Όταν το delivery προσφέρει πολλά περισσότερα από ένα πιάτο φαγητό

Όταν το delivery προσφέρει πολλά περισσότερα από ένα πιάτο φαγητό Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Η ελληνική κοινωνία τα τελευταία χρόνια μοιάζει να έχει ανάγκη την ενεργή συμμετοχή, όπου αυτό είναι δυνατό, τόσο των πολιτών όσο και των φορέων και των επιχειρήσεων. Η οικονομική κρίση που έδωσε τη σκυτάλη στην υγειονομική κρίση, αλλά και οικολογικές καταστροφές, είναι μερικά μόνο από όσα έχουν συμβεί γύρω μας στην πρόσφατη ιστορία και έχουν φέρει πολλούς συνανθρώπους μας σε δυσμενή θέση.

Ως εκ τούτου, δεν είναι λίγες οι εταιρείες και οι οργανισμοί που παράλληλα με την υπόλοιπη δράση τους, έχουν αναπτύξει ιδιαίτερα και το κομμάτι της κοινωνικής εταιρικής ευθύνης, μέσα από διάφορες δράσεις και πρωτοβουλίες τους.

Το efood είναι το app που είναι πάντα εκεί όταν νιώθουμε πεινασμένοι -και όχι μόνο, μιας και συνεχώς επεκτείνει όλα αυτά που μπορεί να φέρει στην πόρτα μας. Μας έχει σώσει μια στιγμή που χρειαζόμασταν κάτι και η μετακίνηση μας φαινόταν αδύνατη, είναι ένα app που νοιάζεται για τις ανάγκες μας. 

Πέρα όμως από αυτό, το efood είναι και μια εταιρεία κοινωνικά υπεύθυνη που θέλει να προσφέρει στο κοινωνικό σύνολο πολλά περισσότερα από ένα πιάτο φαγητό. Έτσι, πέρα από τα δέκα χρόνια αισθητής παρουσία του στο delivery, έχει και ισχυρή κοινωνική συνείδηση στο να προσφέρει, μέσα από πολυάριθμες δράσεις του, όπου οι άνθρωποι γύρω μας το έχουν ανάγκη. 

Τα τελευταία τρία χρόνια, όταν μπαίνετε στο app για να κάνετε την παραγγελία σας, θα έχετε παρατηρήσει ένα «Love Delivered» να βγαίνει στην οθόνη σας. Είναι ο τρόπος που διάλεξε ώστε να συνεισφέρει στο κοινό καλό με τη βοήθεια όλων μας. Έτσι, η εταιρεία έχει δώσει τα χέρια με τους χρήστες ώστε να προσφέρουν μαζί οικονομική υποστήριξη σε ευπαθείς ομάδες αλλά και φορείς και ιδρύματα.

Όταν το delivery προσφέρει πολλά περισσότερα από ένα πιάτο φαγητό Facebook Twitter

Και τα αποτελέσματα αυτής της σύμπραξης είναι εντυπωσιακά: από το 2019 ως τώρα μέσα από το «Love Delivered» έχουν συγκεντρωθεί περισσότερα από 900.000 €. Η συμμετοχή 201.123 χρηστών efood, οδήγησε στο να προσφερθούν 365.316 γεύματα σε οικογένειες και άτομα σε ανάγκη. Δεκάδες οργανισμοί, καθένας από τους οποίους δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς αλλά πάντα σημαντικούς τομείς, έχουν επωφεληθεί από το πρόγραμμα του efood: από την ένωση Μαζί για το Παιδί μέχρι το Dog's Voice κι από το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης μέχρι το ΚΕΘΕΑ.

Αυτή δεν είναι η μόνη δράση εταιρικής κοινωνικής ευθύνης του efood, μιας και η εταιρεία έχει ισχυρά αντανακλαστικά σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, εκεί που η βοήθεια είναι απαραίτητη. Μία από τις οδυνηρότερες καταστάσεις που έχει ζήσει η χώρα μας τα τελευταία χρόνια είναι οι καταστροφικές πυρκαγιές αλλά και οι πλημμύρες. Το efood προσέφερε σε πληγέντες 10.000 γεύματα αλλά και άλλα είδη πρώτης ανάγκης.

Παράλληλα μέσα από το πρόγραμμα «Προσφέρω Έμπρακτα - Fire Relief» που έτρεξε τον Αύγουστο του 2021 το efood με την προσφορά των χρηστών συγκέντρωσε 124.00 ευρώ που θα διατεθούν για την επισκευή του Νηπαγωγείου στην Κήρινθο (πέρα από τον εξωτερικό του χώρο που θα επιδιορθωθεί, θα προσφερθούν και παιχνίδια), αλλά και για την επισκευή του Γυμνασίου-Λυκείου της Αγίας Άννας. Στο δεύτερο, με τα χρήματα που θα προσφέρει, το efood θα βοηθήσει στην ανοικοδόμηση εγκαταστάσεων όπως το γήπεδο βόλεϊ, το γήπεδο μπάσκετ, η σκεπή αλλά και η περίφραξη του σχολείου, ενώ θα συμβάλλει και στον εκπαιδευτικό εξοπλισμό.

Η εταιρεία έδωσε το παρόν και στους σεισμούς της Κρήτης (Σεπτέμβριος 2021), της Ελασσόνας (Μάρτιος 2021), στις πλημμύρες του Μουζακίου (Οκτώβριος 2020), στις πυρκαγιές στην Εύβοια (Αύγουστος 2019), στο Μάτι (Αύγουστος 2019), στην Εύβοια, στα Βίλια και στην Βαρυμπόμπη (Αύγουστος 2021).

Από την κοινωνική δράση του efood δε θα μπορούσαν να λείπουν και τα γρήγορα αντανακλαστικά του σε μια επείγουσα κατάσταση όπως αυτή της Covid-19. Έτσι, ήταν αισθητή η προσφορά του προς το υγειονομικό σύστημα, αυτό που έχει επιβαρυνθεί όσο κανένα τα τελευταία σχεδόν δύο χρόνια, με την παροχή οικονομικής βοήθειας 330.000€ για υλικοτεχνική υποδομή στις ΜΕΘ με 33 monitors παρακολούθησης ζωτικών λειτουργιών, αλλά και 21.000 γεύματα σε υγειονομικούς.

Παράλληλα με όλα αυτά, το efood θέλει να συνεχίσει να λειτουργεί βιώσιμα και να επιβαρύνει όσο το δυνατόν λιγότερο το περιβάλλον. Την περσινή χρονιά, διατήρησε ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα με μείωση του συνολικού της αποτυπώματος που είναι ίσο με την μέση κατανάλωση ενέργειας 5.242 Ευρωπαίων πολιτών.

Το efood είναι εκεί για να προσφέρει. Όχι μόνο σε όλους εμάς που έχουμε το app σε περίοπτη θέση στο κινητό μας, αλλά και σε κάθε άνθρωπο που το έχει ανάγκη. 

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

Good Living / «Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

Νέα πανελλαδική έρευνα, με πρωτοβουλία της ΔΕΗ, αποκαλύπτει τα υψηλά ποσοστά των γυναικών που φοβούνται, έχουν βιώσει περιστατικά απειλής και λαμβάνουν προληπτικά μέτρα αυτοπροστασίας.
ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ
Ζοομ σε όσα αγαπάμε: Όσα ζήσαμε στον διαγωνισμό φωτογραφίας LiFO x Xiaomi 15T Series

Good Living / Zoom σε όσα αγαπάμε: Όσα ζήσαμε στον διαγωνισμό φωτογραφίας LiFO x Xiaomi 15T Series

Οι νικητές του διαγωνισμού μπήκαν για λίγες ώρες στον κόσμο του mobile photography μέσα από ένα ξεχωριστό workshop και τέσταραν τις ικανότητές τους πίσω από τον φακό, με οδηγούς τους experts της Xiaomi, της LiFO και της Leica Academie.
THE LIFO TEAM
Βασιλική Αδαμίδου: «Στη Lidl Ελλάς δεσμευόμαστε να κάνουμε τη ζωή καλύτερη- στο καλάθι και στον κόσμο γύρω μας»

Good Living / Βασιλική Αδαμίδου: «Στη Lidl Ελλάς δεσμευόμαστε να κάνουμε τη ζωή καλύτερη- στο καλάθι και στον κόσμο γύρω μας»

Η Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων και Βιωσιμότητας της Lidl Ελλάς μιλά για την καμπάνια «Lidl. Γιατί αξίζει» και την αφοσίωση της εταιρείας στο να προσφέρει διαρκώς το καλύτερο.
THE LIFO TEAM