Η Ευρωχαρτική στηρίζει έμπρακτα τις πληγείσες περιοχές της Θεσσαλίας

Η Ευρωχαρτική στηρίζει έμπρακτα τις πληγείσες περιοχές της Θεσσαλίας Facebook Twitter
0

Η εταιρεία Ευρωχαρτική, στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της, στηρίζει τους πληγέντες του σεισμού στη Θεσσαλία, προσφέροντας προϊόντα της εταιρείας.

Η  Ευρωχαρτική, που είναι ευρύτερα γνωστή με το brand Endless, προχώρησε σε προσφορά χαρτικών, απορρυπαντικών και καθαριστικών προϊόντων στις περιοχές της Φαρκαδόνας και του Τυρνάβου. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις ανάγκες των περιοχών τις οποίες συγκέντρωσε και επικοινώνησε στα μέλη της η πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ,  η εταιρεία προσέφερε 60 κιβώτια με απορρυπαντικά και καθαριστικά προϊόντα στο Δήμο Φαρκαδόνας και 105 κιβώτια με χαρτικά προϊόντα και είδη υγιεινής στο Δήμο Τυρνάβου, συμβάλλοντας στην προσπάθεια να καλυφθούν οι άμεσες ανάγκες των κατοίκων σε αυτές τις περιοχές.

«Είναι χρέος όλων μας να ανταποκρινόμαστε θετικά στο κάλεσμα της κοινωνίας για συνεισφορά στους συνανθρώπους μας που βρίσκονται σε ανάγκη», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ευρωχαρτικής, κ. Γιώργος Τρακάκης.

Με υψηλό αίσθημα κοινωνικής ευθύνης και ακολουθώντας τις θεμελιώδεις αξίες και αρχές για προσφορά στο κοινωνικό σύνολο που διέπουν την εταιρεία από την ίδρυσή της έως και σήμερα, η Ευρωχαρτική στέκεται δίπλα σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες που χρειάζονται υποστήριξη.

Σχετικά με την Ευρωχαρτική:

Η Ευρωχαρτική, είναι μια αμιγώς ελληνική εταιρεία, η οποία δραστηριοποιείται στην επεξεργασία προϊόντων χάρτου “Tissue”, την παραγωγή υγρών απορρυπαντικών καθώς και την εμπορεία ειδών προσωπικής υγιεινής και συναφών ειδών. Συγκαταλέγεται ανάμεσα στις μεγαλύτερες του κλάδου Χαρτιού – Απορρυπαντικού και βρίσκεται στη λίστα των μεγαλύτερων εταιρειών της Ελλάδας, με βάση τη λίστα της ICAP, απασχολώντας 240 άτομα προσωπικό.

Περισσότερες πληροφορίες: www.eurochartiki.gr

Επιχειρείν
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Χρυσό βραβείο και διπλή διάκριση για την καμπάνια της Affidea κατά του καρκίνου του μαστού

Επιχειρείν / Χρυσό βραβείο και διπλή διάκριση για την καμπάνια της Affidea κατά του καρκίνου του μαστού

Απέσπασε δύο βραβεία στα Influencer Marketing Awards 2024 για την καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού «Μια συνταγή για την πρόληψη».
THE LIFO TEAM
H Lidl Ελλάς «Κορυφαίος Εργοδότης» στην Ελλάδα και το 2024

Επιχειρείν / H Lidl Ελλάς «Κορυφαίος Εργοδότης» στην Ελλάδα και το 2024

Η βράβευση για 8η συνεχόμενη χρονιά αποδεικνύει την προσήλωση της εταιρείας στην καθιέρωση ενός συμπεριληπτικού εργασιακού περιβάλλοντος εξέλιξης και ισότητας για τους πάνω από 6.700 ανθρώπους της.
THE LIFO TEAM