400 καλεσμένοι τίμησαν με την παρουσία τους την εκδήλωση, ανάμεσα στους οποίους στελέχη της κυβέρνησης, εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης, φορείς της πόλης και εκπρόσωποι του επιχειρηματικού κόσμου και του Τύπου.
THE LIFO TEAM
Η LAMDA Development υπογράφει στρατηγική συνεργασία με την COSMOTE TELEKOM για την παροχή Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών στο The Ellinikon

Επιχειρείν / Η LAMDA Development υπογράφει στρατηγική συνεργασία με την COSMOTE TELEKOM για την παροχή Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών στο The Ellinikon

Στην πρώτη «έξυπνη» πόλη στην Ευρώπη που σχεδιάζεται εξ ολοκλήρου από την αρχή, κάτοικοι, εργαζόμενοι και επισκέπτες θα απολαμβάνουν πρότυπες και καινοτόμες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες εντός της ανάπτυξης.
THE LIFO TEAM
Ετήσια Δημοσιογραφική Εκδήλωση για τη Lidl Ελλάς με τίτλο «Καλύτερη Ποιότητα Ζωής»

Επιχειρείν / Ετήσια Δημοσιογραφική Εκδήλωση για τη Lidl Ελλάς με τίτλο «Καλύτερη Ποιότητα Ζωής»

Στο πλαίσιο της καθιερωμένης εκδήλωσης, η εταιρεία παρουσίασε τη στρατηγική της και τη συνολική επίδραση των δραστηριοτήτων της στην ελληνική οικονομία και κοινωνία.
THE LIFO TEAM