Όλα τα τρικ που χρησιμοποιούν τα εστιατόρια fast food, ώστε να παραγγέλνετε περισσότερο φαγητό

0

Τα εστιατόρια fast food είναι η αποθέωση του μάρκετινγκ και της διαφήμισης που δεν χάνει ποτέ. Ίσως έχετε παρατηρήσει τον τρόπο που αντιδράτε, όταν ετοιμάζεστε να παραγγείλετε το αγαπημένο σας μπέργκερ ή κάποιο από τα γεύματα που βρίσκονται σε συνδυασμό προσφοράς. 

Ίσως και όχι. Το μόνο σίγουρο είναι ότι όλοι, εν γνώσει μας ή και εντελώς ασυνείδητα, υποκύπτουμε στο δόλωμα ή για την ακρίβεια στα τρικ που κάθε φορά χρησιμοποιούν τα εστιατόρια γρήγορων γευμάτων, από τις μεγαλύτερες αλυσίδες, μέχρι τα μικρότερα καταστήματα. 

Για παράδειγμα, δεν είναι τυχαίο ότι στα περισσότερα brands fast food κυριαρχεί το κόκκινο και το κίτρινο χρώμα. Από τους διαφημιστές και από τους ψυχολόγους, προσδιορίζονται ως τα χρώματα που ανοίγουν την όρεξη και που απευθύνονται χωρίς περιστροφές στο κέντρο της επιθυμίας. 

Και μετά είναι όλες αυτές οι υπέροχες φωτογραφίες με τα ζουμερά μπιφτέκια και τις χρυσαφένιες πατάτες, τα glossy αναψυκτικά με τον πάγο να φαίνεται σαν πλέξι γκλας κύβος μέσα στο υγρό και όλο αυτό το εργοστασιακό φως που πέφτει πάνω στα προϊόντα και στόχο έχει να ερεθίσει τα μάτια, αλλά και τη διάθεσή μας να φάμε όσο περισσότερο γίνεται. 

Επίσης, ένα άλλο τρικ είναι οι combo προσφορές που νοιάζονται για την οικονομία μας, αλλά ουσιαστικά μας ωθούν να ξοδέψουμε περισσότερα χρήματα. Για παράδειγμα, 11 δολάρια για ένα μπέργκερ, μία μερίδα πατάτες και ένα αναψυκτικό μόνο φθηνό φαγητό δεν το λες, ωστόσο στο 10,89 ο καταναλωτής ανταποκρίνεται καλύτερα. 

Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι ο μέσος Αμερικανός δαπανά περίπου 1200 ευρώ το χρόνο σε φαγητό από fast food,  ενώ όπως και εμείς κατακλύζεται από ηλεκτρονικά μηνύματα μέσω των social media και των σχετικών apps για τις προσφορές της ημέρας, για το κουπόνι του που διαρκεί μόνο λίγες μέρες, και πάει λέγοντας. 

Γενικώς, οι καμπάνιες των περισσότερων fast food εστιατορίων θεωρούνται από τις πλέον κυκλωτικές και επιτυχημένες αφού με κάθε τρόπο επιτυγχάνουν το ζητούμενο: να φέρουν τον καταναλωτή στο μαγαζί. 

Και κάτι τελευταίο: το κύριο μέλημα αυτών των εστιατορίων είναι να πουλήσουν όσο το δυνατόν περισσότερα αναψυκτικά, απ' όπου και προκύπτει το μεγαλύτερο κέρδος για τις αλυσίδες αυτών των εστιατορίων. Αυτός είναι ο λόγος που οι ευγενικοί υπάλληλοι μας ρωτούν κάθε φορά αν θέλουμε να πιούμε κάτι ή ότι το αναψυκτικό της αρεσκείας μας είναι σε προσφορά. Καλή όρεξη, λοιπόν! 

Υγεία & Σώμα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Καμπανάκι κινδύνου για τις λοιμώξεις και τα «πανανθεκτικά» μικρόβια χτυπούν οι λοιμωξιολόγοι

Υγεία & Σώμα / Λοιμώξεις και «πανανθεκτικά» μικρόβια, παλιοί και νέοι κίνδυνοι απειλούν τη δημόσια υγεία

Καμπανάκι κινδύνου χτυπούν οι λοιμωξιολόγοι καθώς ο κοκίτης, η ιλαρά και η μηνιγγίτιδα αναζωπυρώνονται στην κοινότητα, ενώ τα άκρως ανθεκτικά μικρόβια εξελίσσονται σε «πονοκέφαλο» για τα νοσοκομεία. Μας ενημερώνει η Ελληνική Εταιρεία Λοιμώξεων.
ΑΛΕΞΙΑ ΣΒΩΛΟΥ
Συμβουλές για υπέροχη επιδερμίδα κάτω από τον καυτό ήλιο

Υγεία & Σώμα / Συμβουλές για υγιή επιδερμίδα κάτω από τον ήλιο

Μετά από έναν χειμώνα που δεν ήρθε, η άνοιξη βιάζεται να δώσει τη θέση της στο καλοκαίρι και μας υποχρεώνει να αναθεωρήσουμε τη σχέση μας με τον ήλιο. Οι ημέρες μεγάλωσαν με την αλλαγή της ώρας, ο ήλιος ήδη καίει και η επιδερμίδα μας χρειάζεται ολιστική φροντίδα και προστασία.
ΑΛΕΞΙΑ ΣΒΩΛΟΥ
Η πρόσφατη αναζωπύρωση ακόμα και της χολέρας προβληματίζει τους ειδικούς

Υγεία & Σώμα / Η πρόσφατη αναζωπύρωση ακόμα και της χολέρας προβληματίζει τους ειδικούς

Η χολέρα αποτελεί μολυσματικό λοιμώδες νόσημα που εξακολουθεί να καταγράφει επιδημικές εξάρσεις σε πολλές περιοχές του πλανήτη, κυρίως στον αναπτυσσόμενο κόσμο, και η κατάσταση έχει επιδεινωθεί από την έλλειψη πόσιμων εμβολίων, σε μορφή σταγόνων.
ΑΛΕΞΙΑ ΣΒΩΛΟΥ
Fitness: Μήπως το cozy cardio είναι για σένα;

Υγεία & Σώμα / Τελικά είναι αποτελεσματική η «cozy cardio» γυμναστική που έχει τρελάνει τo TikTok;

Αντί να πηγαίνουν στο γυμναστήριο, πολλοί TikTokers φορούν τις χνουδωτές πιτζάμες τους, ανάβουν τα αγαπημένα τους κεριά, επενδύουν σε απαλό φωτισμό διάθεσης και περπατούν σε ένα walking pad ή σε μηχάνημα step, ενώ παρακολουθούν τις αγαπημένες τους σειρές.
EΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Σύνδρομο Εκρηγνυόμενης Κεφαλής: Μια ενοχλητική διαταραχή του ύπνου που ακόμα αποτελεί μυστήριο

Υγεία & Σώμα / Σύνδρομο Εκρηγνυόμενης Κεφαλής: Μια ενοχλητική διαταραχή του ύπνου που ακόμα αποτελεί μυστήριο

Η σχεδόν ανεξερεύνητη διαταραχή, που κάνει τους ασθενείς να ακούν τρομακτικούς, εκκωφαντικούς θορύβους λίγο πριν κοιμηθούν. Πολλοί ντρέπονται να μιλήσουν γι’ αυτό προκειμένου να μην έρθουν αντιμέτωποι με προκατάληψη και δυσπιστία.
THE LIFO TEAM
Μια (σχεδόν) ωδή στην ψείρα

Nothing Days / Μια (σχεδόν) ωδή στην ψείρα

Ανίκανα να επιβιώσουν μακριά από ανθρώπινα σώματα, τα παράσιτα που μας ακολουθούν σε όλη την εξελικτική μας πορεία είναι δύσκολο να καταπολεμηθούν. Ήταν κοινωνικό στίγμα, ακόμα είναι, αλλά ήταν πάντα και ένας τρόπος κοινωνικοποίησης και εκδήλωσης στοργής ανάμεσα στα μέλη μιας ομάδας.
M. HULOT
Η γενιά του άγχους: Πώς τα smartphones δηλητηρίασαν τα παιδιά μας και πώς να το αντιμετωπίσουμε

Υγεία & Σώμα / Η γενιά του άγχους: Πώς τα smartphones δηλητηρίασαν τα παιδιά και πώς να το αντιμετωπίσουμε

Το πιεστικό ερώτημα, ωστόσο, είναι: τι μπορούμε να κάνουμε; Ζούμε σε έναν κόσμο που είναι πλήρως κορεσμένος από τα smartphones: είναι σχεδόν αδύνατο, πλέον, να διεκπεραιώσουμε την καθημερινή μας ζωή χωρίς αυτά, ούτε φυσικά μπορούμε να κρατάμε τα παιδιά μας μακριά τους για πάντα.
THE LIFO TEAM