Πώς να λάβεις μέρος στον διαγωνισμό αειφορίας για τουριστικές επιχειρήσεις στην Αθήνα

Πώς να λάβεις μέρος στον διαγωνισμό αειφορίας για τουριστικές επιχειρήσεις στην Αθήνα Facebook Twitter
0

Ένας διαγωνισμός που έχει ως στόχο να προβάλλει και να επιβραβεύσει ιστορίες «υπεύθυνου» τουρισμού, καλές πρακτικές και καινοτομίες στον τομέα της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης στην Αθήνα διοργανώνεται αυτό το φθινόπωρο από τον οργανισμό Green Destinations με τη στήριξη της Εταιρείας Προβολής και Τουριστικής Ανάπτυξης του Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ) και της Google Greece.

Ο διαγωνισμός  Athens Sustainability Stories Competition απευθύνεται σε επιχειρήσεις τουρισμού που δραστηριοποιούνται στα γεωγραφικά όρια του Δήμου Αθηναίων και πραγματοποιείται στο πλαίσιο του διεθνούς εμβληματικού συνεδρίου Green Destinations 2022- Future of Tourism Summit που θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα από τις 26 Σεπτεμβρίου ως και την 1η Οκτωβρίου.

Μέσα από εικόνες και βίντεο, οι επιχειρήσεις καλούνται να μοιραστούν τις πρωτοβουλίες τους στον τομέα της αειφορίας. Οι συμμετοχές πρέπει να ανήκουν σε μία ή περισσότερες από τις  παρακάτω θεματικές: Ενέργεια & Νερό, Διαχείριση Αποβλήτων & Κυκλική Οικονομία, Εφοδιαστική Αλυσίδα & Πράσινες Προμήθειες, Κοινωνία & Πολιτισμός.

Για να συμμετάσχετε στο διαγωνισμό μπείτε στη διεύθυνση https://greendestinations.org/athens-sustainability-stories-competition/ και συμπληρώστε τη Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος & Υποβολής Ιστορίας. Κάθε επιχείρηση μπορεί να υποβάλει μια εικόνα η ένα βίντεο μαζί με μια μικρή καταχώρηση που θα εξηγεί την  συμμετοχή της.

Οι φιναλίστ  θα προβληθούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στον οδηγό βιώσιμου τουρισμού Good Travel Guide, ενώ θα εξασφαλίσουν τη δωρεάν συμμετοχή τους στη διαδικασία πιστοποίησης αειφορίας «Good Travel Seal» για τουριστικές επιχειρήσεις.

Οι νικητές του διαγωνισμού θα έχουν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν σε επόμενο αντίστοιχο διαγωνισμό με νικητές άλλων χωρών με πιθανότητα να προβληθούν σε διεθνείς εκδηλώσεις και ταξιδιωτικές εκθέσεις.

Πώς να λάβεις μέρος στον διαγωνισμό αειφορίας για τουριστικές επιχειρήσεις στην Αθήνα Facebook Twitter

Το συνέδριο Green Destinations 2022 & Future of Tourism Summit

Το συνέδριο Green Destinations 2022 & Future of Tourism Summit εντάσσεται σε ένα ευρύτερο πλαίσιο ενεργειών και δράσεων με στόχο να καταστεί και να πιστοποιηθεί η πόλη της Αθήνας ως βιώσιμος προορισμός, αλλά και να διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο σε διεθνές επίπεδο. Το συνέδριο θα συνδέσει επαγγελματίες του τουρισμού, προορισμούς, tourist boards και φορείς από όλον τον κόσμο.

Το συνέδριο διοργανώνεται από το Green Destinations Foundation έναν διεθνή οργανισμό για την ανάπτυξη και την αναγνώριση βιώσιμων τουριστικών προορισμών και επιχειρήσεων  που υποστηρίζει περισσότερους από 200 προορισμούς και 50 τουριστικές επιχειρήσεις σε 60 χώρες και το Future of Tourism Coalition έναν συνασπισμό οργανισμών που δραστηριοποιούνται στον χώρο του τουρισμού που αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους και να συντάξουν 13 Κατευθυντήριες Αρχές για τον υπεύθυνο τουρισμό. Έκτοτε, πάνω από 500 προορισμοί, επιχειρήσεις και οργανισμοί έχουν υπογράψει τις Κατευθυντήριες Αρχές για το Νέο Μέλλον του Τουρισμού, αποδεικνύοντας την παγκόσμια αναγνώριση στην τουριστική βιομηχανία ότι είναι ώρα για αλλαγή. 

«Η Αθήνα αλλάζει και γίνεται πιο βιώσιμη και πιο φιλική για κατοίκους και επισκέπτες. Στον Δήμο Αθηναίων συμμετέχουμε ενεργά στη συζήτηση για το νέο περιβάλλον που διαμορφώνεται γύρω από τον τουρισμό μετά την πανδημία. Μετά από την αξιολόγηση της πόλης μας από το Global Sustainable Tourism Council (GSTC) με άριστα (86%) συνεχίζουμε με στόχο την επίσημη πιστοποίηση της πόλης ως βιώσιμο προορισμό. Ο διαγωνισμός Athens Sustainability Stories Competition αλλά και η διοργάνωση του εμβληματικού διεθνούς συνεδρίου Green Destinations 2022-Future of Tourism Summit, εντάσσονται στη μακροπρόθεσμη στρατηγική μας που έχει ως στόχο να διαδραματίσει η Αθήνα πρωταγωνιστικό ρόλο σε διεθνές επίπεδο», δήλωσε ο Βαγγέλης Βλάχος Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΑΤΑ.

«Ο βιώσιμος τουρισμός είναι πιο σημαντικός από ποτέ - τόσο για τους καταναλωτές όσο και για τον πλανήτη. Ειδικά για τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, η μετάβαση σε βιώσιμες πρακτικές μπορεί να είναι δύσκολη. Είναι τιμή μας να στηρίζουμε το Green Destinations μέσω του εκπαιδευτικού μας προγράμματος «Grow Greece with Google» που έχει στόχο να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να εξελίξουν περαιτέρω τη στρατηγική αειφορίας τους και να επικοινωνήσουν αποτελεσματικά τις περιβαλλοντικές πρακτικές τους στο διαδίκτυο», δήλωσε η Μαρία Φουντά, Διευθύντρια Μάρκετινγκ της Google για την Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ