Νερό σε χάρτινη συσκευασία: H νέα βιώσιμη συνήθεια που φέρνει η Tetra Pak® στην Ελλάδα

Νερό σε χάρτινη συσκευασία: H νέα βιώσιμη συνήθεια που φέρνει η Tetra Pak® στην Ελλάδα Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Η Tetra Pak καινοτομεί για μια ακόμη φορά παρουσιάζοντας κάτι πολύ διαφορετικό: νερό σε χάρτινη συσκευασία. Ήδη, το brand ΜΙΝΟΑ της εταιρείας Waterfresh έχει αξιοποιήσει την συσκευασία Tetra Prisma® Aseptic, δίνοντας μια τελείως διαφορετική εικόνα στο εμφιαλωμένο νερό.

Η συσκευασία της Tetra Pak, όχι μόνο διατηρεί το νερό αναλλοίωτο, προστατεύοντας το από την ηλιακή ακτινοβολία και τον αέρα, αλλά δίνει τη δυνατότητα να το απολαμβάνουμε on the go: το βιδωτό καπάκι κλείνει μετά από κάθε χρήση και έτσι μπορούμε να το μεταφέρουμε εύκολα, χωρίς να φοβόμαστε ότι θα ανοίξει.

Όσο για το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του προϊόντος, η συσκευασία της Tetra Pak αποτελείται κυρίως από φυτικά υλικά και είναι ανακυκλώσιμη. Το μεγαλύτερο μέρος μιας συσκευασίας Tetra Prisma® Aseptic φτιάχνεται από υψηλής ποιότητας ίνες χαρτιού, οι οποίες προέρχονται από συνεχώς αναπτυσσόμενα δάση.

Πρόκειται για δάση που διαθέτουν πιστοποίηση FSC® από το Forest Stewardship Council, ή από άλλες ελεγχόμενες πηγές, όπου όσα δέντρα κόβονται, αντικαθίστανται από νέα. Με αυτό τον τρόπο, τα δάση αναπτύσσονται συνεχώς ενώ μεγαλώνοντας δεσμεύουν CO2 και βοηθούν στον περιορισμό της κλιματικής αλλαγής. Επιπλέον, οι χάρτινες συσκευασίες ανακυκλώνονται και αποτελούν πρώτες ύλες για τη δημιουργία νέων προϊόντων όπως χαρτοκιβώτια, παλέτες, μονωτικές επιφάνειες και πολλά άλλα.

Συνδυάζοντας τη χρήση φυτικών υλών, την ασφάλεια και τη λειτουργικότητα, η χάρτινη συσκευασία αποτελεί μια πρωτοποριακή λύση για την εμφιάλωση νερού. Οι συσκευασίες της Tetra Pak για νερό είναι μια βιώσιμη και πρακτική επιλογή για όλους όσους ενδιαφέρονται για την προστασία του περιβάλλοντος.

Για να μάθετε περισσότερα, επισκεφθείτε τη σελίδα της Tetra Pak®: www.tetrapak.com/gr/about/newsarchive/minoa-water-launch-in-tetra-pak-package

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ