Απεργία την Πρωτομαγιά

Πώς η ΑΒ Βασιλόπουλος γιορτάζει τη συμπλήρωση 100 καταστημάτων AB Shop & Go

Πώς η ΑΒ Βασιλόπουλος γιορτάζει τη συμπλήρωση 100 καταστημάτων AB Shop & Go; Facebook Twitter
0

Με το νέο κατάστημα AB Shop & Go στην Αργυρούπολη (Λεωφόρος Κύπρου 20, 16452), η ΑΒ Βασιλόπουλος γιορτάζει τη συμπλήρωση των 100 καταστημάτων AB Shop & Go, που αποτελούν μικρά καταστήματα πόλης σε πυκνοκατοικημένες περιοχές, με ταχύτητα και ευκολία αγορών.

Από το 2012, η ΑΒ Βασιλόπουλος αναγνώρισε ότι το franchise αποτελεί ένα ανερχόμενο επιχειρηματικό πεδίο με εξαιρετική δυναμική. Σε αυτό το πλαίσιο, δημιούργησε έναν νέο τύπο καταστήματος ευκολίας, τα AB Shop & Go, που προσανατολίζονται στην εξυπηρέτηση των καθημερινών, έκτακτων ή συμπληρωματικών αγορών, προσφέροντας πολλές επιλογές μαζί με ταχύτητα αγορών και φιλική εξυπηρέτηση, και όλα αυτά στο πλαίσιο της γειτονιάς.

Τα AB Shop & Go, αποτελούν μια ελκυστική πρόταση συνεργασίας για κάθε νέο επιχειρηματία που θέλει να κάνει το δικό του ξεκίνημα, έχοντας ως σύμμαχό του την εμπειρία, την αξιοπιστία και την ουσιαστική στήριξη μιας μεγάλης αλυσίδας σούπερ μάρκετ, όπως η ΑΒ Βασιλόπουλος.

Πώς η ΑΒ Βασιλόπουλος γιορτάζει τη συμπλήρωση 100 καταστημάτων AB Shop & Go; Facebook Twitter

Συγκεκριμένα, η ΑΒ αναλαμβάνει την αξιολόγηση και υλοποίηση της επένδυσης, την ενοικίαση και τη δαπάνη διαμόρφωσης του ακινήτου, την αγορά του τεχνολογικού εξοπλισμού και την εκπαίδευση του προσωπικού του καταστήματος. Ο υποψήφιος franchisee χρειάζεται να διαθέτει ένα μικρό κεφάλαιο κίνησης, ενώ, παράλληλα, αναλαμβάνει να αποπληρώσει την επένδυση κατά τη διάρκεια του συμβολαίου, καταβάλλοντας μηνιαία δόση για 10 έτη χωρίς πρόσθετες επιβαρύνσεις.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος φιλοδοξεί να διευρύνει περαιτέρω το δίκτυο καταστημάτων AB Shop & Go, με 50 νέα καταστήματα μέσα στο 2022, και να φτάσει τα 250 καταστήματα συνολικά μέσα στην επόμενη τριετία. Με αυτόν τον τρόπο, θα καλύψει την αγορά ευκολίας τουλάχιστον στην Αθήνα, τον Πειραιά και την Θεσσαλονίκη.

Ο Wholesale & Affiliate Retail Director της ΑΒ Βασιλόπουλος, κ. Δημήτρης Παπαχρυσάνθου δήλωσε σχετικά: «Το ΑΒ Shop & Go απευθύνεται σε όσους έχουν όνειρα, θέληση και διάθεση για επιτυχία. Και σίγουρα σε εκείνους που θέλουν να κάνουν το δικό τους ξεκίνημα στην επιχειρηματικότητα. Σε όλους όσοι, λοιπόν, έχουν το μεράκι να επενδύσουν στην γειτονιά τους, μαζί θα κάνουμε πράξη το όραμά μας σε κάθε γειτονιά της Ελλάδας: να προσφέρουμε επιλογές, λύσεις και ιδέες που έχουμε επιμεληθεί οι ίδιοι προσωπικά, με προϊόντα εξαιρετικής ποιότητας, που εμπνέουν καθημερινά όλους όσοι αγαπούν το φαγητό.».

Μάθετε περισσότερα στο www.ab.gr/franchise.

Επιχειρείν
0

Απεργία την Πρωτομαγιά

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μαζί για τη Θεσσαλία: Η Coca-Cola στην Ελλάδα και το Global Water Partnership – Mediterranean ανακοινώνουν αντιπλημμυρικό έργο στην πόλη των Τρικάλων με την υποστήριξη του The Coca-Cola Foundation

Επιχειρείν / Αντιπλημμυρικό έργο στα Τρίκαλα από την Coca-Cola στην Ελλάδα και το Global Water Partnership – Mediterranean

Το έργο ενισχύει την κλιματική ανθεκτικότητα της πόλης και συμπληρώνει την ουσιαστική στήριξη της εταιρείας στην ευρύτερη περιοχή από την πρώτη στιγμή των καταστροφικών πλημμυρών.
THE LIFO TEAM
ΤΕΧΑΝ: Πολλαπλές διακρίσεις για τις πρωτοβουλίες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στα Green Brand Awards 2024

Επιχειρείν / ΤΕΧΑΝ: Πολλαπλές διακρίσεις για τις πρωτοβουλίες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στα Green Brand Awards 2024

Με πέντε βραβεία -1 Platinum, 3 Gold και 1 Silver- διακρίθηκε η ΤΕΧΑΝ στα φετινά Green Brand Awards, ξεχωρίζοντας για τις πρωτοβουλίες «Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης» & τις δράσεις της για έναν πιο «πράσινο» πλανήτη.
THE LIFO TEAM
Ελληνικός Χρυσός: Χρονιά - ορόσημο το 2023 για τη βιώσιμη ανάπτυξη και ευημερία της ΒΑ Χαλκιδικής

Επιχειρείν / Ελληνικός Χρυσός: Χρονιά - ορόσημο το 2023 για τη βιώσιμη ανάπτυξη και ευημερία της ΒΑ Χαλκιδικής

Το 2023, ήταν ακόμη ένα έτος όπου η εταιρεία απέδειξε τη συνεχή προσήλωσή της στη βιώσιμη ανάπτυξη μέσω της υλοποίησης 146 έργων και δράσεων Κοινωνικής Υπευθυνότητας, συνολικού ύψους 1,73 εκατ. ευρώ.
THE LIFO TEAM
Χρυσό βραβείο και διπλή διάκριση για την καμπάνια της Affidea κατά του καρκίνου του μαστού

Επιχειρείν / Χρυσό βραβείο και διπλή διάκριση για την καμπάνια της Affidea κατά του καρκίνου του μαστού

Απέσπασε δύο βραβεία στα Influencer Marketing Awards 2024 για την καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού «Μια συνταγή για την πρόληψη».
THE LIFO TEAM