Μήπως ήρθε η ώρα για μαγιό;

Μήπως ήρθε η ώρα για μαγιό; Facebook Twitter
0



To MYKSA designers brand μόλις κυκλοφόρησε τη νέα του συλλογή με μαγιό, Chic Erotic [] Swimwear S/S2016 Collection. Η σειρά αποτελείται αποκλειστικά από ολόσωμα μαγιό, girly και θηλυκά. Το ελληνικό brand έγινε γνωστό στην εγχώρια αγορά με τη συλλογή από οικολογικές, εντυπωσιακές γούνες που κυκλοφόρησαν τον χειμώνα του 2014. Με τα νέα τους μαγιό οι MYKSA designers προτείνουν ένα σέξι λουκ για την παραλία που παραπέμπει στα '80s. Τα εντυπωσιακά χρώματα και η σέξι εφαρμογή υπόσχονται ένα «καυτό» καλοκαίρι και, σε συνδυασμό με τα υψηλής ποιότητας υλικά, δίνουν στις γυναίκες τη δυνατότητα να τα φορέσουν και εκτός παραλίας.

Πίσω από το brand MYKSA βρίσκονται η fashion designer Αγγελική Κοτρώνη και η fashion stylist & blogger Αγγελική Νταούτη. Αποφάσισαν να φτιάξουν μαγιό, αρχικά για να τα φοράνε οι ίδιες. «Σκεφτήκαμε την πλευρά του καταναλωτή. Παρατηρήσαμε ότι η αγορά μάς έδινε ελάχιστες επιλογές σε ολόσωμα μαγιό με ύφος και χαρακτήρα και πολύ απλά φτιάξαμε αυτό που θα φοράγαμε εμείς» λένε οι δύο σχεδιάστριες. «Φτιάξαμε ολόσωμα μαγιό με ιδιαίτερα σέξι πατρόν που κολακεύουν το σώμα και συνδυάσαμε τις vintage επιρροές με τον σύγχρονο σχεδιασμό. Χαιρόμαστε γιατί καταφέραμε να χρησιμοποιήσουμε υλικά εξαιρετικής ποιότητας σε μεγάλη ποικιλία έντονων χρωμάτων».

Η συλλογή μας είναι μια προσπάθεια να παροτρύνουμε τις γυναίκες να πειραματιστούν με τη θηλυκή τους πλευρά και να νιώσουν άνετα με τις τέλειες ατέλειές τους. Ο Baz Luhrmann, στο τραγούδι του "Everybody's free to wear sunscreen", τα λέει πολύ καλά: "Απόλαυσε το σώμα σου. Χρησιμοποίησέ το με οποιονδήποτε τρόπο μπορείς. Μην το φοβάσαι ή τι πιστεύουν οι άλλοι γι' αυτό. Είναι το ωραιότερο εργαλείο που θα σου ανήκει ποτέ"


Το σέξι στοιχείο στα μαγιό των MYKSA designers είναι πολύ έντονο. Θέλησαν να φτιάξουν μια συλλογή επηρεασμένη από τον έρωτα, το σεξ και την αγάπη όπως οι ίδιες τα αντιλαμβάνονται στη σημερινή κοινωνία. «Από τη μια βλέπεις τις κοινωνικές πιέσεις και τα σεξιστικά στερεότυπα και από την άλλη την υπερβολική εκδήλωση σεξουαλισμού και την καταπίεση των αγνών συναισθημάτων. Το μήνυμα του πρότζεκτ μας είναι "Be your own lobster & feel free". Πιστεύουμε ότι το σέξι, αλλά φινετσάτο στοιχείο είναι κάτι το οποίο λείπει από τη καθημερινότητα της σύγχρονης γυναίκας και, δυστυχώς, το σέξι είναι συνήθως συνδεδεμένο με την έλλειψη καλαισθησίας. Η συλλογή μας είναι μια προσπάθεια να παροτρύνουμε τις γυναίκες να πειραματιστούν με τη θηλυκή τους πλευρά και να νιώσουν άνετα με τις τέλειες ατέλειές τους. Ο Baz Luhrmann, στο τραγούδι του "Everybody's free to wear sunscreen", τα λέει πολύ καλά: "Απόλαυσε το σώμα σου. Χρησιμοποίησέ το με οποιονδήποτε τρόπο μπορείς. Μην το φοβάσαι ή τι πιστεύουν οι άλλοι γι' αυτό. Είναι το ωραιότερο εργαλείο που θα σου ανήκει ποτέ"».

Μήπως ήρθε η ώρα για μαγιό; Facebook Twitter

Πολύ έντονη είναι η επιρροή των '80s και γενικότερα του vintage στοιχείου. «Πιστεύουμε στις σταθερές αξίες κάποιων πραγμάτων και στον ρομαντισμό του παρελθόντος» λένε. «Επιπλέον, η μούσα για ένα μεγάλο μέρος του πρότζεκτ μας είναι η Carol Doda, μια γυμνόστηθη χορεύτρια με δραστηριότητα στο Σαν Φρανσίσκο από το 1960 μέχρι 1980. Η Doda ήταν πρωτοπόρος στην εποχή της και έγινε γνωστή ως η πρώτη γυμνόστηθη show woman. Σίγουρα, τα πρότζεκτ μας βασίζονται σε ένα ισχυρό γυναικείο πρότυπο, όσον αφορά την εικόνα. Απευθυνόμαστε σε οποιαδήποτε γυναίκα θέλει να ξεχωρίζει και να ζει με τους δικούς της κανόνες, να είναι αυθεντική και ελεύθερη, δυνατή και ανεξάρτητη, να μην υπακούει σε στερεότυπα, να νιώθει και να εκφράζεται με τον δικό της μοναδικό, θηλυκό τρόπο. Φυσικά, η Ελληνίδα και το λατρεμένο μεσογειακό σώμα είναι μία από τις σημαντικότερες επιρροές μας».

Οι MYKSA Designers στοχεύουν στην προώθηση των προϊόντων τους στη διεθνή αγορά, κάτι το οποίο, παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο κλάδος τους στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, το καταφέρνουν συστηματικά. «Για μας, η σημερινή δυσκολία είναι η αυριανή εμπειρία. Οι δυσκολίες μάς κάνουν επαγγελματίες. Σύντομα θα μπορεί οποιοσδήποτε να προμηθευτεί τα μαγιό μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, σε επιλεγμένα καταστήματα και στον χώρο μας, κατόπιν ραντεβού».

Μήπως ήρθε η ώρα για μαγιό; Facebook Twitter
Μήπως ήρθε η ώρα για μαγιό; Facebook Twitter
Μήπως ήρθε η ώρα για μαγιό; Facebook Twitter
Μήπως ήρθε η ώρα για μαγιό; Facebook Twitter
Μήπως ήρθε η ώρα για μαγιό; Facebook Twitter

Info:
https://tictail.com/s/myksa

MYKSA Showroom: Βουλής 45-47, Αθήνα, +30 694 1686268, +30 693 9174420, Facebook, [email protected], Instagram: @Myksaclothes.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Μόδα & Στυλ / Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Η πολυβραβευμένη σχεδιάστρια του cult brand Diotima μόλις ανέλαβε τα καλλιτεχνικά ηνία στους Proenza Schouler, φέρνοντας ανάγλυφες υφές, χειροποίητες λεπτομέρειες και ένα διάχυτο sexiness, και παράλληλα μια ιδέα για το τι περιμένουμε από τη μόδα σήμερα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Collection D: H νέα συλλογή της Phoebe Philo προοιωνίζεται τη μεγάλη επιστροφή της Couture στη μόδα

Μόδα & Στυλ / Phoebe Philo: H ιέρεια της ήσυχης πολυτέλειας ανεβάζει την ένταση

​Με γλυπτικά τζάκετ, φραμπαλάδες και παντελόνια που σέρνονται, η σχεδιάστρια που ξέρει πώς να δίνει στις γυναίκες κάτι κομψό και συνάμα στραπατσαρισμένο ξαναδείχνει τον παλιό της ατρόμητο ’90s εαυτό και ανοίγει τον δρόμο για τη μεγάλη επιστροφή της couture στη μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Απώλειες / Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Ένας αληθινός τιτάνας της μόδας έφυγε στα 91 του χρόνια, παραδίδοντας στην ιστορία της μόδας ένα συγκλονιστικό αρχείο ένδυσης του 20ού αιώνα και μια multi-billion αυτοκρατορία που πρεσβεύει την ήσυχη κομψότητα σε κάθε πτυχή του τρόπου ζωής.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει.

Μόδα & Στυλ / Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει

Το λανσάρισμα της πρώτης συλλογής μακιγιάζ του οίκου μόδας πυροδότησε μια ζωηρή συζήτηση για τις τιμές των εταιρειών και τα όριά τους. Θα μεταφραστεί αυτός ο θόρυβος σε πωλήσεις; Μήπως το μεγαλύτερο brand πολυτελείας έκανε λανθασμένους υπολογισμούς;  
THE LIFO TEAM
Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Μόδα & Στυλ / Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Σήμερα, στα γενέθλιά του, θυμόμαστε τον μελαγχολικό βασιλιά της γαλλικής couture μέσα από τη διαδρομή του στο Μαρόκο, που δεν υπήρξε απλώς ένας τόπος ελευθερίας αλλά και η μούσα του στη ζωή και στη δουλειά.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ελληνικό design: Υπάρχει και αυτή είναι η ιστορία του

Μόδα & Στυλ / Η ιδέα της Ελλάδας στη μόδα: ένα στοίχημα που επιτέλους αποδίδει

Πώς μια χούφτα brands και fashion insiders πήραν την απόφαση να χτίσουν πάνω στα αχαρτογράφητα νερά της «ελληνικότητας» και να μιλήσουν με όρους σύγχρονου design και marketing γι’ αυτό που θα μπορούσε να είναι το ελληνικό προϊόν στη διεθνή μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ