#ΝoLabel: H Ολυμπιακή Ζυθοποιία δίνει το σύνθημα για έναν κόσμο χωρίς «ταμπέλες» και διακρίσεις

#nolabel H Ολυμπιακή Ζυθοποιία δίνει το σύνθημα για έναν κόσμο χωρίς ταμπέλες και διακρίσεις Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Πώς θα ήταν ένας κόσμος χωρίς «ταμπέλες»; Πώς θα ήταν η ζωή μας χωρίς διακρίσεις και ανισότητες; Πώς θα αισθανόμασταν αν αυτές οι ερωτήσεις δεν είχαν χώρο στην καθημερινότητά μας;

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία με ένα τρόπο αναπάντεχο, ευφάνταστο και κυρίως άμεσο μας έδωσε τη δική της απάντηση. Ή μάλλον την έστειλε μέσα από ένα διαφορετικό, εντελώς tailor made kit. Μέσα σε αυτό, τέσσερις συσκευασίες των προϊόντων της, είχαν καλυφθεί «συμβολικά» με μια λευκή ετικέτα. Στη θέση των ονομάτων, των περιγραφών, των διαφορετικών χαρακτηριστικών και συστατικών της κάθε μπίρας κυριαρχούσε το βασικό μήνυμα «Labels are for bottles, not for people».

#nolabel H Ολυμπιακή Ζυθοποιία δίνει το σύνθημα για έναν κόσμο χωρίς ταμπέλες και διακρίσεις Facebook Twitter

Με αυτόν τον τρόπο η εταιρία μας κάλεσε να την ακολουθήσουμε σε ένα νέο τρόπο σκέψης και αντίληψης του κόσμου, που αφήνει στην άκρη τις «ετικέτες» δοκιμάζοντας να αντικρύσουμε ο ένας τον άλλον χωρίς την παρεμβολή αυτών.

Όπως ακριβώς συμβαίνει με ένα μπουκάλι μπύρας, που θα σε κερδίσει με τη γεύση και τα αρώματά του, ακόμα κι αν δεν ξέρεις πώς λέγεται ή σε ποια κατηγορία ανήκει. Έτσι και οι άνθρωποι δικαιούνται να αντιμετωπίζονται με απόλυτη ισότητα και χωρίς προκαταλήψεις που προκύπτουν από τις «ταμπέλες» που τους ακολουθούν. Αυτό ίσως και να είναι το πρώτο βήμα για τη δημιουργία μιας συλλογικής κοινωνικής κουλτούρας σεβασμού προς την διαφορετικότητα του άλλου. Από το πιο απλό μέχρι το πιο σύνθετο, με ή χωρίς «ετικέτα», το περιεχόμενο και η ουσία του είναι ακριβώς ίδια.

Η ενέργεια της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Πολιτισμικής Διαφορετικότητας, αλλά η ουσία αυτής της πρωτοποριακής συμβολικής δράσης πηγάζει από πιο βαθιά. Βρίσκεται στη φιλοσοφία που χαρακτηρίζει την εταιρεία και «αγγίζει» τέσσερις βασικούς πυλώνες.

#nolabel H Ολυμπιακή Ζυθοποιία δίνει το σύνθημα για έναν κόσμο χωρίς ταμπέλες και διακρίσεις Facebook Twitter

Η προώθηση της πολυμορφίας δεν αφορά μόνο στο Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού. Αποτελεί συνολική προτεραιότητα και βασικό πυλώνα της επιχειρηματικής λειτουργίας της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, σε όλα τα επίπεδα, διαδραματίζοντας σημαντικό ρόλο σε μικρές ή μεγάλες καθημερινές αποφάσεις της διοικητικής ομάδας.

Με τη Διαφορετικότητα και τη Συμπερίληψη να βρίσκουν ουσιαστικό έδαφος ανάπτυξης, το ποσοστό συμμετοχής των γυναικών σε όλα τα ιεραρχικά επίπεδα του οργανισμού, ενισχύεται συνεχώς. Αρκεί να σκεφτείς, ότι το συγκεκριμένο ποσοστό αυξήθηκε κατά 24% την τελευταία διετία, ενώ η γυναικεία εκπροσώπηση στην Ομάδα Διοίκησης της εταιρείας αντιστοιχεί σε ποσοστό 50%.

Οι ίσες ευκαιρίες αφορούν σε όλους τους εργαζομένους και η πρόσβαση σε αυτές βασίζεται στη διαφάνεια, την εμπιστοσύνη και την αμεροληψία. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά η μηδενική ανοχή σε συμπεριφορές διακρίσεων συμβάλει στην εξάλειψη κάθε μορφής παρενόχλησης.

#nolabel H Ολυμπιακή Ζυθοποιία δίνει το σύνθημα για έναν κόσμο χωρίς ταμπέλες και διακρίσεις Facebook Twitter

Η Συμπερίληψη για την Ολυμπιακή Ζυθοποιία σημαίνει πως όλοι μπορούν να αισθάνονται άνετα να εκφράζουν τον πραγματικό τους εαυτό μέσα στην εταιρεία και η αρχή γίνεται από την ίδια τη διοικητική ομάδα.

Το πιο σημαντικό, όμως, στοιχείο που αφορά στη φιλοσοφία της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, είναι πως δεν περιορίζεται σε ενέργειες που αφορούν μόνο στη βελτίωση της εταιρικής κουλτούρας και τη δημιουργία ενός περιβάλλοντος με ίσες ευκαιρίες για όλους. Αυτό που επιδιώκει – και μάλιστα έμπρακτα – είναι η κατάθεση του δικού της αποτυπώματος στην κοινωνία με τρόπο που συμβάλει ουσιαστικά προς ένα πιο ισότιμο και συμπεριληπτικό μέλλον για όλους. 

Αυτός είναι και ο στόχος της συγκεκριμένης ενέργειας. Πίσω από τα μηνύματα #LabelsAreForBottlesNotForPeople και #NoLabel υπάρχει το όραμα ενός κόσμου αληθινού, χωρίς «ταμπέλες» και διακρίσεις, όπου η Ολυμπιακή Ζυθοποιία τοποθετείται με εξωστρέφεια, καινοτομία και κυρίως με σύμμαχο τους ανθρώπους της, που είναι και η βασική δύναμή της. Για αυτούς τους λόγους, αντιπροσωπεύει ένα ισχυρό και αξιόπιστο σχήμα, που συμβάλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη του κλάδου της ζυθοποιίας στην Ελλάδα. Εξάλλου, καθημερινά υπηρετεί τον Εταιρικό Σκοπό της «Ζυθοποιώντας για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο».

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

31ες Νύχτες Πρεμιέρας: Το μεγάλο κινηματογραφικό φεστιβάλ των Αθηνών επιστρέφει με μεγάλο χορηγό τη Nova για ακόμη μία χρονιά

Good Living / 31ες Νύχτες Πρεμιέρας: Το μεγάλο κινηματογραφικό φεστιβάλ των Αθηνών επιστρέφει με μεγάλο χορηγό τη Nova για ακόμη μία χρονιά

Με μεγάλους καλεσμένους τους Ντάνιελ Ντέι Λιούις και Νιλ Τζόρνταν και πανελλήνιες πρεμιέρες ταινιών όπως η «Boυγονία» του Γιώργου Λάνθιμου, το «Καμία Άλλη Επιλογή» του Παρκ Τσαν-Γουκ και το «Nouvelle Vague» του Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ, ο αγαπημένος θεσμός των Αθηναίων σινεφίλ επιστρέφει από 1-12 Οκτωβρίου.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πρωτοβουλία Cycladic Identity: 8 νέα προγράμματα σε οκτώ νησιά των Κυκλάδων & δύο διακυκλαδικά

Good Living / Πρωτοβουλία Cycladic Identity: 8 νέα προγράμματα σε οκτώ νησιά των Κυκλάδων & δύο διακυκλαδικά

Η Πρωτοβουλία Cycladic Identity ξεκίνησε από το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης το 2023 και στοχεύει στη διατήρηση, αποκατάσταση και ανάδειξη της μοναδικής πολιτιστικής και φυσικής κληρονομιάς των Κυκλάδων.
THE LIFO TEAM
5+1 λόγοι που δεν πρέπει να χάσεις τον Διαγωνισμό Καινοτομίας & Τεχνολογίας της Εθνικής Τράπεζας

Good Living / 5+1 λόγοι που δεν πρέπει να χάσεις τον Διαγωνισμό Καινοτομίας & Τεχνολογίας της Εθνικής Τράπεζας

Η ιδέα σου αξίζει να βρει το έδαφος που θα την κάνει να ανθήσει. Ο 16ος Διαγωνισμός Καινοτομίας & Τεχνολογίας της Εθνικής Τράπεζας σου δίνει ακριβώς αυτή την ευκαιρία.
THE LIFO TEAM