Όλα τα τρικ που χρησιμοποιούν τα εστιατόρια fast food, ώστε να παραγγέλνετε περισσότερο φαγητό

0

Τα εστιατόρια fast food είναι η αποθέωση του μάρκετινγκ και της διαφήμισης που δεν χάνει ποτέ. Ίσως έχετε παρατηρήσει τον τρόπο που αντιδράτε, όταν ετοιμάζεστε να παραγγείλετε το αγαπημένο σας μπέργκερ ή κάποιο από τα γεύματα που βρίσκονται σε συνδυασμό προσφοράς. 

Ίσως και όχι. Το μόνο σίγουρο είναι ότι όλοι, εν γνώσει μας ή και εντελώς ασυνείδητα, υποκύπτουμε στο δόλωμα ή για την ακρίβεια στα τρικ που κάθε φορά χρησιμοποιούν τα εστιατόρια γρήγορων γευμάτων, από τις μεγαλύτερες αλυσίδες, μέχρι τα μικρότερα καταστήματα. 

Για παράδειγμα, δεν είναι τυχαίο ότι στα περισσότερα brands fast food κυριαρχεί το κόκκινο και το κίτρινο χρώμα. Από τους διαφημιστές και από τους ψυχολόγους, προσδιορίζονται ως τα χρώματα που ανοίγουν την όρεξη και που απευθύνονται χωρίς περιστροφές στο κέντρο της επιθυμίας. 

Και μετά είναι όλες αυτές οι υπέροχες φωτογραφίες με τα ζουμερά μπιφτέκια και τις χρυσαφένιες πατάτες, τα glossy αναψυκτικά με τον πάγο να φαίνεται σαν πλέξι γκλας κύβος μέσα στο υγρό και όλο αυτό το εργοστασιακό φως που πέφτει πάνω στα προϊόντα και στόχο έχει να ερεθίσει τα μάτια, αλλά και τη διάθεσή μας να φάμε όσο περισσότερο γίνεται. 

Επίσης, ένα άλλο τρικ είναι οι combo προσφορές που νοιάζονται για την οικονομία μας, αλλά ουσιαστικά μας ωθούν να ξοδέψουμε περισσότερα χρήματα. Για παράδειγμα, 11 δολάρια για ένα μπέργκερ, μία μερίδα πατάτες και ένα αναψυκτικό μόνο φθηνό φαγητό δεν το λες, ωστόσο στο 10,89 ο καταναλωτής ανταποκρίνεται καλύτερα. 

Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι ο μέσος Αμερικανός δαπανά περίπου 1200 ευρώ το χρόνο σε φαγητό από fast food,  ενώ όπως και εμείς κατακλύζεται από ηλεκτρονικά μηνύματα μέσω των social media και των σχετικών apps για τις προσφορές της ημέρας, για το κουπόνι του που διαρκεί μόνο λίγες μέρες, και πάει λέγοντας. 

Γενικώς, οι καμπάνιες των περισσότερων fast food εστιατορίων θεωρούνται από τις πλέον κυκλωτικές και επιτυχημένες αφού με κάθε τρόπο επιτυγχάνουν το ζητούμενο: να φέρουν τον καταναλωτή στο μαγαζί. 

Και κάτι τελευταίο: το κύριο μέλημα αυτών των εστιατορίων είναι να πουλήσουν όσο το δυνατόν περισσότερα αναψυκτικά, απ' όπου και προκύπτει το μεγαλύτερο κέρδος για τις αλυσίδες αυτών των εστιατορίων. Αυτός είναι ο λόγος που οι ευγενικοί υπάλληλοι μας ρωτούν κάθε φορά αν θέλουμε να πιούμε κάτι ή ότι το αναψυκτικό της αρεσκείας μας είναι σε προσφορά. Καλή όρεξη, λοιπόν! 

Υγεία & Σώμα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πόσο νερό χρειαζόμαστε πραγματικά;

Ψυχή & Σώμα / «8 ποτήρια την ημέρα»: Πόσο νερό πραγματικά χρειαζόμαστε;

Η Μερόπη Κοκκίνη συνομιλεί με τη διατροφολόγο Άννα Γαβριέλη για όσα ισχύουν – και δεν ισχύουν – γύρω από την ενυδάτωση, διαλύοντας διαδεδομένους μύθους και δίνοντας πρακτικές συμβουλές για το πώς μπορούμε να φροντίζουμε σωστά τον οργανισμό μας, χωρίς υπερβολές ή παρανοήσεις.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Έρικ Μ. Γκαρσία: Αυτισμός, Ρόμπερτ Φ. Κένεντι Τζούνιορ και το δικαίωμα στην ορατότητα

The Upfront Initiative / Έρικ Μ. Γκαρσία: Αυτισμός, Ρόμπερτ Φ. Κένεντι Τζούνιορ και το δικαίωμα στην ορατότητα

«Για πολύ μεγάλο διάστημα, τα αυτιστικά άτομα δεν είχαν την ευκαιρία να πουν τη δική τους ιστορία. Αν μπορώ να πω ότι πέτυχα κάτι μέσα από τη δουλειά μου, είναι ότι προσπάθησα να τους δώσω φωνή και να τα παρουσιάσω με την ανθρωπιά που τόσο συχνά τους στερεί η κοινωνία».
ΤΗΣ ΤΖΙΝΑΣ ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ ΚΑΙ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΥ
Παιδιά, θάλασσα και πρώτες βοήθειες: Όλα όσα πρέπει να ξέρει ένας γονιός

Ψυχή & Σώμα / Παιδιά, θάλασσα και πρώτες βοήθειες: Όλα όσα πρέπει να ξέρει ένας γονιός

Χρειάζεται να έχουμε φορητό φαρμακείο ή αρκεί το φαρμακείο του νησιού; Είναι μύθος ότι τα παιδιά δεν πρέπει να κολυμπούν μετά το φαγητό; H Τζούλη Αγοράκη συζητά με την παιδίατρο Γιώτα Γαργάλα.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Όταν ο νευρολόγος σού λέει «κάνε βελονισμό» – Τι πρέπει να ξέρεις

Ψυχή & Σώμα / Όταν ο νευρολόγος σού λέει «κάνε βελονισμό» – Τι πρέπει να ξέρεις

Ο βελονισμός έχει συνδεθεί με εναλλακτικές θεραπείες, ευεξία και ανατολική φιλοσοφία. Όμως, όταν ένας νευρολόγος τον προτείνει για την ανακούφιση από ημικρανίες, οσφυαλγίες ή χρόνιο πόνο, δεν μπορείς να τον αγνοήσεις. Τι λέει η επιστήμη γι’ αυτήν τη χιλιάδων ετών πρακτική και ποιοι μπορούν πραγματικά να ωφεληθούν; Ο νευρολόγος Οδυσσέας Παζιώνης απαντά.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Τα νέα fitness trends που βλέπεις παντού: Ποια αξίζουν και ποια να αγνοήσεις

Ψυχή & Σώμα / Τα νέα fitness trends που βλέπεις παντού: Ποια αξίζουν και ποια να αγνοήσεις

Γυμναστική με κινητό στο χέρι, ρολόγια που σου λένε πότε να αναπνεύσεις, influencers που υπόσχονται κοιλιακούς μέσα σε δέκα λεπτά: πόσα από όλα αυτά λειτουργούν πραγματικά; Για να ξεχωρίσουμε το hype από την ουσία, μιλήσαμε με τον Λάμπρο Μουλίνο, διαιτολόγο, διατροφολόγο και γυμναστή, ο οποίος μας βοηθά να αποκρυπτογραφήσουμε το τοπίο του fitness όπως αυτό διαμορφώνεται στα ελληνικά social media σήμερα.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Πόσο παγωτό μπορούν να τρώνε τα παιδιά το καλοκαίρι;

Ψυχή & Σώμα / Πόσο παγωτό μπορούν να τρώνε τα παιδιά το καλοκαίρι;

Τι γίνεται με τα συσκευασμένα που βρίσκουμε στα ψυγεία; Είναι ασφαλή; Τα παγωτά που δεν έχουν ζάχαρη να τα προτιμάμε; Είναι ασφαλές να δίνουμε υποκατάστατα ζάχαρης στα παιδιά; Ποια είναι τα καλά του σπιτικού παγωτού; Και πώς μπορούμε να το φτιάχνουμε;
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Η σημασία της ηθικής ομορφιάς

Υγεία & Σώμα / Η ομορφιά του να δείχνεις καλοσύνη χωρίς να περιμένεις αντάλλαγμα

Οι πράξεις γενναιοδωρίας και αυτοθυσίας προκαλούν αισθήματα ψυχικής ευφορίας και συγκίνησης, που οδηγούν στην επιθυμία να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι, αλλά και να βοηθήσουμε τους άλλους
THE LIFO TEAM
Υπάρχουν πράγματι τροφές που «καίνε» λίπος;

Ψυχή & Σώμα / Υπάρχουν πράγματι τροφές που «καίνε» λίπος;

Βοηθούν όντως κάποιες τροφές στις καύσεις ή είναι απλώς ένας διατροφικός μύθος; Στο σημερινό επεισόδιο συζητάμε με τον διαιτολόγο Χρήστο Δερδεμέζη για το πώς μπορούμε να υποστηρίξουμε με απλούς τρόπους τον μεταβολισμό μας.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ